הארי פוטר וחדר המיטות

מוזר 31/12/2020 639 צפיות אין תגובות

פרק 1: הסוד הגדול של פטוניה דרסלי

פטוניה אוואנס, אחותה הגדולה של לילי אוואנס, תמיד קנאה באחותה הקטנה. לא רק המראה שלה, שהיה כל כך מושך, אלא גם האווירה שהיא הייתה יוצרת סביבה. מן אש שובבה שלא מפסיקה לרצד. עיניה הירוקות הבולטות מתנגשות בצורה מושלמת עם שערה האדמוני. הביטחון העצמי שלה רק חיזק את הסקסאפיל שלה. לעומת זאת, לפטוניה היה מראה צנום, השיער שלה היה כמו שיח יבש לעומת המפל הגולש של אחותה, ולמרות שבאותה תקופה גוף רזה היה פופולרי, היא הייתה רזה גם במקומות הלא נכונים.
הקנאה שהייתה עניין ילדותי בעבר, הפכה לסיפור גדול יותר כאשר בנוסף לכל הצרות, לילי קיבלה מכתב מהוגוורטס, בית הספר לכישוף ולקוסמות.
לילי השתדרגה. ועם השדרוג הזה הגיע הילד הזה. אוח כמה שפטוניה שנאה את הילד הזה. אמנם המראה שלו בתוך המעיל המגודל שלו היה כמו של עטלף, אך היא קנאה בעובדה שכבר בשלב כל כך מוקדם, לילי השיגה אותה ועכשיו יש לה חבר.
במשך שבועות היא חשבה על דרכים להפריד ביניהם, אך מעולם לא הצליחה. היא אפילו נחבלה פעם אחת מענף על ראשה בגללו. היא בטוחה שזה היה הוא, ענפים לא מחליטים ליפול כך סתם.
בית הספר אמנם הרחיק אותן אחת מהשנייה, אך בחופשים היא הייתה מרותקת לסיפוריה של לילי, ובחופש הגדול שלפני השנה השביעית ללימודים, היא שמעה את לילי מספרת על קוסם צעיר בשם ״פוטר״. הסקרנות שלה גברה. עד היום היה רק הילד הזה, העטלף. בנוסף לקנאה שלה בלילי, פטוניה הייתה האדם הסקרן ביותר עלי האדמות, והיא לא יכלה שלא לדעת מי הוא ה״פוטר״ הזה, איך הוא נראה, מה הוא לובש ואיך הוא מתנהג.
היא מצאה את עצמה יוזמת שיחות עם לילי בתקווה להשיג קצת מידע על הגבר הצעיר.

בארוחת הערב בלילה שלפני החזרה ללימודים היא עזרה אומץ ושאלה את לילי ״תגידי, ג׳יימס הזה, את ממש יוצאת איתו? או שהוא סתם חבר חדש״?
לילי חייכה חיוך קטן, ״האמת שאנחנו עוד לא ממש יוצאים. היה לנו מן רגע כזה רומנטי בסוף השנה שעברה ובמשך כל התקופה האחרונה התכתבנו״.
פטוניה לא קיבלה את כל המידע שהיא קיוותה לקבל. ״התכתבתם?״
החיוך של לילי התרחב עוד קצת. ״כן, וזה מפתיע, אבל כל הגישה שלי אליו השתנתה מאז שהתחלנו להתכתב. בבית הספר כל השנים הוא התנהג כמו בריון נפוח. לא יכולתי לראות בו שום דבר אחר מלבד ההתנהגות הזאת. הוא כנראה הושפע מהחבר הפרוע שלו, סיריוס בלק. הוא חתיך אמיתי, אבל שחצן לא קטן, וכל המשפחה שלו קוסמים אפלים. מאז שאני מתכתבת עם ג׳יימס בכל אופן, גיליתי גבר רגיש, אמפתי, בעל חוסן נפשי כזה. זה אפילו שינה לי את איך שאני מסתכלת עליו.״
פטוניה כבר ישבה על קצה הכיסא שלה. חסרו לה עוד מספר פרטים חשובים שלילי לא הגיעה אליהם. ״שינה את איך שאת מסתכלת עליו?״ היא שאלה בפה מעט יבש.
״די טוני״ אמרה לילי והתחילה להסמיק. ״את יודעת למה אני מתכוונת. האף שלו שתמיד היה מורם נראה לי כמו אף כפתור חמוד שרק בא לי לנש…״ לילי הסמיקה עד שורשי שערה האדומים.
הפה היבש של פטוניה חזר לעצמו והיא בלעה את רוקה.
״בקיצור״ אמרה לילי, ״פעם לא יכולתי לסבול אותו, והיום הוא ממש מושך בעיני״.

המשך בדף הפייסבוק – ״הארי פוטר וחדר המיטות״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך