אני רץ. – פרק 2

viviki1 16/09/2013 1487 צפיות 3 תגובות

נפתחה הדלת ונעמדה מולי בחורה בערך בגילי "היי" אמרתי ,"היוש ומי אתה?" באותו רגע לא ידעתי מה לענות פשוט בהיתי בה לפחות 10 שניות …לא יודע מה קרה לי. היופי שלה פשוט קרן ,כמו המלאכים האלה שיורדים מהשמים אולי הגזמתי או שלא, ואז קלטתי אותה סוגרת את הדלת באיטיות ,ולפני שהיא הספיקה, דחפתי את הרגל בין הדלת "תסלח לי,מה נראה לך שאתה עושה ?!" היא אמרה ,"אני מצטער פשוט רציתי לשאול אם את פנויה הערב ?" ,"אאה אתה מנסה להתחיל איתי? כאילו מזמין לדייט?!" יאו איזה אדיוט אני יצאתי! רק רציתי לשאול אותה אם היא פנויה העבר לעשות ביבייסטיר ללולי ," כן " עניתי ,לא ידעתי מה עובר עליי אבל לא נעים לענות לא . " בוא ניראה,הכרתי אותך עכשיו, אתה השכן ממול ..טוב סבבה למה לא?! גם כך אני לבד בבית .. אה שכחתי קרסטין מולר נעים מאוד " .לא ידעתי מה לענות לה …יצא שאני יוזם את הפגישה, אז אני אמור לדעת פרטים "אז עוד שעה במריקן-ליאו" .מריקן-ליאו זה אחת המסעדות האהובות עליי ,כול שישי אני נפגש שם עם פול ."אממ אוקי,ערב טוב נפגש עוד שעה" היא ענתה. נכנסתי חזרה הביתה,לולי ישנה ואני תקוע ב "מה אני ודייט עכשיו?!" כיאלו מה אני אמור לעשות עכשיו ,להבריז לפול?! ואני יודע שזה רעיון לא טוב, כי הוא מתחיל להתעצבן וזה..אבל מה אכפת לי עכשיו מפול?! ומה אני עושה אם לולי ?! ואיך אני ישיג כסף לפגישה המאוד רומנטית ,עם משהי שרק עכשיו הכרתי ..והיא ממש לא רעה אולי טובה ,טובה מאוד וגם יפה, אולי בעצם יפה מאוד, מאוד ++…ו..ו..די נו אין מצב אני מצליח לצאת מכל הבלאגן שיצרתי בגלל משפט אחד שלא נוסח טוב. הלכתי לארון הבגדים תוך כדי שאני בודק מה היתלבש לגופי המאוד סקסי ,סתם יש לי גוף בסדר(ארבע קוביות וקצת שרירים בידיים ,היתה תקופה שהלכתי למכון כושר הפסקתי בגלל תחילת הלימודים). אני מתחיל להיזכר בטיפים שפול לימיד אותי איך להצליח עם בנות חוק מספר אחד ,אף פעם לא לגעת בנייד במהלך הדייט או נימוסים כמו להזיז לה את הכיסא וכ'ו…אני מנסה למצוא פתרון בנוגע לאוחתי ,פול,וכסף .יש לי שתיי אופציות א' לבקש מפול שישמור אל לולי ושילווה לי כסף ואופציה ב' לקחת את אחותי ביחד איתי ולגנוב כסף מהקופה של הבית ת'אמת אני לא יודע למה אבל אופציה א' ניראת לי פחות מסוכנת מאופציה ב' אבל אין מצב שפול יסכים אז החלטתי לנסות מה כבר יכול לקרות לי נכון ?! אז הטלפון צילצל פול ענה "היי מה קורה אחי? תקשיב היום הולך להיות היום הכי פגז שיש! אני כבר מסטול אתה קולט המסיבה עדין לא התחילה?! " אז אני במצב מחורבן סליחה אל המילה יש את המשפט הזה "לאבד חברה בגלל גבר "אז במקרה שלי זה ההפך ,כי אני ממש לא רוצה לאבד את פול אז החלטתי לעשות את המעשה הכי טיפשי שעשיתי כל עוד אני בחיי "תקשיב פול אחותי נפלה והיא במצב רע מאוד אז אני זז איתה לבית החולים ….אז אני מצטער בנוגע למסיבה" אמרתי "בסדר אחי מבין אותך ושאחותך תרגיש טוב ביי" הוא ענה ."ביי"..ידעתי שפול יגיב ככה כי אין כמו חבר אמיתי הוא יבין אותך כשצריך, אבל במקרה שלי אני חבר מזוייף לגמריי ובכול זאת ..ומ ע כ ש י ו יש לי סיכוי לא רע או איפילו טוב עם קריסטין …בהצחלה לי :!


תגובות (3)

מחכה להמשך:)

16/09/2013 13:49

חחחחחחחחחחחחחח מצב לא טוב תמשיכי

16/09/2013 13:56

מושלםםם תמשיכי

16/09/2013 14:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך