נטלי16
המשך יבוא :)

אהבה שעומדת בכל??? חלק ד'

נטלי16 21/03/2010 1291 צפיות אין תגובות
המשך יבוא :)

"מה הישתגעת.?!?" אמר רן כשהוא מיסתכל עלי במבט המום , "איך ידעת מה קרה ??" שאלתי,
"אחרי שהלכת שאלתי את מרינה אם את לא מאמינה לי תשאלי אותה" ,הוא תפס לי את הפנים ואמר
"תיסתכלי לי בעניים את חושבת שאני ישקר לך??" ,היסתכלתי לו בעניים וראיתי את האמת היחידה שיש
והיא שלא הם הרגו אותו אלה זאת באמת היתה תאונה דרכים מיקרית. "אני מיצטערת.." אמרתי לו כשאני
בוכה.רן היה איתי כל הלילה ולא משנה כמה הוא שנא את המשפחה שלי וכמה אני את שלו הוא חיבק אותי
ואהב אותי בכל זאת .בוקר למחרת היתעוררתי מהשמש שהציקה לי בעניים וקלטתי שאני ורן ישנים ביחד, "רן קום!" הערתי אותו. הוא קם מהמיטה ולבש נעליים, "אתה חוזר לחברה שלך ואני לחבר שלי
אין לי שום קשר אליך" אמרתי לו כשאני אוספת את השיער שלי, הוא תפס אותי ונישק אותי, "שום קשר"
אמר כשהוא מיסתכל לי בעניים. הוא בא לצאת דרך החלון "חכה!" אמרתי לו כשאני מיתקרבת אליו, ובבת אחת הדבקתי לו נשיקה, "אני אוהבת אותך!" אמרתי לו בקול כשאני מחבקת אותו, הוא היסתכל עלי נתן לי נשיקה במצח ואמר "גמאני אוהב אותך ואת הדבר הכי חשוב שיש לי פה!".ללויה הגיעו הרבה אנשים שאני אפילו לא מכירה אבל הבנתי דבר אחד באותו יום, כמה שתנסה להתחמק מאהבה היא תחזור אליך
באיזשהוא אופן.
אחרי השבעה חזרתי לבית ספר והיה לי קשה יותר, ליאור קיבל את המשמורת עלי ועל דניאל והוא הקביל
אותי המון בקושי שהצלחתי לדבר או לראות את רן אבל לפי השמועות שהיו בכיתה אלה חברה של רן נכנסה להריון והם עוברים הפלה.
באמצע שיעור הרגשתי כאב חזק בבטן וניהיה לי קשה לנשום , קמתי ויצאתי מכיתה,נעצרתי ליד הארונית שלי והתחלתי להיתנשף, "את בסדר ?" שאל קובי אחד מהחברים של רן,היסתובבתי אליו "יש לי הרגשה לא טובה אתה יכולה להיתקשר לרן?" שאלתי אותו הוא היסתכל עלי במבט מוזר ואמר "כן!".
"היי טל" אמר קובי ,אחרי שיחה של 2 דקות הבנתי לפי הבעת הפנים שלו שמשהו לא כשורה,
"מה קרה?" שאלתי את קובי אחרי שהוא ניתק, "אני מצטער אני חייב לזוז!" עד לפני שהספקתי להגיד משהו בנידון הוא הלך. כל היום בבית הספר הלכתי בתחושה רעה .
בסוף יום כשהגעתי הביתה , הייתי בלי מצב רוח בכלל נכנסתי לחדר שלי וישבתי שעות על שעות.
"אפשר להיכנס?"שאל ניר, "כן!" עניתי לו ,"שמעי שניה", אמר כשהוא נוגע לי בבובות שמונחות לי על המדף, " רותם אח של רן היתקשר אלי , "
הסתכלתי עליו חייכתי ואמרתי "פשש… איזה יופי ניהיתם חברים אה.." עוד לפני שסיימתי את המשפט
"אור רן בבית חולים!" אמר ניר כשהוא מיסתכל עלי במבט מודאג, "אני לא מאמינה!" אמרתי והיתיישבתי על כסא,"בואי איתי!" אמר בקול. נסענו לבית חולים וכשהיינו בכניסה לשם הוא היתקשר לרותם ואמר:
"אנחנו פה!" וניתק. מבית חולים יצאו אלה חברה של רן ההורים והאחים שלו, "תורידי תראש " אמר לי ניר
אחרי שהמשפחה שלו נסעו , עלינו אני וניר לחדר שלו בכניסה עמד רותם וחיכה לנו .
"תיכנסי" אמר רותם ופתח את הדלת ,נכנסתי לחדר וראיתי אות שם ,הוא שכב שם כשהבטן שלו חבושה והוא ישן. היתקרבתי אליו לאט לאט ושמתי את היד שלי בשלו הוא היתעורר והיסתכל עלי, "מה עשו לך?" שאלתי אותו , "הם ניסו לפגוע באיש שישב בבית קפה שאני ישבתי אבל פגעו בי בטעות" אמר רן.
הוא היתנהג מוזר הוא לא היסתכל לי בעניים והיתנהג בקרירות , "מה יש לך?" שאלתי את רן והוא לא היסתכל עלי וענה "משכתי את זה יותר מידי זמן" אמר רן בהיסוס והמשיך "אני ואת לא ילך כבר עבר לי מזמן ממך ואת לא מעניינת אותי יותר". ברגע ששמעתי את זה הלב שלי נחתך למיליון חלקים .
"מה? אתה רציני?" שאלתי אותו, "כן אני לא אוהב אותך יותר תמשיכי בחיים שלך ואני בשלי".
הייתי די בהלם , לקחתי את עצמי משם והלכתי, פתחתי את הדלת והתחלתי ללכת מהר "ידעתי שזה לא ייגמר טוב " אמר ניר, "טוב לפחות ניסינו" הוסיף רותם ונכנס לחדר של רן. "מה עשית.?" אמר רותם כשהוא נכנס לחדר של רן שבאותו זמן עמד ליד החלון "מה שהייתי צריך לעשות מזמן אבל לא עשיתי"
הוא היסתכל עלי דרך החלון כשחיכיתי לניר שירד ."בואי אלי ילדה " אמר ניר כשהוא מחבק אותי .
אחרי שבוע רן הופיע בבית ספר כשהוא בריא לגמרי ,ואני החלטתי לעשות מעשה ולראות אם הוא באמת אוהב אותי או לא ,אני ושי נכנסו אחרי המורה שלנו לכיתה ומול כל הכיתה נישקתי את שי , אחרי זה שבאתי למקום שלי קלטתי את רן עצבני ומיזה כבר הבנתי שמשהו אחר גרם לו להיפרד ממני.
שכל הכיתה יצאו להפסקה נישארתי לבד בכיתה , " את באה.?" שאלה מרינה , "לא אני רוצה קצת להיות לבד" אמרתי וחייכתי אליה . כולי הייתי שקועה בפאלפון שלי כשהיתכתבי אם נעמה ,לא שמתי לב שמישהו נכנס לכיתה "את מאושרת??" שאל רן , אני נבהלתי כי לא ראיתי שהוא נכנס לכיתה, לא עניתי לו
הרגשתי שלא הייתי חייבת לו כלום אז לא עניתי לו. הוא היתקרב אלי ואמר "עכשיו את גם לא עונה?" , "למה שאני יענה לך? אתה כלום בשבילי!". הוא תפס אותי בכוח ואמר " את בטוחה?" , הפנים שלנו היתקרבו אחד לשני "יש כל כך הרבה דברים שאת לא יודעת!" אמר כשבדיוק עמדו להיתנשק מרינה נכנסה לכיתה, הרחקתי את הפנים שלי ממנו ואמרתי "למה אתה מתכוון?", הוא שיחרר אותי והתחיל ללכת , היסתכלנו אחד על השני מבט אחרון והוא הלך….
"הכל טוב? " שאלה מרינה, "משהו פה מסריח אני אומרת לך "אמרתי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך