אני ירח 2-פרק 1

time machine123 01/11/2018 357 צפיות אין תגובות

ירח ועידן התנשקו לפני שהם יצאו לחופשות. אבל עידן לא זכר שום כלום שקרה בינו לבין ירח , הוא זכר רק שהם נפרדו כי הוא היה צריך לנסוע ללמוד באוניברסיטת חיפה.

ירח הייתה מאוהבת יותר מתמיד והיא לא הפסיקה לחשוב על עידן ועל כמה שהיא תהיה מאושרת לצידו.

היא לא ידעה שעידן לא יגיע ביום הראשון לבית הספר, היא כל כך קיוותה שהיא תבוא.

היא הגיעה לבית הספר מלווה בחברתה הטובה נהרה וינון , שמאז החופשה נעשו זוג.

אולם למרבה הפלא , ירח התאכזבה שהיא לא ראתה את עידן עובר במסדרון כמו תמיד.

" אני כל כך מחכה לרגע שבו אני אראה את עידן ושהפעם הוא לא יברח מפה. ינון , יש לך מושג איפה עידן נמצא?

הוא לא יבוא היום?" שאלה ירח בקול מאוכזב ונאנחה בקול כי היא התייאשה שעידן לא בא. אולי הוא חולה?

" אין לי מושג איפה הוא בכלל. עידן היה אמור להיות פה מזמן. הוא מהמקדימים.

טוב , אולי הוא עוד יגיע." קרא ינון בהרהור , נהרה הביטה בו במבט בוחן.

" אני דואגת לו מאוד. מה אם הוא לא יגיע ללימודים? אני מפחדת שמשהו רע עומד לקרות לו. הי נהרה , נדמה לי שראיתי אותו." קראה ירח בחיוך חולמני.

" לא , זה לא הוא , ירח. זה מישהו אחר.

אל תדאגי , יכול להיות שהוא בדרך לבית הספר." אמרה נהרה בחיוך מרגיע.

ירח שחשבה שהיא ראתה את עידן מגיע ושהוא הביט בה שהיא ירדה מהמדרגות.

היא צדקה , זה באמת היה הוא? האם עידן עדיין אהב אותה? הוא הביט בה והיא הביטה בו.

היא ירדה במדרגות , עדיין מביטה בו במבט אוהב ומקווה בכל ליבה שהוא עדיין אהב אותה.

אבל כשירח ירדה וכמעט עמדה להגיד לו שלום.

הוא פתאום נעלם והלך לדרכו בהמשך המסדרון.

" נהרה , ראית איך הוא הביט עליי? הייתי בטוחה שראיתי את עידן, למה הוא מתחמק ממני כל כך הרבה זמן?

אני לא מבינה מה קורה איתו." קראה ירח בחיוך מבולבל.

" אני אלך לבדוק מה קורה עם החבר הכי טוב שלי. נהרה וירח , תתקדמו לכיתה בלעדיי." קרא יינון וחייך אל נהרה.

הוא הדביק לה נשיקה על השפתיים והלך לבדוק מה קורה עם עידן , החבר הכי טוב שלו.

" היי!" הוא אמר וחייך אל עידן , שהביט בו מבולבל.

" עדיף שלא תשאל אותי מה שלומי, כי כמו שאתה רואה, ברחתי מירח כי לא ידעתי מה לומר.

כשהתנשקנו לפני החופשות אז בפעם הראשונה הרגשתי שאני מרגיש כלפיה משהו חזק ויפה. אני לא יכול להיות עם ירח. אני והיא באים מרקע שונה. אנחנו לא מתאימים להיות ביחד.

לכן אני חושב שהכי טוב בשבילנו זה להיפרד.

אל תגיד כלום לירח , כי גם ככה לא מבינה למה לא התייחסתי אליה. אני מצטער.

עדיף שירח תהיה עם מישהו שהוא לא אני." אמר עידן בעצבנות .

פניו היו אדומות וסמוקות כמו סלק אדום.

" מה , אתה כבר לא אוהב את ירח?" שאל יינון בפליאה וראה שעידן מאוד עצוב בגלל שהוא באמת אהב את ירח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך