הברבור היפה – כמו השתקפות במראה: פרק 1 : את יפה , יפה כל כך!!

time machine123 12/04/2017 552 צפיות אין תגובות

עם סיום התיכון , אחרי מסיבת הסיום. אביטל סיימה את הקשר שלה עם מיכאל והחליטה לסלול את דרכה לבדה לשביל ההצלחה. היא הצטלמה לשער המגזין המפורסם " פרחונית" ותוך כמה שעות היא נהייתה מפורסמת. איך שגבריאל פתח במגזין וראה את תמונתה של אביטל . כל רגשותיו כלפיה חזרו והציפו את כל כולו.
הוא רצה אותה מחדש. אך הוא לא ידע איך להתחיל איתה ולמצוא אותה בשביל שתוכל לסלוח לו פעם אחת ולתמיד על מה שהוא עשה לה.
הוא ראה שאביטל בתמונה הייתה הרבה יותר יפה ממה שהוא חשב שהיא הייתה בעבר.
אף פעם הוא לא דמיין אותה כל כך יפה ככה. במיוחד אם היא הצטלמה לשער במגזין. איך היא חמקה בעבר מידיו וגם עכשיו , כמו הצטער על מה שהיה בעבר.
איך הוא היה יכול לפספס אותה?
אבל הפעם , הוא לא היה מוכן לאבד אותה. לא בשביל מיכאל , שבוודאי לא מצא את עצמו מאז הפרידה מאביטל.
בשל שמיכאל היה בעבר האויב שלו , כי הם רבו על אביטל , כי היא מצאה חן בעיני שניהם.
עכשיו , הוא הרגיש שהוא היה חייב לדבר עם מיכאל על כך שהם רבו על משהו שטותי.
" שלום , הגעתי למיכאל?" שאל גבריאל בקול סקרני יותר מתמיד.
" כן , הגעת אליי. אני מזהה אותך רק מהקול שלך , גבריאל , נכון? תשמע , לא מתאים לי שהתקשרת בדיוק ברגע אחריי שאביטל נפרדה ממני." קרא מיכאל בעצב.
" על זה רציתי לומר לך תודה. תודה שנפרדת מאביטל . בזכותך אני אוכל להחזיר לעצמי את אביטל." אמר גבריאל בשמחה לאיד.
" מהשנייה הראשונה שהכרתי אותך ידעתי איזה סוג של בן אדם אתה. ואני עדיין חושב ובטוח שאביטל לא תרצה לסלוח לך אחרי כל מה שעשית לה." אמר מיכאל את כל מה שהוא חשב והרגיש לגביי גבריאל.
" מיכאל . תודה שנפרדת מאביטל. ועכשיו לסיום , מה קרה ביניכם? למה זה לא עבד ביניכם?" שאל גבריאל בקול סקרני.
" אגיד לך שאני עדיין אוהב את אביטל ולא מצאתי את עצמי מאז שנפרדנו. ואני לא אתן לך את התענוג לפגוע בי לאחר מה שהיה בינינו." אמר מיכאל וסגר את השיחה בחמת זעם.
עכשיו גבריאל הבין את הסיבה
לפרידה של מיכאל ואביטל.
גבריאל רצה להשאיר מאחוריו את כל מה שקרה בעבר בין אביטל למיכאל.
אך מיכאל לא מצא את עצמו מאז הפרידה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך