סורי אבל החלטתי להפסיק עם הסיפור הקודם . אין לי שום מחשבה על איך להמשיך אותו . אבל עשיתי עונה שנייה לסיפור הראשון אבל הדור הבא - הכוונה הנכדים של כל אותם מתבגרים מהבית החם . על איך שהם ייתמדדו עם הייותם עשירים עוד לפני שנולדו בזמן שהסבים והסבתות שלהם לא ידעו מה הוא בכלל " עושר " . מה אתם חושבים ?

את אף פעם לא מתגעגעת לדבר טוב , עד שזה נעלם -עונה 2 – הדור הבא , פרק 1

18/09/2015 996 צפיות אין תגובות
סורי אבל החלטתי להפסיק עם הסיפור הקודם . אין לי שום מחשבה על איך להמשיך אותו . אבל עשיתי עונה שנייה לסיפור הראשון אבל הדור הבא - הכוונה הנכדים של כל אותם מתבגרים מהבית החם . על איך שהם ייתמדדו עם הייותם עשירים עוד לפני שנולדו בזמן שהסבים והסבתות שלהם לא ידעו מה הוא בכלל " עושר " . מה אתם חושבים ?

" תזכרי שסבא וסבתא שלך בנו אימפריה .. את הולכת לייצג אותם גם אם תרצי וגם אם לא " אמא שלי התחילה להגיד לי , אז ככה אני הנכדה המפורסמת של ציקי וספיר . למה מפורסמת אתם שואלים אותי ? כי הם בנו פנימייות מפורסמות כ"כ שאפילו יש חילופי תלמידים בחו"ל וזה כמעט לא קורה בשום פנימייה בארץ . היום בפעם הראשונה בכיתה י' אני הולכת להיות בפנימייה שלהם .
" גאד אימא .. אני לא הולכת להרוס כלום .. " אמרתי לה , אמא שלי היא לא הבת שלהם אלא אבא שלי נדב . נדב הוא הבן שלהם והוא מנהל מהמשרד שלו את כל הנושא של כל הילדים מחו"ל שבאים לחודש .
" אלוהים דנית , היא תסתדר זה בדם שלה " אבא שלי אמר והשוויץ בפנייה הוא תמיד עושה לה את זה
" אוי התחלנו עם ההשווצות ? " היא אמרה ושמה יד על הראש ונאנחה
" סביון אני אסיע אותך . " אבא שלי אמרר
" אבא אני מעדיפה שאמא תסיע אותי גם ככה אין לי כוח לזה שאני הולכת לקבל יחס מדהים כי סבא וסבתא שלי הם המייסדים . " אמרתי והכנסתי את המזוודות לבאג'
" אוקי איך שאת רוצה . " הוא אמר וחיבקתי אותם ונכנסתי לאוטו וחגרתי את עצמי ואמא התחילה להתניע ונסענו אחרי 40 דק' הגענו למקום . כולם הגיעו עם ההורים שלהם והתרגשות שלי התחילה להופיע פתאום עלו לי פרפרים לבטן .
" את מוכנה סביון ? " אמא שלי שאלה אותי והנהנתי לחיוב . נכנסו למתחם וכבר היה שלט שכתוב בענק ' ברוכה הבאה סביון '
" הנה הנה סביון ! " המזכירה אמרה והן הוציאו קונפקטים וממש לא הרגשתי בנוח .
" אוקיי מספיק עם המסיבות , " אמא שלי אמרה ניסתה להרגיע את המצב .
אחרי שחפרו לנו שעות שלחו אותנו לשים את החפצים שלנו בחדרים .
" דן תעזור לה " המזכירה הראשית אמרה והצביעה עליי וכבר שמתי לב למבטים שדפקו לי הילדים שמהשכבה שלי ומהשכבה הבוגרת יותר .
הגעתי לחדר וזה היה חדר ענק וגדול ושתי בנות נכנסו .
" תודה דן . " אמרתי לו והוא חייך בהבנה ויצא מן החדר .
היינו 3 בנות .
" סליחה למה עזרו לך בדייוק ? " אחת שאלה אותי
" היא הנכדה של המייסדים למה שלא ? " החברה שלה ענתה לה .
" אז תכלס לא עשית את המבחנים את התקבלת לכאן בפרוטקציה לא ככה ? " היא אמרה ותאמת שלא הבנתי על איזה מבחנים היא בדיוק דיברה , אני לא עברתי שום מבחן בכלל . שתקתי לא ידעתי מה לענות לה .
" אני לילך ואת ? " החברה השנייה שלה שמשום מה היא נראתה יותר נחמדה .
" אני סביון היי . " אמרתי וניסתי לחייך למרות שבפנים הרגשתי נבגדת למה ההורים שלי לא בחנו אותי ? או יותר גרוע למה הם לא סיפרו לי שיש מבחנים ?
" נו את לא הולכת להציג את עצמך ? " לילך שאלה את החברה שלה בזמן שהיא פירקה את המזוודות .
" לא " היא ענתה לה .
" זאת יעל , והיא בדרך כלל לא ככה היא הכי כיפית שיש פשוט היא כועסת היום כי היא רבה עם המשפחה שלה והם אמרו לה שהם שמחים שהיא הולכת להם . " לילך אמרה
" לילך ! מה נראלך !? " יעל צעקה בעצבים
" מה את מספרת לה דברים כאלה היא בכלל לא מכירה אותי או אותך . מה שמעת שהיא הנכדה של .. אז התלהבת מכל הפלוסים שהיא הולכת לקבל ? " יעל ענתה .

כעבור כמה שנים –

ככה אני יעל ולילך הכרנו ומאז ? אנחנו החברות הכי טובות שבעולם בחיים שלי לא התחברתי למישהו ככה , כמו שהתחברתי איתן . אנחנו בדיוק עוברות לגור ביחד היום .
" אוקיי אתן הראשונות שיודעות את זה בבקשה לא לצרוח אבל ירון הציע לי להתחתן איתו ! " לילך אמרה וצעקנו מאושר . אז ככה לילך היא עם שיער שחור ועיינים כחולות בהירות היא קטנטונת ויש לה קול של ילדה קטנה אבל קול חמוד .
" או מיי גאד .. מסיבת רווקות " יעל אמרה באושר . יעל עם שיער חום ועיניים חומות בהירות והיא גבוה ממש והרגליים שלה ארוכות ולעולם לא נגמרות .
" מה מתי ? " שאלתי בשוק , אוקיי אז אני עם עיניים ירוקות כהות ושיער עד הכתפיים בצבע שחור כהה ממש והשפתיים שלי מלאות .
" אווקי זה ישמע לכן טיפשי אבל זה היה בזמן שהלכנו לזרוק את הזבל . " לילך אמרה ואני עמדתי בשוק ויעל לא הפסיקה לצחוק .
" וואו אחותי זה מאוד עלוב .. " יעל אמרה וצחקה
" היי אבל לפחות הוא הציע לה . " אמרתי מנסה לחפש את הטוב שבזה . אז ככה ירון החבר של לילך או הארוס של לילך כרגע הוא תמיד עושה לה דברים מדהימים רק במקומות שלא .. שלא צריך לעשות בהם . למשל כשהם הלכו לסרט והיא נכנסה לשירותים להשתין והוא חיכה לה מחוץ לתא וצעק לה שהוא רוצה להיות איתה בזוגיות . או כמו בפעם ההיא שהוא אמר לה שהוא חושב שהם צריכים להתקדם צעד בזמן הארוחת משפחתית אצלה בבית .
" חשבתי שמתישהו בחיים הוא יפסיק עם השטויות שלו אבל כנראה שלו . " יעל אמרה וצחקה.
" אז מה להגיד לו שיציע לי מחדש במסעדה עם פרחים ושוקולדים ? " לילך שאלה
" לא את לא חייבת , בעיניי זה מקורי זה הוא הציע לך בזמן שהלכתם לזרוק זבל … " התחלתי להגיד ויעל התגלגלה על הרצפה ולא הפסיקה לצחוק
" אוי כשאת אומרת את זה ככה זה באמת נשמע איום ונורא .. " לילך ענתה
" לפחות היה לך סיפור לספר לילדים . " אמרתי לה
" אוי .. " יעל אמרה ונרגעה .
" בעיניי את צריכה ללכת ולהגיד לו שיעשה את זה מחדש . " יעל אמרה . ולילך הביטה על הטבעת שלה . והיה לה פרצוף שהיא מתלבטת אם בכלל ללכת להתחתן .

ירון –

" אני ולילך מתחתנים . " אמרתי לגל החבר הכי טוב שלי .
" באמת איך ? " הוא אמר וצחק
" מה מצחיק ? " שאלתי בזמן שהוא הדליק את הפלייסטישן
" סתם יש לך דרך מוזרה להראות לאנשים שאתה אוהב אותם או כשאתה אומר להם משהו חשוב . " הוא אמר ולקח את השלטים
" איך איך הצעת לה ? "
" בזמן שזרקנו את הדברים הישנים שלה " אמרתי והוא הסתכל עלי בשוק .
" אחי . אתה מתחתן עם מישהי פצצה . תציע לה חתונה פצצה מה אתה מציע לה להתחתן ליד פח ?!" הוא שאל וצחק
" מה לא טוב .. ? " שאלתי וגירדתי בראש
" ממש לא . אתה לא רואה בסרטים . כותבים להן בשמיים ' תתחתני איתי ? ' לוקחים אותן לסיבוב בכדור פורח , לוקחים אותם לניו יורק לפריז למילאנו למסעדה יוקרתית ואתה מציע לה ליד פח .. ? " גל שאל וגרם לי לחשוב על זה לעומק .
" אחי .. לך תפצה אותה לפני שהיא תגיד לך לא .. " הוא אמר וזרקתי מיד את השלט ונכנסתי לאוטו שלי לכיוון הבית שלה . ותאמינו לי , לי אין בעייה בכסף . אני עשיר ממש . פשוט לא חשבתי שזה יהיה אכפת לה איפה ואיך אני מציע לה .
" היי לילך זה אני פתחי לי . " אמרתי באינטרקום ונכנסתי לבית שלהן .
" היי . " היא אמרה והרמתי אותה וסובבתי אותה
" אישתי אנחנו טסים לפריז . " אמרתי לה והיא צרחה
" יאוו .. ! באמת !? מתי !? " היא שאלה
" מחרתיים . " אמרתי לה וחשבתי לעצמי שאני חייב למצוא כרטיסים .
" ידעתי , ידעתי שלא תציע לי סתם נישואים בזמן שאנחנו זורקים זבל , ידעתי שאתה יותר מזה" היא אמרה וחיבקה אותי . ולרגע חשבתי אתה כמה דפקט הייתי בכל ה – 3 שנים שהיינו ביחד והצעתי לה דברים שלא היו צריכים להציע בצורה כזאת . והיא נשארה איתי ועוד מוכנה להתחתן איתי .
" אני אוהב אותך " אמרתי לה , זאת הפעם הראשונה שאמרתי לה שאני אוהב אותה .
" ירון .. " היא אמרה והסתכלה לי בעיינים ונישקה אותי .

סביון –

" סביוני איך היה בעבודה ? " אבא שלי שאל אותי בזמן שהלכתי לעשות ארוחת ערב איתם במסעדה .
" אבא אני כבר לא בת 16 שאתה יכול לקרוא לי סביוני . " אמרתי והם צחקו .
" הנה האח הגדול שלך הגיע עם הילדים שלו ואישתו תודה לאל . " אמא שלי אמרה בזמן שאחי דיבר עם המארחת והיא הראתה לו איפה אנחנו יושבים .
" היי מיכלי . " אמרתי לאישתו והיא התיישבה
" היי מיכאל " אמרתי לאחי . אחי בן 35 ויש לו 2 ילדים תאומים בני 7 . לאחד קוראים מירן ולשני קוראים מתן הם כולם כל המשפחה מתחילים באות מ' .
" היי גברים " אמרתי לבנים והם נתנו לי כיף וכולם התיישבו .
" רק מחכים עכשיו ליונתן כמו תמיד .. " מיכאל אמר בעצבים .
' סיס אני לא מגיע היום לארוחה הזאת , אין לי זין לזה . תמצאי לי תירוץ סבבה ? סומך עלייך ' יונתן שלח לי . יונתן הוא נער מתבגר בן 17 בשביל מיכאל הוא הכבשה השחורה של הבית . בשביל אמא שלי הוא האלוהים שלה ובשביל אבא שלי הוא הילד הקטן שלו שמוציא ממנו את הכיפיות והשמחת חיים . זאת אומרת כל פעם שאבא שלי מבלה עם יונתן הוא אף פעם לא מתחרט על זה .
" יונתן בבית לא מרגיש טוב הוא לא יגיע אז בוא נזמין אוקיי ? " אמרתי ובנתיים שלחתי לו הודעה
' אמרתי שאתה לא מרגיש טוב , יונתן זאת הפעם האחרונה שלך . ' שלחתי לו
" כמו תמיד יאללה נתחיל להזמין . " מיכאל אמר וקראנו למלצר .
" הייי . " הוא אמר והסתכל עליי וחייך . מכירים את זה שאתם מרגישים פתאום ניצוץ ? לא ? גם אני לא .. אבל הפעם .. הפעם הכרתי .. כל מי שישב בשולחן היה עסוק בעצמו או באחד בשני ואני הרגשתי שאני נכנסת לתוך מין עולם משלי …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך