Love:{
אני יודעת שאמרתי שאני אעלה פרק ביום ראשון, אבל לא הספקתי. אני יודעת שזה יכול להישמע טיפשי, אבל כן, לא הספקתי. אז.... סליחה ותהנו מהפרק:) לא לשכוח לשתף אותי בדעתכן בתגובות.

אקדמיה לבלט – פרק 1

Love:{ 03/07/2014 982 צפיות 9 תגובות
אני יודעת שאמרתי שאני אעלה פרק ביום ראשון, אבל לא הספקתי. אני יודעת שזה יכול להישמע טיפשי, אבל כן, לא הספקתי. אז.... סליחה ותהנו מהפרק:) לא לשכוח לשתף אותי בדעתכן בתגובות.

״בנות תתחילו לעשות חימום אשבח בעוד עשר דקות״ אמרה לנו מאדאם אליזבת ויצאה מהסטודיו. כל בנות הכיתה התחילו לעשות חימום, וכמו שמאדאם אליזבת הבטיחה לנו היא חזרה כעבור עשר דקות והתחלנו בשיעור.
הבנות הלכו למקומות שלהן כפי שמאדאם אליזבת קבעה שנסתדר בריקוד הזה- שני טורים הניצבים במרחק של כחמישה – עשר מטר. המוזיקה התחילה. מיד כל הבנות נעמדו על קצות אצבעותיהן וברגע המתאים, הבת הראשונה מכל טור שבמקרה אלה היו אני ונטלי היו צריכות להתחיל לרקוד. והריקוד שלנו הלך כך- שני צעדים מהירים על קצות האצבעות וקפיצה באוויר קדימה כאשר רגלי הימנית מתוחה קדימה ורגלי השמאלית מתוחה לאחור, כמעין שפגט באוויר, ונטלי עושה בדיוק את אותן התנועות בדיוק רק בצורה המנוגדת לי. הריקוד הסתיים בכך שכאשר חזרנו לקרקע עשינו עוד שני סיבובים ופנינו לצדדים. מיד לאחר מכן הבנות הבאות עשו את הקטע שלהן.
בתום השיעור כאשר כולנו עייפות ומיוזעות, אני ונטלי התקדמנו לחדר שלנו הנמצא במבנה אחר.
בדרך פגשנו את מי אם לא את הילדה הכי שנואה עלי ונטלי. ג׳ן. ואת הזנב שלה צ׳לסי.
״נו, נו, נו״ ג׳ן התחילה לומר, ״ אני רואה שחזרתם משיעור אצל המורה הזאת שלכם מאדאם אליזבת. רואים את זה עם כל הזיעה הזאת שיש עליכן״ אמרה והסתכלה עלינו במבט חצי נגעל חצי מרחם.
״נו טוב״ אמרה ועצרה לרגע ״יש כאלה שצריכות להתאמץ בשביל להצליח״ סיימה והסתכלה עלינו צוחקת בזמן שצ׳לסי מצטרפת אליה והן הלכו.
״אני כל כך שונאת אותה״ אמרתי בשקט אך היה אפשר לשמוע בקולי שאני עצבנית.
אני בטוחה שעוד שניה היה נראה כאילו עומד לצאת לי עשן מהאוזניים.
הגענו למבנה המגורים שלנו ונכנסנו למעלית. נטלי לחצה על הלחצן שכתובה עליו הספרה שתיים והמעלית החלה לעלות. כבר כשיצאנו מהמעלית התחלתי להוריד במהירות ובעצבים את נעלי הבלט שלי, כשנכנסנו לחדרנו כבר נעלי לא היו על רגלי ופשוט זרקתי אותם על יד המיטה שלי .
״תרגיעי קצת, את נראית כאילו את יכולה להרוג אנשים רק אם המבטים שלך״ נטלנ אמרה לי.
״היא פשוט כל כך מעצבנת אותי.״ הנפתי את ידי באוויר ועצרתי לרגע
״היא חושבת שהיא מושלמת״ אמרתי
״טוב לא סתם קוראים לה השילוש הקדוש ״ נטלי אמרה לי , ואני בתגובה נתתי לה מבט עצבני ומאיים. והיא נתנה לי מבט של ״ רק אמרתי…״.
אז כן היא יפה, וכן יש לה גוף מושלם, וגם קוראים לה השילוש הקדוש בגלל שהיא יודעת גם לרקוד , גם לשיר, וגם לשחק.
התקדמתי למיטה שלי ולקחתי לי בגדים והלבשה תחתונה בשביל המקלחת.
״אני בטוחה שיום אחד כל המעשים הרעים שהיא עשתה והדברים הרעים שהיא אמרה יתנקמו בה יום אחד״ נטלי אמרה לי רגע לפני שנכנסתי למקלחת. חייכתי אליה חיוך ונכנסתי להתקלח.
פשטתי את בגד הגוף, הגרביון,ההלבשה התחתונה ופיזרתי את שיערי שהיה אסוף לגולגול.
נכנסתי למקלחת ונעמדתי מתחת לזרם המים החמימים, נותנת להם לקחת איתם את כל הצרות שלי.
כשיצאתי מהמקלחת שמעתי רעשים. האזנתי תוך כדי שאני מוציאה מגבת מהארון הנמצא מתחת לכיור, מתנגבת ומתלבשת.
״היי״ שמעתי קול של בן. זה היה ארי. ישר עלה לי חיוך על הפנים.
״היי״ נטלי ענתה לו
״איפה יסמין?״ שאל
״מתקלחת״ ענתה
אספתי את שיערי בתוך המגב ויצאתי לתוך החדר.
״כבר לא״ אמרתי כשהם ראו אותי
״הנה הקופה״ אמר לי ארי כשראה אותי
״הנה הבבון״ אמרתי לו
״תראי, אני אולי לא מבין גדול באופנה, אבל מה זה אמור להיות?״ שאל והצביע על ראשי
״אהבת?״ שאלתי בציניות ובחיוך גדול ״זאת קולקציית אלפיים וארבע עשרה״ הוספתי והתחלתי להתהלך בחדר עדיין עם אותו חיוך גדול תוך כדי שידי על מותני כאילו אני דוגמנית שמציגה מוצר.
״טוב תקשיבו לא באתי בשביל לדבר על מגבות, אלא בשביל לשאול אם אתן רוצות לבוא איתי עם דניאל ועם לוק בערב ליריד״ ארי ספק שאל ספק אמר.
״אוקיי״ אני ונטלי השבנו כפה אחד
״טוב אז אני אבוא לחדר שלכן בשמונה ואז נצא?״ שאל ארי
״אוקיי״ ושוב אני ונטלי השבנו כפה אחד.


תגובות (9)

מאוד יפה !
תמשיכי

03/07/2014 15:41

היייי^^
הממ תביני, יש לך סיפור מפוסק נכון וכתוב בצורה טובה. אבל עדיין- חסרים ת-א-ו-ר-י-ם.
כל דבר שהדמות עושה, חושבת, מרגישה, רואה, שומעת וכ'ו… את חייבת לתאר! ממש חייבת!
במידה ותצטרכי עזרה אני במייל:
[email protected]

אוהבת 3>

03/07/2014 16:33

    חחחחח כפרה עלייך משטרת התיאורים.

    03/07/2014 16:37

    חחחח XD אני כזאת יובל >< אין מה לעשות^^

    03/07/2014 16:40

~ מילים ~תודה רבה לך!
אקח את זה לתשומת לבי:)

03/07/2014 17:46

    בבקשה :) אני שמחה שלקחת את דבריי בגישה חיובית! ככה מצליחים בחיים.

    03/07/2014 17:49

אני אתעלם לרגע מהסיפור ככללו ואתמקד בחלק הבלטי של הסיפור:

1. בשיעורי בלט של אקדמיות לא עושים חימום של עשר דקות. זה הולך בערך ככה: תרגילים על הבר, רוב הדברים באמצע (תלוי ברמה), פטי-אלגרו, פינה (גראנד אלגרו, ואלסים למיניהם וכדו') ובסוף אדאג'ו. בדרך כלל נהוג גם למחוא כפיים למורה ולפסנתרן\ית בסוף השיעור. כיוון שאני מניחה שלא את (וגם לא אני) לומדות באיזה אקדמיה, אז מן הסתם שאצלנו לא מקפידים על זה. אבל באקדמיות כן.

2. בדרך כלל לא עובדים על ריקודים אמיתיים בשיעור. רק אם יש הופעה או שבתור מעיין עבודת-בית התלמידים צריכים לחבר כוריאוגראפיה.

3. לפי דעתי, באקדמיות הם לומדים ריקוד הרבה הרבה זמן, וגם לימודים רגילים.

4. אני ראיתי שאת מעדיפה לא לשעמם את הקוראים בכל העובדות האלה על בלט, ואני בהחלט מבינה את זה. הבעיה היא בעיקר כשצריך לתאר קפיצות במקום לכתוב את שמן. אולי עדיף לך להתרכז רק בדברים שחשובים לעלילה ולספר על השאר ככאלו שכבר קרו או אמורים לקרות.

14/07/2014 21:21

    היי!
    אני לא יודעת אם את לומדת בלט או לא, אבל אני אישית לא מכירה את התיאורים האלה שאמרת.
    לא נראה לי שבנות שלא רוקדות בלט ולא מכירות את כל המונחים הללו רוצות/מבינות לקרוא אותם.
    אני לא יודעת באמת איך זה הולך באקדמיות אבל הסיפור הזה מתמקד בבלט ובאהבה.
    לסיכום: אני לא מומחית לשום דבר- לא לאקדמיות ולא לבלט.
    לא צריך להיות רציניים בכל דבר…

    14/07/2014 22:05

    מה שהתכוונתי הוא, שלפי ההיגיון שלי אם הם עושים חימום עשר דקות ועובדים על ריקוד אז למה להם ללכת לאקדמיה כשהם יכולים להירשם לחוג במתנ"ס העירוני.
    בגלל זה אמרתי לך שלדעתי אם השיעורים הם לא העיקר – ותרי עליהם. תתחילי את הסיפור אחרי שהם כבר נגמרו. תכתבי רק על שיעורים הכרחיים, כדי שלא יבואו לך איזה מבינות לבלט כמוני ויחפרו לך על דברים שאת לא מבינה ><"

    14/07/2014 23:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך