הברבור הלבן פרק 26

Bloddy bomb 10/02/2020 533 צפיות אין תגובות

ברברה חייכה והסכימה לדייט משותף לצד קרול וקן.

" זה יהיה אדיר!" אמרה ברברה בשמחה ונשקה לארתור.

ארתור רק הביט על קן ביובש והפנה את מבטו לעבר קרול.

" יופי , ככה נתקרב יותר. לא ככה , קן?" אמרה קרול וספקה כפיים באושר.

קן לא היה יכול להפסיק לחשוב על הנשיקה שלו ושל אנדרו.

" הכול בסדר?" שאל ארתור ליתר ביטחון כי ראה שמשהו מוזר עובר על אחיו.

" ברור שהכול טוב," אמר קן והסתכל הצידה כדי לא להיתקל במבטו ממש בטעות.

" מה קורה לך?" שאל ארתור שוב ונדמה שהוא לא היה מוכן לרדת ממנו עד שהוא יודה שאכן עובר עליו משהו.

" הוא פשוט מתרגש, אתה רוצה להגיד שאתה לא מכיר את אחיך קן?" צחקה קרול בקול.

קרול הפסיקה לצחוק בבת אחת כשראתה את פניו של ארתור.

" אין לי כלום , באמת אני סתם רגיש. מה דעתך?" התעקש קן וחייך אל ארתור כדי שהוא ירד ממנו אחת ולתמיד.

" טוב , אני וברברה נצטרף אליכם. אנחנו משתעממים פה בפנימייה." אמר בחיוב והרצין פניו, קן לא הפסיק לחשוב על אנדרו. הוא באמת לא יודע מה קורה לו.

משהו משתנה אצלו , איך פתאום בלי שהתכוון חלה אצלו תפנית בלתי ברורה , אפילו די מפתיעה כי עד עכשיו הוא היה מעוניין רק בבן אדם אחד: קרול.

קרול לא הבינה מה קורה על החבר שלה, היא הייתה לגמרי מחוץ לעניינים. היא הרגישה שהוא קצת התרחק בזמן האחרון.

גם היא לא קולטת שהוא מביט בה כמו שהוא הבחין בעבר כשהוא ראה אותה בפעם הראשונה.

" אני אמורה לדעת משהו?" שאלה קרול בקול מאוכזב כשראתה שקן מתייחס כאילו היא לא קיימת בכלל.

" לא , את לא אמורה לדעת משום דבר." אמר קן בביטחון והסתכל עליה בחיוך מזויף למרות מה שהרגיש בפנים.

" גם לא מה שאתה מרגיש." שאלה קרול אך הייתה בטוחה שאם הם ילכו לבאולינג , מצב רוחו ישתפר פלאים.

" כבר אמרנו שאנחנו באים." הזכיר לו ארתור בחיוך חמוד. הוא הביט על ברברה ונשק למצחה.

לעומתו, ברברה החמיצה פנים ופקפקה ברצונו של ארתור לצאת החוצה .

" כלום לא רע אם יוצאים קצת לבילוי," חייכה ברברה למרות שהיא רצתה לפרוק את כעסה על מישהו , והיא לא מצאה את המישהו הזה ובלעה את דיכאונה בשקט מאשר האפשרות לפתוח את הלב אל מישהו ולספר מה בדיוק מה מפריע לה.

" נכון , מה עם הפיצה?" עוררה את ארתור , הוא נזכר שהוא שכח אותה בתנור.

" אה , טוב שאת אומרת לי . אם לא היית מזכירה , הייתי מוציא אותה שרופה." השיב ארתור בנימה מעודדת.

" אם לא הייתי כאן?" אמרה ברברה כאילו היא מתגרה בארתור בכוונה, " אתה צריך להיות יותר עירני."

הוא חייך כאילו הוא סגר את הנושא כבר מזמן , כל מה שהוא צריך עכשיו זה לבדוק האם הפיצה מוכנה.

הוא הוציא את המגש מהתנור בזהירות , ברברה הביטה בארתור ואז התקרבה אל השולחן והתיישבה מולו, ארתור לא הבין מה קורה עם קן.

" אני לא מבין מה עובר עליו," חשב בקול ולאחר מכן הוא התיישב ליד ברברה.

" על קן?" ניחשה על מה בן זוגה חשב באותם הרגעים , " מה קורה איתו?" התעניינה בנושא.

" אני חושש שעובר עליו משהו , זה בטח בגלל קרול.." אמר בשקט כשותף לסודו האפל של קן, אבל הוא לא ידע מה באמת קורה לו.

" קרול? מה היא קשורה?" שאלה בפליאה ולא הבינה מה הקשר שלה לקן.

" נראה לי שקן מאוהב במישהו אחר. אני מתאר לעצמי שזה בן שאת ואני מכירים.." אמר ארתור מבלי לשים לב שקן יכול לשמוע את השיחה בינו לבין ברברה.

" אולי זה אנדרו?" ניחשה ברברה בלי לדעת אפילו שזה הנער שבגללו קן לא יכול לתפקד כמו בן אדם.

כשקן שמע שברברה נקבה בשמו של אנדרו. הוא נעשה עצבני עוד יותר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך