הברבור הלבן עונה 1 פרק 2 ג'וני מאוהב בפביולה?

Bloddy bomb 17/04/2019 524 צפיות אין תגובות

ג'וני הביט על מריאנלה והרגיש שעבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שהוא ראה אותה, והיא נראתה לו כל כך שונה ואחרת. היא השתנתה קצת, צמחה מאז והיא נראית יפה יותר מתמיד.
" וואו, מריאנלה. מה עשית בפנים?" הוא שאל אותה בקול מופתע והביט בה במבט בוחן.
" כמעט שום דבר. זה לא ששיניתי פרצוף . רק גדלתי מאז הפעם האחרונה שנפרדנו." קראה בחיוך מובך והביטה בו בשקט, הוא היה נראה די רגוע ושליו שלפעמים היא שכחה שהוא יכול לפעמים לרדת קצת מהפסים.
" מר, בכל זאת אני רוצה להגיד שאת מהממת. מה עשית בכל השנים האלה?" שאל ג'וני, הוא הביט בה ושתק.
" חיכיתי לך בסבלנות עד שתשוב הביתה.."
מריאנלה הייתה ספק צוחקת ספק דומעת, ספק יודעת מה לומר ברגעי מבוכה שכאלה.
" זה מה שעשית?" התפלא ג'וני ומשך בכתפו תוך כדי שהוא חייך אליה מעבר לשולחן והיא ניסתה לזרום עם השיחה כמו שצריך.
מריאנלה לא ידעה מה להגיד ופשוט שתקה.
" מה עם פביולה? אמרת לה שאני רוצה לדבר איתה?" שאל ג'וני בקול.
" לא ." פנתה מריאנלה אל אחיה ג'וני ונשמה עמוק ככל שיכלה. " לא מצאתי זמן כדי שאוכל לדבר איתה עלייך." אמרה בהרהור התקדמה לעבר חדר הרחצה.
ג'וני הבין באותו רגע שאם הוא לא ידבר איתה בעצמו אז הוא לא יוכל להגיד לפביולה עד כמה שהוא אוהב אותה.

***
דומיניקה התיישבה לצד קופסת הקרטון הקטנה והיא הבחינה שכל הגוזלים שהיו שם נעלמו כלא היו.
היא דאגה לפתע. מי לקח אותם ולאן הם נעלמו בכלל.
לאחר מכן היא ראתה שהגוזלים היו מוטלים חסרי חיים בתוך האגם והיא זעקה בחוזקה למראה שנגלה נגד עיניה.
" לאן נעלמו הגוזלים? מי הטביע אותם למוות?" קראה דומיניקה בקול שבור ודמעות הופיעו בעיניה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך