Zohat
פריקה אישית שלי....

אני רוצה אך מהססת

Zohat 30/04/2017 813 צפיות אין תגובות
פריקה אישית שלי....

אני רוצה לדעת עם מי אתה או מה אתה עושה
אני רוצה לדעת אם כן באמת אכפת לך ממני
אני רוצה לדעת שזאת אהבה אמתית וניצול
אני רוצה לדעת אך אני מהססת…
אני רוצה לשלוח לך ההודעה אבל נלחמת שלא כדאי
שלא תחשוב שאני יותר מיד חופרת לך או שאני מעצבנת אותך.
אני מבינה לאט לאט עם כל כמה שאוהב אותך ואמשיך להיות שלך ואיתך לנצח כך יותר ויותר אני יפגע….
אני מרגישה שאם לא אגיד או אשלח הודעה לא תתחיל בנינו שיחה…אתה תמשיך לסנן אותי ולהתעלם ממני? למה למה אצה כזה צבוע לפעמים? הרי אמרת שלא אכפת לך! אז למה את כזה? אתה הבטחת!!! הבטחת לי!!!
אמרת לי שאתה לידי מנסה להיות גדול ומרשים זוכר מה עניתי? "פשוט תפסיק ותהיה מי שאתה!❤" ואתה אמרת שכל מה שאני רואה ממך זה בזכות המשפט שאמרתי "שאני רואה את אותך האמיתי"…אבל לא אתה יודע מה? קשה לי עם כל כמה שאני דואגת ואוהבת אותך כך אני גם יותר ויותר מתאכזבת ממך..

למה אני לא יכולה להגיד לך? כי אני כל כך אוהבת אותך ואני לא רוצה למרר לשתינו את העתיד כי אכפת לי מ*איתנו*!!!!
איפה אתה דואג לי? שולח לי הודעה אחרי 4 ימים שלמים שבו אתה מסנן אותי ומתעלם ממני? אתה יודע מה זה עושה לי? אני פשוט בוכה ודואגת פוחדת שתשנא אותי…עושה הכול כדי להתחמק ממבטך הכה המהפנט הזה שלך…אבל אני נכנעת מהר מאוד
בקלות ונותנת לך "לשלוט" עליי אבל לא לגמרי אלא
-"שליטה חלקית"- אני מודעת למה שאתה עושה אך מהופנת ובכל זאת עדיין בהכרה….
אז מה? תגיד לי? אתה באמת אוהב אותי? או שרק שאתה מחליט אתה יכול חהראות לי אהבה? כי ככך שאני מתאהבת ומסמיקה ממלותייך ומתרגשת מכל הודעה שלך אני כך גם נפגעת ומתאכזבת יותר….

תחליט…אתה פאקינג משגע אותי.
אז זהו ה"משחק אהבה" שלך? להראות לי כמה אתה
אוהב אותי ומכבד אותי עד שתשיג אותי ואחרי שפאקינג הצלחץ להשיג אותי להתנהג אליי כאל כלום ורק פעם בכמה יימים להתייחס אליי? אתה יודע? אתה משגע אותי הלב שלי מתחרפן שאני רואה אותך… זה כמו סם ממכר רק שאתה סם ואני זו שמתמכרת….????


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך