⁦👨‍❤️‍👨⁩אתה כן אוהב אותי! – פרק ג’ (תוכן הומוסקסואלי)

אדוארד ברוקס 24/09/2015 4697 צפיות 3 תגובות
פרק 3! (:

השעה שבע בבוקר. סייריל התעורר והתיישב על המיטה, רפאל ישן שנת ישרים. ~רפאל כזה יפה כשהוא ישן, כמו מלאך~ חשב לעצמו סייריל. הוא כל-כך רצה לנשק את רפאל במצחו, אבל פחד שהוא יתעורר. סייריל הלך לחדר אמבטיה, צחצח את שיניו והלך למטבח להכין ארוחת בוקר.

רפאל התעורר חצי שעה אחרי סייריל הסתכל בשעונו ונבהל, השעה שבע וחצי בבוקר והוא עדיין לא התפלל! רפאל שכב עוד כמה דקות במיטה ואז קם ונטל את ידיו בגיגית שסייריל הכין לו מראש. ~סייריל פשוט נסיך! אני כל-כך אוהב אותו. כל-כך קשה לי אבל עם זה שיש לי את הנטיות האלה, אבל סייריל פשוט שובה אותי~ חשב רפאל כשנכנס לחדר אמבטיה. הוא פתח את הברז ופתאום שמע את סייריל מדבר בפלאפון. רפאל סגר את הברז והקשיב.

"בוקר טוב סייריל!" בירכה טלי את סייריל, "בוקר טוב אחות מעצבנת" החזיר לה סייריל בטון עצוב. "נו מה, יש לך בן-זוג הא? מה יהיה עם אמא? אני לא מאמינה שאתה הומו. היו לי חשדות אבל…". "טוב, טוב" קטע אותה סייריל. "אמא לא חייבת לדעת, אני סיפרתי לך ולבתאל כי כבר כולכם שיגעתם אותי לגבי חתונה, ולא היה לי יותר כוח לשקר"
טלי גיחכה "אם זה ינחם אותך, בתאל בצד שלך, היא תומכת בך". "טוב לדעת" ענה סייריל והפך את האומלט במחבת. "אויש, כמעט שכחתי לספר לך, בעלי עושה היום סיום מסכת אז תבוא. זה יהיה בבית-כנסת שלנו בשמונה". "טוב אוקיי אני אבוא, עוד מצווה זה טוב" חייך סייריל ואז הוא ראה פתאום את רפאל בכניסה למטבח. "טוב תשמעי, אני חייב לנתק, אוקיי?".
"טוב, אבל אתה בא, כן?". "כן אחות" סייריל ניתק את הפלאפון, "בוקר טוב רפאל".
"בוקר אור" רפאל הלך אל השולחן, התיישב ושם את ידיו על הפנים. "אני כל-כל עייף" הוא הודיע לסייריל. "האוכל מוכן" סייריל שם שתי צלחות עם אומלט וקערת סלט על השולחן.
"וואי אבל עדיין לא התפללתי, אתה יכול בינתיים לשים את זה איפושהו? אני חייב לרוץ לבית-כנסת. יש לך בית כנסת בקרבת מקום?".
"כן, יש לא רחוק. אני אקח אותך באוטו" סייריל ענה, פגוע. "יודע מה?" רפאל שם את ידו על היד של סייריל. "אני אתפלל בחדר, תחכה לי כאן, אוקיי?" רפאל קם והלך לחדר. אחרי 40 דקות הוא חזר והם התחילו לאכול. "אז מה סייריל" רפאל חתך את האומלט "יש לך אחות?". "כן, יש לי" ענה סייריל בחוסר נוחות,
"ולמה לא סיפרת לי עד עכשיו? אנחנו הכרנו כבר לפני שלושה חודשים". "פשוט" סייריל עצר לרגע ואז המשיך "פשוט המשפחה שלי חרדים, ואני לא רוצה שהם ידעו עליך כי אז יהיה בלאגן, ושאתה לא תדע עליהם. תאמין לי שככה יהיה טוב יותר לשנינו. למען האמת, אני מתבייש במשפחה שלי". "אז מה"
רפאל המשיך, מופתע "גם אתה היית חרדי?".
"כן, הייתי" ענה סייריל בחוסר רצון. "אבל זה סיפור ארוך, אני אספר לך בהזדמנות אחרת"
הם סיימו לאכול, וסייריל שם את הכלים במדיח. "אה וכן, יש בערב סיום מסכת לבעל של אחותי, אתה תבוא איתי?" הסתכל סייריל על רפאל במבט מתחנן.
"בטח שאני אבוא!" חייך רפאל. סייריל התקרב אל רפאל ונישק אותו בשפתיו, רפאל נדהם


תגובות (3)

רגע…אז הם שניהם חרדים לשעבר?
השיחה עם אחותו של סייריל הרגישה לי קצת לא אמיתית,משהו בקלות שבה היא אמרה שתמיד חשבה שהוא הומו לא עבד…
אני לא מומחית גדולה בפיסוק אבל תשתדל לשים נקודה בסוף משפט >_<
סך הכול ,נחמד ;)

24/09/2015 14:46

    היא אמרה שתמיד היו לה חשדות, ולא שהיא חשבה שהוא כזה. ומה שהיא אמרה שהיא לא מאמינה שהוא הומו, זה לא שהוא סיפר לה את זה עכשיו. הוא סיפר את זה כבר מזמן. אני לא צריך הרי לפרט כל דבר לפרטי פרטים, נכון?

    תודה על תגובתך!

    03/10/2015 19:42

אהבתי מאוד את הפרק למרות שאני מסכים עם התגובה הקודמת. השיחה ביניהם קצת לא הייתה הגיונית, אבל חוץ מזה זה היה ממש יפה.
ואעאעאעאעאעא הוא נישק אותו בסוף! :0

02/10/2015 22:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך