יצא יפה ? זה סיפור ראשון שלי אז ..

בעיות ♥ – פרק 1

18/09/2013 587 צפיות 5 תגובות
יצא יפה ? זה סיפור ראשון שלי אז ..

"את עוד פעם איחרת ?" הסוכנת שאלה אותי "מה אני יעשה , היו צילומים עד 3 בלילה ואני צריכה להיות פה ב7 " אמרתי "לא נורא ג'ון יסלח לך יש לך מזל שהוא אוהב אותך " "מזל גדול באמת " מלמלתי "אמרת משהו ?" היא שאלה אותי "לא"

אני שרלוט אבל צ'רלי עדיף , אני דוגמנית על , זה די כבוד להיות דוגמנית על בגיל 19 לא ?
אני מפורסמת , מאוד . לא בקטע של להשוויץ בעצמי בקטע שאני אוהבת ככה .
אני מטר 80 , כן אני גבוהה , אפילו יותר מידי וכשאני שמה עקבים גבוהים אני עוקפת כמעט כל בן שאני מכירה וזה מבאס יש לי שיער חום כהה עד המותן גלי ועיניים כחולות כהות -כמו הים כזה …
אני הצטלמתי כמעט לכל מגזין אופנה אפשרי גם בהלבשה תחתונה ..
כשהייתי בכיתה י' לא הייתי מקובלת והיה לי עודף משקל , כולם צחקו עליי והיה לי רק ידיד אחד שגם לו היה עודף משקל בגלל זה התחברנו והיה לנו רק את שנינו , אנחנו היינו החברים הכי טובים ,קוראים לו ג'ק.
בכיתה י"א אחרי שכנועים רבים התחלתי ללמוד בבית , ניתקתי קשר עם כולם אפילו עם ג'ק ואני מצטערת על זה . רזיתי והגעתי למשקל מצוין ואפילו מה שכולם חושבים אני לא אנורקסית .
למה אני מספרת את זה ? בגלל שיש לי פגישת מחזור , מחר .

"צ'רלי עבודה טובה להיום " ג'ון אמר לי והתחלתי להתארגן שנייה לפני שבאתי לצאת ג'ון תפס אותי "אמ.. צ'רלי , חשבתי אולי היום בערב נצא למסעדה " הוא אמר , חמוד אבל הוא יכול להיות סבא שלי "אמ.. יש לי חבר " אני ממציאה תירוץ "מי ? ואיך התקשורת לא יודעת על זה ?" הוא שואל "כי הסתרתי את זה ממש טוב מאז המקרה עם זאק " זאק הוא האקס שלי הייתי מאוהבת בו והוא בי אבל אחרי ריב מטומטם נפרדנו.
"כן.. ומי זה ?" נראלי ג'ון מתחיל לעלות על התירוץ שלי "זה ,אמ… טום " אני אומרת ומחזיקה את היד של המאפר שלי "ניסיוו יפה , הוא גיי " ג'ון מתחכם איתי "סורי צ'רלי , אם לא הייתי גיי את היית ההית הבחירה הראשונה שלי " טום אומר והולך "תשמעי אם את לא רוצה אז תגידי " ג'ון אומר
"אני מצטערת פשוט עדיין לא התגברתי על זאק " אני אומרת .שקר. התגברתי עליו לפני חודש "זה בסדר כשתיתגברי עליו תחזירי לי תשובה בסדר ? " הוא שואל אותי "כן " עוד שקר שרלוט ממתי נעשת כזאת שקרנית ??
יצאתי מהאולפן צילומים ונסעתי הבייתה , חשבתי על מחר , מעניין מה יהיה ?


תגובות (5)

יפה? זה מהמםם
ועוד סיפור ראשון תמשיכייי
לאאב יו!!!

18/09/2013 05:21

יפההההההב(;

18/09/2013 05:22

שמתי לב שאת חדש ה אז בהצלחה באתר ותמשיכי כי זה מאוד מעניין!

18/09/2013 05:22

תמשיכי זה ממש יפה

18/09/2013 05:32

תמשיכייי

18/09/2013 06:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך