תאמינו או לא עבדתי על הפרק הזה שבוע , שבוע .. ! ומעכשיו אני אעלה פרקים רק בימי שבת או ראשון או שישי . כל כך הרבה נקמות בסיפור , איזו נקמה הולכת להיות הכי אכזרית ? - מה לדעתכם יקרה בן סביון דן וזוהר ? - דן יגלה שרוני לא בהריון .. ואף פעם לא הייתה .. ? - ומה יקרה בן מלי לזוהר ? מה אתם חושבים .. ?

את אף פעם לא מתגעגעת לדבר טוב , עד שזה נעלם – עונה 2 הדור הבא פרק 2

26/09/2015 814 צפיות 2 תגובות
תאמינו או לא עבדתי על הפרק הזה שבוע , שבוע .. ! ומעכשיו אני אעלה פרקים רק בימי שבת או ראשון או שישי . כל כך הרבה נקמות בסיפור , איזו נקמה הולכת להיות הכי אכזרית ? - מה לדעתכם יקרה בן סביון דן וזוהר ? - דן יגלה שרוני לא בהריון .. ואף פעם לא הייתה .. ? - ומה יקרה בן מלי לזוהר ? מה אתם חושבים .. ?

" בוקר טוב " אמרתי לבנות כשהתיישבנו לאכול ארוחת בוקר בבית . ולילך מיד רצה לשירותים .
" אוי מה קרה לה .. ? " שאלתי
" נראלי שהיא נדבקה בחיידק בבטן . היא הקיאה גם אתמול . " יעל אמרה לי וקראה עיתון .
" אוי שתלך לרופא .. " אמרתי ולילך יצאה מהשירותים .
" כן הזמנתי תור .. אני .. אוי חייבת מים . " היא אמרה והתיישבה ומזגה לעצמה .
" אוקיי אני הולכת לפנימייה . עורך דין חשוב מגיע " אמרתי ושמתי את המעיל שלי עליי לבשתי שמלה צהובה ונעלי עקב בצבע בז' והמעיל גם בז'
" אוי אני זוכרת איך היית דלוקה עליו בתיכון . על דן שלך .. . " יעל אמרה ולילך צחקה
" הוא בטח לא זוכר . " אמרתי ולגמתי מהקפה .
" לא זוכר את זה שהצעת לו לבוא איתו לנשף ? " לילך אמרה
" הוא שנא אותי ואני לא ידעתי מה חשבתי לעצמי בכלל . " אמרתי ולקחתי את המפתחות של האוטו ויצאתי מהבית . אז ככה דן הוא עורך דין הכי מצליח בעיר אם לא בארץ . הוא נהייה ממש עשיר וכרגע היה גר בחו"ל ורק לפני חודש הוא חזר לארץ .
" הוא כבר הגיע ? " שאלתי את המזכירה
" עוד לא . " היא ענתה לי והלכתי מיד למשרד שלי . אני כרגע עובדת בפנימייות אני מחליפה את אבא שלי כי הוא הולך לנהל פנימייה בחו"ל ביחד עם אמא שלי ואחי הקטן .
מרחתי מהר ליפגלוס . וסידרתי את השיער והורדתי את המעיל הונחתי את התיק .
" אוקיי סביון הוא פה . " המזכירה התקשרה להודיע לי .
" דן .. " אמרתי וחייכתי והוא הסתובב .
" סביון . נשארת אותו דבר רק שהשתבחת עם השנים . " הוא אמר בחיוך
" גם אתה . " אמרתי
" אני רוצה שתכירי את הבת זוג שלי רוני . " הוא אמר ולמרות שעברו מלא שנים ושבחיים לא דיברנו חוץ מהפעם שהוא עזר לי עם המזוודות בפנימייה . זה צבט לי בלב טיפה .
" היי " אמרתי בחיוך כבד .
" אוקיי מה המטרה שלך שרצית להגיע לכאן ?! " אמרתי בקשיחות מנסה שלא להראות שום רגש . נכנסו למשרד והתיישבתי מולם .
" את יודעת שרוני בהריון נכון ? " הוא שאל דפוק ..
" מזל טוב " אמרתי והצבעתי על הבטן עם העט והדלקתי את המחשב נייד והרכבתי את המשקפי ראייה שלי .
" תודה " הם ענו בחיוך .
" אני נראה לי אלך לרופא .. ואתם תדברו ? כי גם ככה זה לא כזה קריטי לי . " רוני אמרה וחייכה ונשיקה אותו בשפתיים ויצאה מהמשרד . וראיתי במצלמות שהיא יוצאת מהבניין וישר התקשרה למישהו .
" אז איזה חודש היא ? " שאלתי
" שני " הוא ענה .
" אז נחזור לעניינו מה רצונך לעשות בפנימייה שלי ? " שאלתי
" אני רוצה לעשות כאן הרצאות על איך שהצלחתי בחיים " הוא אמר
" וואו דן .. אני .. אני בעד אני רק צריכה לברר כמה פרטים אבל בנתיים זה נשמע לי מעולה "
" באמת ? הייתי בטוח שלא תרצי בגלל העבר שלנו " הוא אמר
" העבר שהתעלמת ממני בכל הזדמנות שהייתה לך ? מי זוכר .. ? " אמרתי וגיחכתי
" אני מצטער הייתי די חרא בעבר . פשוט . .. אהבתי אותך אבל כעסתי עלייך . " הוא אמר
" כי הייתי עשירה ולא יכולת לסבול אותי בגלל זה . כן מבינה " אמרתי ושלחתי לאבא שלי מייל שיש עורך דין חשוב שרוצה לעשות הרצאות .
" סביון .. " הוא אמר וליטף לי את היד
" בוא לא ניתן לדברים אישיים להפריע לנו בעבודה המקצועית שלנו " אמרתי והרמתי את היד שלי מהשולחן .
" תעשי לי סיור .. ? " הוא שאל .
" למה לא .. " אמרתי וכיבתי את המחשב לקחתי את התיק שלי .
" הכל שונה אבל מרגיש לי אותו דבר .. " הוא אמר והתפעל מהמקום .
" שמחה לשמוע .. " אמרתי ונכנסנו לכיתה ריקה
" זוכר את הפעם ההיא שביקשתי ממך אם אפשר לבוא איתך לנשף שלך .. ? " שאלתי
" ואת זוכרת מה עניתי ? " הוא אמר ונשען על השולחן
" אני זוכרת מה לא ענית .. כי לא ענית .. " אמרתי והוא היה נבוך
" אני באתי עכשיו לתקן . אני ..מצטער .. שהתעלמתי ממך והכל .. אין לי תירוצים או סיבות את צודקת הייתי מניאקית שאת אהבת " הוא אמר
" איך אתה ידעת שאני אהבתי אותך .. ? " אמרתי והרמתי גבות כי למיטב זיכרוני אני והוא בכלל לא דיברנו .
" שמתי לב .. " הוא אמר
" אוקיי רונית תמשיך איתך את הסיור אני די עסוקה .. " אמרתי ויצאתי מהכיתה והתקשרתי לרונית המזכירה שתעזור לו . התיישבתי במשרד שלי .

זוהר –

" הערב המשפחה הדפוקה שלה עושה ארוחת ערב במסעדה שלנו " הבוס אמר לי
" הזדמנות טובה להראות לה שאתה לא רק חתיך . אלא עשיר חכם . ושאבא שלך מנכ"ל של אחת החברות המובילות בעולם לא ? " מלי אמרה . מלי היא הבת זוג שלי . שיער אדום כהה היא לא ג'ינג'ית . אלא שיער אדום ועור שזוף עם עיניים חומות כמו האש .
" אני אוהב את צורת המחשבה שלך " הבוס אמר והיא חייכה חיוך קטן .
" המשפחה הקטנטונת הגיעה " לירון אמר ונכנס . אני ולירון היינו פעם החברים הכי טובים . עד שהוא ומלי ניהלו רומן . הם לא יודעים שאני יודע , ואני לאט לאט מתרחק משניהם .
" מוכן ? " הבוס שאל אותי מתי שלבשתי את הטוקיסדו .
" אם שתי אנשים שקרובים אלייך היו בוגדים בך . מה היית עושה ? " שאלתי אותו בזמן שסידרתי את העניבה .
" רוצח את שניהם . אבל עד הנקמה שלנו במשפחה הזאת אתה לא רוצח את מלי ולירון " הוא אמר
" מה .. ? ידעת.. ? " שאלתי אותו
" אני יודע הכל . " הוא אמר
" תתנהג כרגיל עד שנפיל אותו . " הוא אמר . התיישבתי במסעדה בשולחן של ה – VIP .
לבד ובהיתי בנר .
" זה בסדר היא חברה שלי " אמרתי לשומרים שלא רצו להכניס את סביון בהתחלה . לחשוב שאני יודע הכל על סביון והיא לא יודעת שום כלום עליי ?
" כנראה שקיבלת קידום רציני לא ? " היא אמרה
" המסעדה שייכת למשפחה שלי כבר כמה שנים טובות . עבדתי בתור מלצר כדי להבין איך הכל עובד מבפנים . ולמי לעלות את המשכורת . " אמרתי לה והיא התיישבה .
" אוקיי אני הבנתי שאת רוצה לדעת עוד עלי " אמרתי לה אחריי שהיא בהתה בי הרבה והייתה בשוק .
" ההורים שלי מנכ"לים חשובים של כמה חברות . אני בדיוק סיימתי ללמוד מנהל עסקים ואני הולך לעבוד אצל אבא שלי במשרדים החדשים שלשום סיימו לבנות אותם . אני הולך להמשיך לפתח את החברה גם בעיר הזאת . " אמרתי לה
" גם אני בדיוק סיימתי ללמוד מנהל עסקים ואני עובדת אצל אבא שלי " היא אמרה וחייכה ולגמה מהיין .
" כן שמעתי על הפנימיות הטכנולוגיות שלכם . כבר מעל 50 שנה .. יפה יפה " אמרתי לה
" כן , אנחנו מנסים לספק לדור הילדים כמה שיותר ויותר ידע . אתה צריך לבוא יום אחד " היא הציעה לי .
" אמ .. נראה מחר אני מתחיל לעבוד . ואת יודעת משרד חדש , עובדים חדשים . אם כבר את צריכה לבוא לפתיחה מחר אני אשמח אם תלווי אותי " אמרתי לה .
" אתה רוצה שאני אבוא איתך ..אני אפילו לא יודעת איך קוראים לך .. " היא אמרה
" זוהר .. זוהר טוריה .. " אמרתי לה
" אתה . אתה ממשפחת טוריה ? " היא שאלה בשוק .
" מודה באשמה " אמרתי לה .
" אז אדון טוריה רוצה שאני .. סתם .. סתם מישהי שתבוא איתו לאירוע הפתיחה של העבודה החדשה שלו ? " היא אמרה
" לא סתם מישהי . דבר ראשון את ידידה שלי ודבר שני את יכולה להיות המייצגת של הפנימיות שלכם לא ? " אמרתי לה
" אממ .. אני חושבת .. שלמה לא ? אף פעם לא תזיק מעט חשיפה לפנימיות שלנו . " היא אמרה
" אוקיי המשפחה שלה נועצת בנו מבט זה הזמן שלך ללכת " אמרתי והיא חייכה .
" תדבר איתי מחר .? " היא שאלה והנהנתי לחיוב והיא יצאה מהמתחם .
' היא נפלה למלכודת שלנו יקירי ' שלחתי לבוס שלי הודעה.
" מלי .. ? " אמרתי בהלם כשהיא באה והתיישבה לידי .
" זוהר. . יש .. יש לי משהו לספר לך " היא אמרה וליטפה לי את הזרוע .
" את מזדיינת עם החבר הכי טוב שלי ? " אמרתי והיא לקחה צעד אחורה . והסתכלתי על סביון ואז חזרתי להסתכל עלייה .
" זו.. זוהר .. על .. על .. על מה אתה מדבר . . ? " היא התחילה להגיד
" לפי הגימגום שלך אני מבין שזה נכון . " אמרתי וקמתי משם .

רוני –

" אז הולכת להגיד לו שאת לא באמת בהריון .. ? " מירי שאלה אותי . מירי היא החברה הכי טובה שלי .
" לא .. המשפחה שלי הייתה עשירה ועכשיו ? עכשיו אנחנו מרוששים . לאחי אין דרך לשלם את השכר של הלימודים " אמרתי לה .
" אל תשכחי שאת מתעסקת עם עורך דין מצליח בארץ ובחו"ל " היא אמרה לי
" לא שכחתי . אני תיכננתי את הצעדים שלי היטב .. " אמרתי לה
" את לא תצליחי להוציא ממנו כסף ושהוא לא ייראה קבלות " היא אמרה
" אל תדאגי אמרתי לך , תתעסקי בענייינים שלך " אמרתי לה
" סליחה באמת שאני דואגת לאחות למחצה שלי " היא אמרה בנוסף לזה שהיא החברה הכי טובה שלי . היא גם אחותי למחצה מצד האבא .


תגובות (2)

ממש אהבתי!
זה מעניין וכתוב טוב, קצת מבלבל אותי אבל לא נורא..
תמשיכי❤️
לילה טוב:)

26/09/2015 23:09

ומתי תמשיכי את ׳אין כמו בבית׳???

26/09/2015 23:10
סיפורים נוספים שיעניינו אותך