הברווזונת המכוערת פרק 24 – לא חוזרת

time machine123 12/05/2019 558 צפיות אין תגובות

גל התיישבה בקרבת מקום כלשהו, היא הבחינה שהיו לה שתי שיחות שלא נענו. האם עליה לחזור אליו? לא , ממש לא מגיע לו. אם היא עדיין מאוהבת בגבריאל , היא צריכה ללמוד לשחרר.
אם היא רוצה אי פעם לשכוח ממנו , אז היא חייבת להתרחק , אחרת באמת היא לא תפסיק לסבול.
אז כדאי שהיא לא תמשיך לחשוב עליו, גל גילתה שהיא לא מסוגלת לשכוח ממנו.
היא נכנעה ובכל זאת מצאה את עצמה מתקשרת לגבריאל בשעות הקטנות של הלילה.
היא שמעה אותו עונה , גל התמלאה בתקווה שהפעם הוא יהיה שלה , יהיה אשר יהיה.
" גבריאל? מה נשמע?" שאלה גל בסקרנות כי היא רצתה לדעת האם הוא עדיין עם אביטל.
" גל , למה את מתקשרת אליי? אני נמצא עם אביטל . " אמר לה , מפחד לנפץ לה את הלב לרסיסים.
" התקשרתי כי אני רוצה שניפגש , מתי אתה פנוי?" שאלה גל בתקווה כי היא חשבה שזאת הזדמנות שלה לעשות איתו משהו מיוחד.
" תשמעי , גל. לא נעים לי להגיד את זה. אמרתי לך שאני עם אביטל." אמר וניתק את השיחה עוד לפני שגל הספיקה להוציא מפיה מילה נוספת.
גל חשבה שהפעם הוא פנוי והיא הייתה יכולה להמשיך לכבוש אותו מבלי שאביטל תפריע לה בעניינים שלה.
אבל עוד הפעם היא טעתה לגביו.
לא רק שהיא הבינה שהוא היה עם אביטל , אלא שהיא לא הייתה מסוגלת לראות אותם ביחד.
היא הבטיחה לעצמה שלא משנה מה יהיה.
גבריאל בסוף יהיה שלה. הם כמעט היו ביחד.
כל פעם התפקשש מכל מיני סיבות , אבל עכשיו היא לא ראתה סיבה לוותר עליו.
היא כתבה הודעה לגבריאל שהיא רוצה שהוא יבוא למפגש איתה במחסן בשעה שבע בערב.
אביטל לא הבינה איזה עניינים כבר יש לו לעשות .
" תראה לי את ההודעה. אני צריכה לדעת שזאת לא בחורה." קראה אביטל בעקשנות.
" אביטל באמת , זה לא לעניין . זה רק דבר קטן ואני חוזר." קרא גבריאל בקול מרגיע.
אביטל לא הייתה רגועה כלל. איך היא תדע שהיא סומכת עליו? איך באמת היא תהיה מסוגלת להישאר איתו אם הוא יהיה עם בחורה אחרת?
גל זרחה מאושר כאשר היא ראתה שגבריאל הגיע.
היא חיכתה לרגע הזה כל כך הרבה זמן.
כאשר היא ראתה אותו , היא נישקה אותו והורידה את בגדיו.
גבריאל לא הבין מה קורה לה .
השניים עשו אהבה כל הלילה , זה מה שגל הכי רצתה , שגבריאל יהיה שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך