הברבור הלבן עונה 1 פרק 1 דומיניקה

Bloddy bomb 15/04/2019 470 צפיות אין תגובות

דומיניקה, כאשר היא הייתה בת שש ההורים שלה החליטו להתגרש, היא החליטה לגדל בחצר ביתה ברבורים כי היא אהבה מאוד חיות ובמיוחד, הברבורים.
זו הייתה מין חוות טיפוח גידול הברבורים ולדאוג שהם יהיו סביב עטיפה חמה ואוהבת.
היא גם הייתה מין עוף מוזר שכזה. היא אהבה יותר להתבודד קצת עם עצמה מאשר להיות עם האנשים.
את הגוזלים היא הייתה שמה בקופסת קרטון די גדולה והייתה נותנת להם לאכול כל שעתיים. לגדל את הברבורים היה בשבילה תענוג צרוף והאהבה הכי גדולה של החיים שלה.
דומיניקה על אף שהוריה היו גרושים, העדיפה הרבה יותר להיות לבד והיא לא הרגישה משועממת לרגע.
והיא אהבה להיות בקרבת האגם איפה שהברבורים בחלקת האגם הקטן ששם שטו באין מפריע.
לדומיניקה היה קשה להיפתח מבחינה רגשית.
לקח לה קצת זמן להסיר את כל החומות שהיא בנתה במהלך כל השנים הללו.
הרי היא לא הרגישה בנוח אחרי מה שאמרו עליה בבית הספר.
והיא איבדה את הביטחון העצמי שלה כי היא הייתה בטוחה שאף אחד לא יסתכל עליה.
שאף אחד אחר לא ינסה אפילו להתחבר אליה.
היא תמיד הייתה אומרת לעצמה מחייכת בעידוד " ההצגה חייבת להימשך." ואיכשהו היא הפסיקה לחייך במשך הרבה מאוד זמן.

***
ג'וני חנה את האוטו ליד הבית שלו . בכל זאת הוא התרגש להגיע כל פעם מחדש למקום שבו הוא גדל.
הוא פתח את דלת האוטו וכאשר הוא יצא החוצה, הוא ראה שאחותו הקטנה , מרינאלה מציצה מן החלון הפתוח וחייכה אליו מאוזן לאוזן.
" שלום, מריאנלה. כמה זמן לא ראיתי אותך. שנים!" קרא ג'וני ההתרגשות וחיבק אותה חזק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך