גלידה “קרמלה”-פרק 1

time machine123 04/02/2019 531 צפיות אין תגובות

שני קמה לצלצול שעון המעורר שרעם בכל כוחו בכל בית בשעת בוקר מוקדמת.
היא חייכה לעצמה ונזכרה שעליה להתחיל עבודה חדשה בגלידה " קרמלה" סניף ירושלים קניון מלחה.
היא שטפה את פניה במיים די צוננים, וצחצחה את שיניה בתנועות סיבוביות תוך כדי שהיא עקבה אחרי השעון שהיה על זרועה כדי לבדוק שיש לה טיפת זמן לפני שהיא תאחר ביום הראשון שהיא מתחילה עבודה חדשה והיא עלולה לעשות רושם ראשוני מאוד מוטעה בעיני הבוס שיהיה לה או הבוסית שתהיה לה. היא די פחדה להתחיל ברגל שמאל ולא לעשות רושם חיובי מההתחלה.
כשהיא פשטה את פיז'מת הקיץ שלה, היא הייתה חייבת להודות שהיה לה קר כשהיא הייתה בלי בגדים.
היא נכנסה לאמבטיה שכמה דקות ספורות קודם לכן היא מלאה את האמבטיה שלה בסבון ורדים ריחני שמילא את כל חדר הרחצה בריח מאוד נעים.
היא אהבה מאוד לפנק מאוד עצמה וכשהיא הייתה בדרך החוצה , היא הזמינה לה מונית שתיקח אותה עד לפתח קניון מלחה.
היא התרגשה קצת מכך שהיא מתחילה עבודה חדשה בגלידה " קרמלה".
ידיה רעדו טיפה כשהיא הגיעה לנקודת היעד שבה היא הייתה צריכה לרדת.
היא עמדה בפתח והושיטה את תיק הצד שלה שהוא יבדוק האם בטעות היא הניחה באחד התאים אקדח טעון.
אבל לאחר שהוא ראה שאין לה שום דבר חשוד בתוך התיק ושהכול היה כשורה היא עברה כאילו שום דבר לא קרה.
שני לא הייתה יכולה להסתיר את מה שהיא מרגישה מאף אחד.
אפילו היו מגלים גם אם היא הייתה מנסה להסתיר.
כשהיא עלתה במדרגות נעות לעבר גלידה " קרמלה" , היא הרגישה כאילו ליבה מחסיר פעימה בכל פעם מחדש.

***
טום פינה את השולחנות הריקים ואף ניקה אותם, בזמנו הפנוי הוא בכלל אהב לשבת בחוסר מעש סתם כך רק כי לא מתחשק לו לעשות שום דבר אחר חוץ מלשבת. חוץ מהיותו פרפקטציוניסט מדופלם מהיותו נער צעיר שחי בדירת הוריו ותמיד הוא זכר את עצמו ממרק את הכיורים עד שהם הלבינו מרוב ניקיון.
טום הבחין בבחורה שעמדה לפניו ולא ידעה איך להציג את עצמה לפני שהיא מתחילה לעבוד שם לפחות לחודש ניסיון או יותר מזה.
" שלום, אני שני, ואתה?" שאלה שני בחיוך עליז והביטה בו במבט בוחן.
" אני טום, איזה שם יפה יש לך. את הבחורה החדשה שבאה לעבוד בגלידה " קרמלה" בפעם הראשונה?" שאל טום בסקרנות והביט בה מחויך.
שני מצאה את עצמה מחייכת לעברו בביישנות ולא יודעת מה לומר כדי לשבור את השתיקה.

***

שני נאנחה לעצמה והופתעה לגלות שעכשיו היא נחושה להכיר מי זה היה טום. טום חייך לעבר והוביל אותה להכיר קצת את גלידה " קרמלה".
" שני תכירי בבקשה את המנהלת עדי. היא זאת שתעשה לך את ראיון העבודה לפני שאת תתקבלי לפה. אחרי הריאיון עבודה את תצטרכי לחכות לפחות שלושה שבועות בשביל שתקבלי תשובה ברורה האם התקבלת או לא.. זה רק תלוי בך, יקירה. אם תעשי השתדלות, את בהחלט תוכלי לעבוד כאן." אמר טום ברצינות תהומית ולחיו נהיו אדומות כסלק אדום.
" תודה רבה, איפה היא?"שאלה שני בקול מלא עניין ורצתה להכיר את המנהלת עדי מקרוב ולדעת אם היא באמת תוכל להסתדר איתה כי היא בהתחלה לא מתחברת בקלות לאנשים.
" אל תדאגי, עדי ממש תהיה בסדר איתך. אם תלמדי להכיר את האופי שלה. את תגלי שהיא אחרי הכול בן מאוד נחמד." אמר טום בחיוך מעושה.

***
טום הוביל את שני הנרגשת לעבר חדר ההנהלה שבו עבדה עדי, המנהלת ביד רמה את גלידה " קרמלה".
היא הייתה די עצבנית ומופתעת להכיר במו עיניה את מי שניהלה את המקום ומי בכלל נתן את הפקודה להוציא לפועל את הדבר הזה שנקרא גלידה " קרמלה".
" היי, אני רוצה להכיר לך את שני, היא נראית לי מאוד חרוצה ואמינה, שני תכירי את עדי, מי שמנהלת את גלידה " קרמלה"." הציג טום את שני בפני עדי שבחנה אותה מכף רגל עד ראש.
" נכון, אבל בשביל שהיא תתחיל לעבוד פה, אני צריכה קודם לכן לראיין אותה ואז להחליט אם היא מתאימה לעבודה כזאת בגלידה " קרמלה" . האמת אני לא יודעת אם אוכל לקבל אותה לעבודה." קראה עדי בציניות.
פניה של שני האדימו כמו עגבניה והיא שלחה אל עדי מבט מופתע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך