דולפינים פרק 3

The angel of love13 14/06/2020 354 צפיות אין תגובות

ליסנדרה הייתה בהלם וכשהיא ראתה את שניהם ביחד , היא הפרידה ביניהם.

" איך אתה מעז?!" קראה ליסנדרה בזעם, היא לא חשבה שחואן מנואל יעשה לה את זה.

" מעז מה?" חואן מנואל ענה באדישות כאילו לא משנה לו מה הוא עושה. זה לא הוא , זאת ליסנדרה אשמה.

" למה אתה מחבק אותה?" היא אמרה , מלאת עלבון . לפני שחואן מנואל הספיק להבין מה קרה , מיה כבר לא הייתה שם.

" מיה! מיה!" הוא קרא , אבל שום קול לא נשמע.

" למה לא אמרת שיש לך חברה?" מיה שאלה בכעס , מתעלמת מדבריו. לא מעוניינת לשמוע לשום הסברים.

" יש לי הסבר לכך , תשמעי. אמרתי שניקח פסק זמן . מהקשר שיש לנו." אמר והסתכל לעבר ליסנדרה , שהביטה בו במבט ממושך.

" תגיד לה שאנחנו עדיין ביחד." שאגה עליו , לא הניחה לו לסיים את המשפט.

" אתם ביחד? " אמרה מיה בבלבול, " מה היא אומרת לי בעצם?" היא התפרצה עליה , ליסנדרה זייפה התעלפות כדי למשוך את תשומת ליבו של חואן מנואל.

" מה קורה כאן?" קרא חואן מנואל כשניסה להבין למה ליסנדרה מתעקשת שהוא יתן לבחורה כמו מיה ללכת וסתם לוותר עליה.

" סתם , סחרחורת תקפה אותי!" השיבה ליסנדרה בחיוך שובב.

" מה, את.. עבדת עליי?" חואן מנואל לא האמין , " תתרחקי ממני , תתרחקי ממיה. תעופי מפה! אני לא יכול להסתכל עלייך," הוא אמר בנימה דרמטית.

" מה זה " תתרחקי ממני"?" ליסנדרה השתוללה מזעם ומהתקף קנאה.

היא לא קלטה שבדרך הזאת היא תאבד את חואן מנואל.

" תתרחקי פשוט מכאן." חואן אמר בזלזול ולא חזר להסתכל בחזרה לעברה , את האהבה שלו כלפיה כבר מזמן נעלמה.

מאז שהוא זכר את עצמו, הוא תמיד היה צריך להצדיק את הקשר שהיה בין שניהם.

והאמת? הם מעולם לא נמצאו מתאימים אחד לשנייה.

" אני לא מתרחקת," אמרה ליסנדרה בתוקף . היא אף פעם לא ידעה להתמודד עם דבריו של חואן מנואל.

" דיברנו מספיק, " חואן אמר בהחלטיות .

הוא סגר את הנושא סופית כדי להבהיר לליסנדרה שהיחסים ביניהם נגמרו.

" מה איתי?" אמרה מיה בייאוש.

היא הבינה שאין דרך אמצע.

היא צריכה לפנות את מקומה כי היא חשבה שחואן מנואל מאוהב בליסנדרה בטירוף.

אבל חואן מנואל אמר את שלו, הוא העיף את ליסנדרה מחייו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך