גראס אדום- פרק 7

time machine123 24/02/2019 544 צפיות אין תגובות

כשחתמתי מתחת לדף , חשבתי שלא אדע להיות אף פעם שחקנית שגם תהיה מסוגלת לספק את הסחורה כמו שאומרים.
לואיס הסתכל עליי ואני הסתכלתי עליו בחזרה. הייתי בלחץ כי לא ידעתי מה יהיה הלאה.
" זהו , אז כמו שאמרתי , לואיס הוא די שחקן מנוסה והוא ילמד אותך איך את צריכה להיכנס לדמות, אל תדאגי, יש פה מומחה . את צריכה כמוהו לטרוף את העולם.. ואז כולם יאמינו לך שיחשבו שיש להם עסק עם שחקנית מן השורה הראשונה .." אמר הסוכן וחייך אליי ממושכות.
" אני משוחררת?" שאלתי בחשש והפנתי את מבטי אל לואיס, כאילו ביקשתי שיתן לי אישור לדבר.
" את לא צריכה אישור ממני , בייבי, אז קדימה , תתני גז ותהיי יותר בטוחה בעצמך.
מי אמר שאת לא יכולה להיות שחקנית?" אמר וחייך אליי. הוא התקרב אליי ונשק לשפתיי.
הבטתי בו, אחוזת הלם. איזה חצוף , מי הוא חושב שהוא יכול לנשק אותי, ועוד ליד הסוכן שלו?
לרגע התבוננתי בו במבט חסר הבעה, לא מבין איך הוא יכול לשחק ברגשותיי מתי שהוא רוצה.
אני לא רוצה לכעוס, אבל זה כל כך עיצבן אותי .
אני יושבת , אני לא יודעת מה עובר עליי.
אני רוצה לחייך, אני רוצה לצחוק . כל מה שאני רוצה לעשות עכשיו – זה לצרוח ובקול כדי שהוא ידע את מקומו ויפסיק לעשות את עצמו.
" למה נישקת אותי?" אני מרימה עליו את הקול שלי ופשוט שוכחת איך להתנהג.
" את דרשת את זה! מותק." הוא אומר בביטחון ועוד הוא מעז לומר שאני האשמה שגרמתי לו להתאהב באדם הלא נכון.
לא דרשתי ממנו כלום. ברגע שיצאנו מביתו של רוני ברגר, הסוכן של לואיס. ביקשתי ממנו שיניח לי לנפשי ויתן ללכת לבד עד לבית שלי.

נקודת מ. לואיס
היא רוצה שאעזוב אותה ואניח לה לנפשה? אם כך , שתתחיל להכיר ברגשות שלה כלפיי וזהו.
אני לא רוצה שהיא תחשוב שקורה ביננו משהו ואז היא תתחיל להשלות את עצמה.
" מה , פגעתי בך?" שאלתי ברצינות , ללא כל שמץ של ציניות.
פתאום היא מתפרצת בבכי תמרורים ובחיי שאין לי מושג איך להתחיל להרגיע בחורה עם נפש סוערת כמוה.
" מה אתה קשור?" היא אמרה ברצינות.
התחלתי לאבד קצת את הסבלנות. קדימה , שהיא תודה שאני מוצא חן בעינייה וזהו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך