Bloddy bomb
תהנו!

ברקת נוצצת…. פרק 2💍

Bloddy bomb 01/12/2019 479 צפיות אין תגובות
תהנו!

– נקודת מבט יונתן-
אני מתקרב אליה , היא קולטת שכל הזמן הזה אני מתבונן בה והיא משפילה את ראשה בהרגשה נוראה כאילו שהיא עשתה משהו שהיא מתביישת בו.
אך זכרתי היטב שהיא לא יכולה להשיב אליי
מבט כי היא הייתה עיוורת לחלוטין.
ניסיתי להושיט לעברה את ידיי, אך היא לא שמה לב שאני צועד אליה והיא ניסתה לגשש את דרכה כדי להתקרב .
" מה שמך?" שאלתי בסקרנות, היא הגיעה ונתנה לי יד.
" ברקת," היא אמרה בקול רועד. נראה שהבחורה לא שכחה את חייה הטרגיים והעצובים.
אך גם אני לא יכול לשכוח, שכשנולדתי אמרו לי שיש עוד אחות נוספת מלבדי. חיי היו טרגיים הרבה יותר ממנה.
אני לא מסוגל להישאר את כל מה שקרה איתי ועם אחותי כשהייתי תינוק, לא ידעתי שאחותי נמסרה למשפחה מאומצת תחת מכירת אבני הברקת שהיו ברשותה של הוריי, טליה ותומס.
אני מעביר קצוות שיער מרדנית בלי להתכוון אפילו, מרשה לעצמי לגעת בה גם אם היא לא נותנת לי את הרשות.
אני מנשק אותה במשך שניות, אני חושב שיכולתי להרגיש את פעימות הלב שלה ולנחש אם היא מתרגשת או לא.
כשניתקתי את שפתיי משפתיה, הבחנתי שהיא עוד לא התנתקה סופית ממחשבותיה העגומות.
קוראים לה ברקת , אני חושב לעצמי בהנאה תוך שאני נאנח בקול ומלמל את שמה בקול מלא געגוע , הלוואי והיא מרגישה את מה שאני מרגיש אליה.
ולא בערך.
אני רואה איך שאנחנו מתחתנים , איך שהיא אומרת לי ' כן' אחרי שהיא נותנת לי נשיקה. אוי, אני חולם על הרגע שנים.
" אני צריכה ללכת ," היא אמרה בקול מלא צער.
תפסתי אותה מהמותניים וטרפתי לה את הפה בנשיקה תשוקתית.

-נקודת מבט ברקת-
הייתי חייבת ללכת הרי מחכים לי שאתפוס את מקומה של רונית, שחררתי את עצמי מהר ככל האפשר
הייתי חייבת לחזור מבלי שיבחינו בהיעדרי. רונית זאת בת דודתי האהובה , אני מרגישה לידה כל כך קטנה וחסרת משמעות.
אותה כולם אוהבים ומעריכים. אני לא יודעת שום דבר על עברי.
אני רק יודעת שאני מאומצת, ושאבי ואימי המאמצים מנסים לעשות את הכול רק שלא אמצא את הורי הביולוגיים. גם אמרו שיש לי אח נוסף ושבגללו מסרו אותי לאימוץ.
כי הם לא היו מוכנים לקחת אחריות על תינוקת שנולדה עיוורת מלכתחילה הם לא נתנו לי לגדול תחת חסותם .
השאלה הכי גדולה שאני לא מפסיקה לשאול את עצמי : למה אימי קראה לי 'ברקת'?

– נקודת מ' כללית
טליה סבלה כל השנים הללו עם רגשות אשמה בלתי נגמרים.
בעלה תומס ניסה לומר לה להניח למה שהיה לפני הרבה זמן בעבר.
היא סירבה להמשיך בחייה ולא האמינה שהיא מסרה את ברקת ושהיא לא גדלה לידה כי היא ממש נשברה לנוכח העובדה שברקת תישאר עיוורת למשך שארית חייה הנותרים.
ברקת לעומת זאת, ניסתה להבין מה גרם לאמה להחליט שהיא לא רצתה לגדל אותה לבסוף.
יונתן סיפר להוריו על הבחורה שפגש ועל כמה שהוא מרגיש מאוהב מאוד במישהי אחרי הרבה זמן שאטם את ליבו כי הוא נכווה פעם אחת וסגר את ליבו.
אך האם הוא מודע לכך שברקת יכולה להיות אחותו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך