Bloddy bomb
שתהיה שבת שלום!😀😂🎈😥😳😱😰

הברווזון המכוער לא-פרק 3😇

Bloddy bomb 24/05/2019 492 צפיות אין תגובות
שתהיה שבת שלום!😀😂🎈😥😳😱😰

כשפביאנה התיישבה על מיטתה והיא ניסתה לשחזר את המפגש הבלתי צפוי גם עם תומס וגם עם אלדו, שניהם למדו איתה בעבר באותו בית הספר היסודי. לגורל יש דרכים משלו להביא את שני הילדים שלעגו לה וצחקו עליה ללמוד איתה ביחד באותו תיכון. היא חשבה שכבר אף אחד לא יעיז להתעסק איתה.
היא שמעה את אחיה מהחדר השני וחשבה שהיא שמעה שהוא מנסה לומר לה משהו.
" אחותי, איך היה היום הראשון בבית הספר? פגשת כבר את תומס?" שאל אותה כמעט בצרחה.
אבל פביאנה לא שמעה אותו בגלל שהיא נרדמה.
" פביאנה מה קורה איתך שם? הלו ילדה עדיין לא לילה. תקשיבי אבא לא התכוון להכריח אותך את יודעת שכל מה שהוא עושה זה בסופו של דבר לטובתך, אם נרדמת אז שיהיה לילה טוב." אמר אנריקה בחצי לחש וכשהוא קם מן המיטה, הוא ניגש אל המתג החשמלי וכיבה אותו באופן מיידי.
בבוקר שלאחריו, פביאנה התעוררה למשמע הצעקות של אחיה.
" מה קרה? למה אתה צועק ככה על הבוקר היה לך סיוט בלילה או משהו?" שאלה פביאנה בזמן שהיא ניסתה להיאבק בקורי השינה המאיימים להשתלט עליה.
" כי רציתי להגיד לך שאלדו יקח אותך הפעם עם האופנוע שלו לבית הספר! אתקדם לשם ברגל. " אמר אנריקה בהרהור והשאיר את פביאנה לשקוע עמוק במחשבותיה.
היא התיישבה ליד השולחן ועשתה פרצוף חמוץ.
" אבא למה שלא אשאר היום בבית אני רוצה להינעל מאחורי החדר ולא לראות אף אחד." אמרה פביאנה באנחה והביטה בו במבט בוחן.
" לא היום את הולכת לבית הספר.את צריכה ללכת לבחוץ ולחוות חיים חברתיים." התעקש ארמנדו.
פביאנה חיכתה עד שאלדו יבוא לאסוף אותה והיא ראתה אותו יורד מן האופנוע וניגש לעבר דלת הפתיחה כדי לקחת את פביאנה.
" היי מישהו שם בבית! פביאנה פביאנה איפה את? אני רוצה לקחת אותך לבית הספר!" הוא צעק לעברה והיא השקיפה אליו מתוך המרפסת ונופפה לעבר אלדו בכף ידה לשלום.

******
כשאלדו ופביאנה הגיעו לבית הספר ביחד , כל העיניים של התלמידים נישאו לעברם והם לא הבינו מה אלדו מוצא בפביאנה. מה כבר יש בה שגורם לו להחסיר פעימה.
" היי, פבי. היה לך בסדר שהסעתי אותך באופנוע שלי?" שאל אותה וחייך, הוא קרץ לעברה בשובבות.
" כן בסדר, היה כיף יחסית לפעם הראשונה. רק תיזהר מאוד ותסע ממש בזהירות! "קראה פביאנה בחיוך שובב.
" החזקת בי כל כך חזק עד שלא רצית לעזוב! תגידי יש לך רגשות כלפי? " השיב אלדו בחיוך של ניצחון.
פביאנה חבטה בו בחוזקה והביטה בו בחיוך משועשע.
" איי זה באמת כאב! " קרא אלדו והביט בה במבט זועף לכאורה.
" כי זה הגיע לך! למה אתה לא שומע למה שאני מנסה לומר.." אמרה פביאנה ופניה חזרו להיות רציניות כתמיד.
הוא התבונן בה ממושכות תוך כדי שהוא שקע במחשבותיו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך