אני לעולם לא ארגיש אהבה

nameless500 12/09/2019 426 צפיות אין תגובות

אני לעולם לא ארגיש אהבה
ואני בדיוק אסביר למה
אני לעולם לא ארגיש אהבה כי
חלחלה בי התחושה המרקיבה, המגעילה, המרעילה שאני שייכת למעלה גבוהה.
זה מה שנאמר לי כל השנים, זה מה שנקבע בשבילי הרבה לפני הספירה או הבחירה.
אני מיוחדת, שונה. אני נסיכה!
אני נסיכה וזה אומר המון כי לנסיכות מגיע רק הטוב ביותר את הנסיך על הסוס הלבן, את החלום הרומנטי בסרט הכי מושקע וורוד שאפשר לייצר.
זה הרעל והשטיפת מוח הלא פוסקת שהכניסו לחיי מרגע שהרופא הודיע לאימי בגאווה ״לך גברתי תהיה בת, בת נסיכה״. אין ספור סיפורי אגדות לא הספיקו לערמת הבובות שעלתה כבר על גדתה, לא זה לא הספיק, כי השמלות סיימו את התחפושת הנחמדה. ואז הגיע הדובדבן שבקצפת ההדרכה ההורית הכל כך מועילה. ״ אל תעשי את זה, בנות לא עושות את זה, אל תתני לאף גבר שהוא לא פחות ממושלם וחלומי את הלב שלך״, אנא תסבירו איך אני אמצא גבר מושלם אם מושלם לא קיים ואיך אמצא את החלום הורוד שבסופו של דבר זה רק חלום? אף גבר לעולם לא יעלה לציפיות שבניתם למעני, מי יאהב אותי שאני רוצה גבר מושלם, נסיך על הסוס הלבן, גבר החלומות.
אולי הרשימה שלי לא כל כך מסובכת אולי הכל בראש שלי כי אחרי הכל מה אני רוצה:
גבר שמבוגר ממני בשביל בגרות נפשית ומנטלית
עם עבודה לפרנס את השמלות היפות והאיפור שלי
רומנטי עד כדי בחילה כי אני צריכה להרגיש אהובה כל הזמן
חיובי ותומך כי אני רק תמימה ועושה החלטות לא חכמות
שיאהב אותי ורק אותי לנצח נצחים
אהה וגם סוס לבן יוסיף מאוד.
האמת עדיף שהוא יהיה נסיך באמת ובלונדיני אם אפשר ועיניים בהירות שנוכל להעביר לילדנו ובנוי היטב כי זה מושך וגבוה מאוד ושיער לא קצר יותר מדי, טוב עם הידים, טוב בחלק התחתון, לבוש אלגנטי עם משכורת שש ספרות, קשר טוב עם המשפחה עדיף שיהיה לו אחיות, חכם ומצחיק ושמעל הכל יהיה מושלם וחלומי, כן אחרי הכל זה הגבר שמגיע לנסיכה ואני נסיכה.
נסיכה שלעולם לא תרגיש אהבה, לא תתאהב ולא תאהב אבל לפחות נסיכה. נכון אמא?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך