בובות – פרק 1

time machine123 07/01/2018 532 צפיות אין תגובות

הוא שמע ברקע בכי של תינוקות והוא נשם לרווחה. ספיר המתין בחדר ההמתנה וביחד עם אימו , אלמוג.
נו , שתצא כבר האחות הזאת! כמה זמן לוקח לה להגיע?
והנה אחרי כמה שעות ספורות היא אכן יצאה ובשורה הייתה בפיה.
היא התקדמה לעברם בצעדים גדולים ועמדה מולם : \" מגיע לך מזל טוב , יש לך שני תאומים זהים . תרצה להתלוות אליי כדי לראות אותם?\" אמרה האחות בהתרגשות. ספיר מאוד התרגש ודמעות עמדו בעיניו.
הוא הביט אל אימו נרגש ונפעם כאחד.
\" אימא , את באה איתי לראות את הנכדים החדשים שלך?\" שאל ספיר במבוכה וחייך בשמחה.
אלמוג הנהנה לאות חיוב בראשה והשניים נכנסו לתוך התינוקיה לראות את התאומים שנולדו לאביטל.
לרגע אלמוג עצרה רגע בצד כדי לבכות כי לא יכלה להכיל יותר את ההתרגשות העזה הזאת.
זה כאילו הכול הציץ אותה בבת אחת ואז היא התפוצצה.
התפוצצה מרוב רגש.
כשהם נכנסו , האחות סימנה בידה שהם יתקדמו לשתי העגלות עם התאומים הזהים.
\" וואו , הם יפים!\" קרא ספיר בהתרגשות ורץ לחבק את אימו אלמוג.
אלמוג מחתה את הדמעות בגב ידה ואמרה לספיר בנה ,\" וואו , אני לא מאמינה! שאני כבר הפכתי לסבתא!\" הוסיפה אלמוג בהתרגשות.
\" אני לא מאמין שאלה הילדים שלי ושל אביטל , הם יפים ומדהימים בדיוק כמוה. מלאכים קטנים יפים שהם!\" קרא ספיר ומחה את הדמעה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך