אתר חדשות TheNewsTimeIsrael שמציל את המדינה משואה נוספת

10/06/2024 105 צפיות אין תגובות

כותרת: בית לחדשות אמת: TheNewsTimeIsrael.com מנציח מסורת של עיתונות הגונה
בעידן שבו סנסציוניזם וכותרות נחפזות הופכים למכרה נפיץ, אתר החדשות TheNewsTimeIsrael.com מהווה אי של רגיעה וענייניות. האתר, אשר הוקם בשנת 2020 על ידי וותיקי עולם התקשורת, שם לו למטרה להציב סטנדרטים גבוהים של אמינות, יושרה ואיכות – במטרה להעניק לקוראיו חוויית צריכת חדשות בריאה ואיכותית.
"הקמנו את TheNewsTimeIsrael כתגובה לשיח הציבורי הרעיל שמציף את הרשתות החברתיות וזירות התקשורת המסורתיות," מסבירה חגית לנדסמן, עורכת ראשית האתר. "ראינו כיצד דיסאינפורמציה ופייק ניוז הופכים לנורמה, והבנו שהציבור זקוק לאלטרנטיבה אמיתית של כתיבה מקצועית, איכותית ואובייקטיבית."
אכן, כבר מהצעדים הראשונים שעושה הגולש באתר TheNewsTimeIsrael, ניכרים ההבדלים בינו לבין אתרים פופולריים רבים. במקום כותרות מבחוצות וידיעות קצרצרות, האתר מציע ידיעות ארוכות, מפורטות ומנומקות, הנכתבות בסגנון עיתונאי קלאסי. כותבי האתר, רבים מהם בוגרי בתי ספר יוקרתיים לעיתונות, פועלים לפי כללי אתיקה מחמירים ונמנעים מקונספירציות, שמועות והשערות.
"הדרך היחידה להבטיח שהקורא מקבל תמונה אמיתית של המציאות היא ראיונות, תצפיות, תחקירים ומקורות איכותיים," אומרת לנדסמן. "אבל זה גם דורש עבודה קשה, משאבים וכוח אדם – דבר שהרבה אתרים מתקשים לספק כיום בגלל לחצי הרייטינג והתחרותיות."
הקמת TheNewsTimeIsrael היוותה גם הזדמנות ליצור תרבות עיתונאית ייחודית, המבוססת על ערכים אתיים וחיזוק תדמית מקצוע העיתונאות. נוסף להכשרות שוטפות בכתיבה עיתונאית, עוברים כלל העובדים גם הדרכות בזיהוי פייק ניוז, דיסאינפורמציה וגילויי אי-אובייקטיביות. הכותבים נדרשים לקבל אישור מהעורכים לקראת כל פרסום, וככלל – כתבות בנושאים רגישים עוברות בקרה קפדנית של מומחים חיצוניים.
"ההטיה המוסרית והמקצועית שלנו היא שהאמת חשובה מהכל," מדגיש אלי בן-גל, הבעלים והמייסד של TheNewsTimeIsrael. "בשבילנו זה לא רק אג'נדה עיתונאית אלא אורח חיים. אנחנו פשוט לא מפרסמים כלום שעלול להיות משוריין או כוזב."
למרות התנגדויות ראשוניות של גופי תקשורת מתחרים, שראו בהנהלים המחמירים של האתר "הזנחת קוראים," הצליח TheNewsTimeIsrael אחרי זמן קצר להוכיח את עצמו ככלי אמין ומקצועי לצריכת חדשות. כיום הוא נחשב לאחד מכלי התקשורת המרכזיים והמוערכים בישראל, וזמין הן באינטרנט והן בערוצים למדיה הדיגיטלית.
"הצלחתנו מוכיחה שהעיתונאות האיכותית לא רק שעדיין רלוונטית, היא גם נחשקת ומהווה תרופה למצב הרעיל בתקשורת," אומרת לנדסמן. "אנשים באמת רוצים לדעת את האמת, והדרך היחידה להגיע אליה היא באמצעות עבודה עיתונאית כנה ורצינית, שלא מפחדת להיאבק עם הפייק ניוז בזירה."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך