אהבה בלתי אפשרית

17/12/2010 1126 צפיות תגובה אחת

מתקשרת לבעל המועדון. רוצה להרגיע אותו ,לבשר לו שהיום היא תגיע להופיע,כמו בכל יום חמישי.
היא : "היי" ..
מעבר לקו בעל המועדון נשמע די מופתע : "היי. קרה משהו? "
היא בחיוך :"רציתי רק להרגיע אותך. היום אגיע אפילו לפני הזמן להופעה".
בעל המועדון משיב בחיוך: " אני כל כך שמח. אפשר לומר גם מתגעגע. נתראה . מחכה לך בקוצר רוח".
מודה לו. מנתקת. לרגע השיחה החזירה אותה אחורה. מודה לאל על המערכת היחסים המיוחדת בינה לבין בעל המועדון. נזכרת , כמה חיזר אחריה בתחילה. כשנפגשו ,הייתה אחרי מות אביה . במצב נפשי לא קל. אז גרמה לו להבין ,שאין היא מסוגלת במצבה להתחיל מערכת יחסים . ויותר מכך , אם הוא מעוניין שהיא תמשיך להופיע אצלו , התעקשה, אז רצוי מאוד ועדיף שמערכת היחסים ביניהם תהיה חברית בלבד .
בנחישות ובאדיבות הביאה אותו לבסוף לקבל את דעתה .
ידעה היטב על עברו המפוקפק ועל זה שישב בצעירותו מס' שנים בכלא. בתוך תוכה מפרגנת לו ושמחה על כל השינוי שעשה .יודעת היטב שהפריע לה מאוד עברו. במצבה לא היתה מסוגלת להכנס למערכת יחסים מורכבת ואפשר לומר שדי פחדה מעברו.
עוד בהיותו בכלא פיתח את גופו ועד היום הוא מתאמן בעקביות. גופו בנוי משרירים ומחוטב . על זרועות ידיו 2 קעקועים . הוא נראה פשוט מהמם.
לא פעם ראתה במשרדו נשים. אפשר לומר נשים רבות. די מחוזר ושובר לבבות לא קטן הוא.
הוא היחיד שיודע הכל עליה. את שמה ומכיר את משפחתה למרות שלא ראה אותם מעולם.
לא פעם נתנה לו להרגיש שהוא ממש קרוב אל ליבה כמו אח. משתפת אותו בכל .כשהכירה אותו, היתה די בודדה ,רחוקה מהבית ,זקוקה למישהו לפרוק קצת מליבה ולספר לו מה עובר עליה . אפילו לחברתה סמדר לא הייתה מסוגלת לספר מה עובר עליה .הוא פשוט היה במקום הנכון ובזמן הנכון עבורה . מכבד מאוד אותה ויודע שהיא עושה הכל למען משפחתה. לבעל המועדון , לב רחב. יודע היטב מה זה מצב כלכלי קשה ומה גורם לבין אדם מיואש לעשות כאשר אין לו כסף. זו הסיבה למעשה שהוא משלם לה שכר מאוד גבוה . מבין כמה מקריבה מעצמה כאשר מופיעה כרקדנית אצלו במועדון. דאג שלא יטרידו אותה כלל כשהיא מופיעה ושמר עליה . לא פעם אמר לה כמה הוא מעריך ואפילו מקנא על היותה סטודנטית . סיפר לה שבקושי רב סיים 8 שנות לימוד בלבד. בילה את רוב ילדותו ברחוב .יש לו חוכמת רחוב . לא פעם אמרה לו שבעיניה הוא בין האנשים החכמים שפגשה . נותן לה עצות חכמות ומסייע לה רבות . "אולי הוא מכפר על מצפונו " חשבה בליבה לא פעם .
היא היחידה שסרבה לחיזוריו הרבים. היום היחסים שלהם קרובים ומיוחדים.חברים טובים בלב ובנפש.
מודה לאל שפגשה גבר מיוחד כמוהו.לא פעם אמרה לו זאת.

הפלאפון שלה מצלצל. אחותה מרים מתקשרת לשאול לשלומה . לאחר שיחה גם עם אימה היא מנתקת וממהרת להתארגן . היום יש לה הופעה .כולה תקווה לזכות לראות את "המעונב" היום.

בחדר ההלבשה כשהיא בשיא ההכנות לקראת ההופעה שלה , נשמעת דפיקה בדלת.
היא עדיין לבושה בחלוק . מופתעת ,ניגשת לדלת . שואלת בשקט :"מי שם?" קולו של בעל המועדון נשמע.
היא פותחת את הדלת ובחיוך מבקשת שיכנס.
בעל המועדון מתנצל על ההפרעה . מתעניין בשלומה ומברר איך היה הביקור שלה אצל משפחתה.
מספרת לו חויות וכמה קשה היה לה להפרד מהם.
לפתע, מוציא בעל המועדון מעטפה מכיס פנימי בג'קט שלגופו.
היא מתרגשת קלות ולוקחת ממנו את המעטפה .
בעל המועדון שואל אותה אם הכל בסדר. ובעדינות מנסה לברר מה קורה בינה לבין אותו אדם שמגיע דחופות למשרדו ומתעקש להשאיר עבורה את כל המעטפות.
היא מספרת לבעל המועדון את כל השתלשלות העניינים וגם שהמעונב מעניין ומסקרן אותה .
בעל המועדון מחבק אותה קלות ונושק ללחייה . מבקש לחזק אותה ומאחל לה המון הצלחה .
"משרדי וליבי תמיד פתוחים בפניך . "
מודה לו . ומיד מסלקת אותו עם חיוך מהחדר . "יש לי הופעה עוד מאט ואני אפילו לא מוכנה" .
בעל המועדון יוצא וסוגר את הדלת אחריו.
פותחת את המעטפה . ידיה רועדות . מתוך המעטפה מוציאה דף ורוד איכותי . ריח עדין ונעים
מפיץ הוא . מביטה על הכתוב. "היום לא תברחי . מוכרח להפגש איתך . דן "
מנשקת קלות את דף הנייר . כולה התרגשות . מביטה לרגע על השעון ולא מאמינה ,עוד מעט תתחיל
ההופעה וטרם הספיקה לסיים להתארגן .
.בזריזות ,גורפת לרגליה את הגרביונים הלבנים המיוחדים, לובשת בזריזות את התחתון החותיני הלבן והמחוך הלבן .
לרגליה נועלת נעלי עקב לבנות גבוהות.
מביטה במראה . מסדרת היטב את הפאה לראשה . לאחר האיפור הכבד ששמה היא מניחה את המסכה הלבנה על עיניה .שוב מביטה במראה . מרוצה מאוד מאיך שהיא נראית.
עוד מספר דקות תעלה לבמה. ליבה דופק קלות. היא ניגשת לוילון מחפשת בעינה אחר המעונב
יודעת היטב שהיום הוא יגיע. האולם מלא באנשים . את המעונב לא מצליחה לראות. מחכה בקוצר רוח למפגש שיהיה היום ביניהם.
מוזמנת לבמה. לקול המוזיקה שנשמעת ברקע היא רוקדת . הלבוש הלבן שלה בולט מאוד בתאורה המעט חשוכה באולם .
רוקדת באקזוטיות רבה . יופיה מהמם . כולם כרגיל מתקבצים לקידמת הבמה לראותה .
היום החליטה לשחק משחק שונה . תפגין מעט אדישות כלפי המעונב. היא עושה זאת בבטחון רב ובשלווה, מחליטה לתת את כל כולה על הבמה . רוקדת בחושניות ובסקסיות רבה . גופה מתנועע בגמישות רבה לקול המוזיקה שנשמעת לא פעם נשמעות שריקות עידוד מצד הגברים בקהל . היום ,שונה מכל פעם ,היא תרקוד ותתעלם מהמעונב .לא תסתכל לעברו ולא תרד לרקוד סביבו. לא מבינה איך היא מצליחה לשחק כך.
מקווה שזה יצליח לה .
בסיום הריקוד היא נותנת "שפגט" כולם נפהמים כמה היא גמישה וכמה סקסית .
מודה לקהל ממהרת לחדר ההלבשה.
תיכף יגיע "המעונב" . חושבת בליבה .לוגמת מעט מים ומנסה להרגע . כל כולה התרגשות . לא שוכחת לעמם את האורות בחדר ולשים קצת מוזיקה שקטה ונעימה .
שוב ניגשת לבחון עצמה במראה . לבדוק שהכל כשורה . מטפטפת מעט בושם על פרק ידה
ומחכה .
הדקות שחולפות נראות לה כשעות. "מדוע הוא לא מגיע" מהרהרת . מאבדת לרגע את הביטחון.
יודעת שיש לה גם משימה חשובה היום ,לראיין אותו בשביל עבודתה. עליה לעשות זאת בחן בלא שישים לב לכך.
בעוד היא מהרהרת ,נשמעת דפיקה בדלת.
ליבה החל לפעום במהירות. כולה התרגשות .
ניגשת ופותחת קלות את הדלת. "כנס בבקשה" – לוחשת
מסתובבת ונכנסת פנימה. מסמנת לו את מקום הישיבה שלו.
מתיישבת מולו . מקווה שהוא לא שם לב כמה היא נרגשת .
הם יושבים קרוב מאוד זה לזו.
מחליטה לתת לו להתחיל לנהל את השיחה .
"אני מבין שאין את מעוניינת להחשף בפניי?" – שואל המעונב
"אינני רוצה להחשף בפני אף אחד " – משיבה בלחש .
"אני חייב להתוודות בפנייך ששבוע שעבר שמעתי שאת לא מופיעה חששתי שעזבת או שקרה לך חלילה משהו" – מתוודה הוא.
היא מנסה להשאר אדישה – "מה בדיוק אתה רוצה ממני?" -שואלת בלחש .
"אני צריך לראיין אותך למחקר שאני עורך. מחקר שחשוב לי – מסביר , משיב הוא.
"כמו כן ,זה שאת לא מעוניינת להחשף בפני מסקרן אותי וחשוב לי למחקר . אני אצטרך גם יותר פרטים על עברך וכמובן לשאול אותך שאלות אישיות . אני צריך שיתוף פעולה מלא ממך"- ממשיך המעונב .
"אני מקווה שאוכל לעזור לך . אינני יודעת עד כמה אוכל להפתח" – משיבה .
"נעשה זאת בקצב שלך " – עונה לה המעונב .
מחליטה לשאול אותו שאלות אישיות.מתרצת בליבה שזה עבור העבודה שלה.
"אולי תספר לי מעט על עצמך ?" – שואלת בלחש .
"אני בן 38 תושב רמת אביב " -משיב הוא.
"אתה פנוי או תפוס"? שואלת היא
"אני פנוי זה חודשיים. הייתה לי מערכת יחסים של 7 שנים שהסתיימה זה עתה " – משיב לה.
"וזה סופי" ממשיכה היא
"כן זה סופי. היא עזבה את הארץ " אנני רוצה לדבר על כך יותר"
היא מרגישה לא בנוח מנסה לעבור נושא אחר .
"מה אתה אוהב לעשות בשעות הפנאי שלך מלבד ללמוד או ללמד?" – שואלת בציניות
"אני אוהב לשמוע מוזיקה שקטה כמו שכאן בחדר, אני אוהב נשים יפות, אני אוהב אוכל טוב , אוהב לטייל בארץ ובחו"ל אוהב סרטים אוהב אוהב אוהב……." הכל " מחייך הוא .
היא פורצת בצחוק רם. הצורה שהוא אמר זאת הייתה משעשעת .
לפתע החזיק המעונב בידה. "אני אוהב לראות אותך צוחקת" . היא משפילה את עיניה במבוכה.
עוד לא הספיקה לעכל את מה שמתחולל . ממשיך המעונב "אני אוהב גם לרקוד"
לפתע מצאה עצמה עומדת חבוקה בין ידיו.
הוא הצמיד אותה אל חיקו בחוזקה. לקול המוזיקה החלו לרקוד . זה נעים לה מאוד . מרגישה כמו ילדה קטנה בזרועותיו. זקוקה כל כך לחיבוק שלו. כל כך התגעגעה אליו.
לוקח לה מס' דקות להשתחרר מהביישנות שתוקפת אותה ומהמבוכה בה היא נמצאת . כורכת ידיה סביב צווארו נצמדת קלות לגופו . שניהם רוקדים כך לקול צלילי המוזיקה הנשמעת ברקע.
"הבושם שלך משגע אותי" – לוחש לאוזנה.
"הנסיכה ממונקו" – משיבה לאוזנו.
"אני יודע" – ממשיך ללחוש לאוזנה.
אני צריכה לסיים לוחשת לו. מאוחר.
הייתה רוצה להשאר כך עד בלי סוף. אך יודעת שצריך עתה לחתוך לפני שתצטער וגם להשאיר משהוא
לפעמים אחרות שיפגשו.
ניפגש מחר, – לוחש לה.
"לילה טוב" – משיבה לו
"לילה טוב" – לוחש לאוזנה מסתובב והולך .
לא מבינה איך הצליחה לגרום לו שילך. איזה תעצומות נפש היו לה.
מתארגנת בזריזות .השעה מאוחרת . מחר יום שישי ויש לה המון סידורים.
היא תתחיל לעבוד גם על העבודה שלה . מאושרת ושמחה נוסעת לביתה . סוף סוף טוב לה.
מחכה לראותו מחר. היא לא מפסיקה לחשוב עליו.


תגובות (1)

ואוו.. כלכך הרבה צמרמורות..
בבקשה תמשיכי (:

21/12/2010 16:45
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך