T_yo
סליחה שלא העלתי לפני, אבל יש לי סיבה טובה, באמת! תאמינו לי!!! סליחה!!!

ההוא וההוא חלק 10

T_yo 26/02/2015 1253 צפיות תגובה אחת
סליחה שלא העלתי לפני, אבל יש לי סיבה טובה, באמת! תאמינו לי!!! סליחה!!!

-נקודת המבט של דניאל-
קמתי בבוקר, 9:30 יום שבת, הלכתי לאכול, \"בוקר טוב.\" אמרתי לאימא בקול צרוד, שכבר הייתה ערה וראתה טלוויזיה בסלון, \"בוקר טוב.\" ענתה, \"את ערה כבר הרבה זמן?\" שאלה אותי והתיישבתי לידה, \"לא, הרגע קמתי.\" פיהקתי, אימא המשיכה לצפות בחדשות ואני הייתי בטלפון והסתמסתי עם נטליה,
-נט:
בוקר טוב

בוקר טוב!

איזו התלהבות? מה ההתלהבות הזו על הבוקר?

סתם… אדם הציע לי לצאת איתו
לא עניין

מה?!?!?! מתי?! איך?!

תפגשי איתי היום…?

את מציבה לי תנאים?

כן…

אוקי… תבואי אליי עוד שעה
אבל צריך להיות בשקט כי האחים ישנים.
ההורים לא בבית (אימוג\'י קורץ)

חחחח

אני מתארגנת ויוצאת
אה ואל תשכחי לספר לי הכל!

דרך אגב גיליתי משהו על ליאם!

תספרי לי!

כשתבואי אני אספר לך הכל

\"אימא?\" הסתובבתי אליה, \"אני הולכת לנטליה עוד שעה.\" הודעתי, \"בסדר.\" הלכתי לחדר והתארגנתי, אחר כך הייתי קצת על המחשב ואחרי רבע שעה בדיוק נשמע צליל הודעה מהוואטספ, התעלמתי מההודעה והמשכתי בדברים שלי, שתי דקות אחרי נשמעה עוד הודעה, אז החלטתי לפתוח ולבדוק,
ליאם:
היי
מה קורה?

התעלמתי… לא רציתי לדבר איתו,

ליאם:
אני מצטער

נישברתי ועניתי לו:
מה אכפת לי שאתה מצטער?!
למה התעלמת ממני?

אני באמת מצטער אבל אני לא יכול להסביר…

אתה לא יכול או לא רוצה?

לא יכול…

למה?

כי זה משהו אישי… סליחה…

התנתקתי ויצאתי אל נטליה.
\"היי.\" אמרה כשנכנסתי, \"אני עצבנית!\" אמרתי בתוקף, \"למה?\" שאלה בתמיהה, \"במילה אחת, ליאם.\" עניתי, \"ובשתי מילים?\" \"ליאם חרא!\" היא הביטה בי בתדהמה, \"אוקי, הסברים עכשיו!\" נכנסנו לחדר שלה והתיישבתי בכבדות על מיטתה, הוצאתי את הטלפון והראיתי לה את השיחה שלי איתו. היא קראה במהירות ואמרה, \"אולי הוא לא יכול להסביר, אבל אני יכולה.\" אמרה, \"מה? מה את יכולה להסביר?\" שאלתי, \"למה הוא מתנהג ככה.\" ענתה, \"נו אז תסבירי!\" ציוויתי, \"אדם סיפר על השיחה שלו עם ליאם, שם ליאם אמר \'אני אהיה חבר של דניאל בתנאי שאתה מציע ל\' ככה וככה \'לצאת איתך לדייט.\' או משהו כזה.\" סיפרה, \"מה זה? אז עכשיו אני צריכה לחכות עד שאדם הזה יציע למישהי לצאת?!\" התעצבנתי, נטליה חייכה אליי בחיוך ממזרי, ואז נפל לי האסימון, \"את!\" היא חייכה חיוך רחב יותר, \"הוא הציע! אתמול! לך! את הילדה הזאת!\" היא צחקה, \"מה את צוחקת? אני גאון.\" אמרתי, והיא צחקה חזק יותר, \"אז מה ענית?\" שאלתי, \"תגידי כבר!\" לחצתי עליה, \"תתני לי לענות אני אגיד לך!\" צעקה עליי, \"אה כן, סליחה.\" אמרתי, \"עניתי שכן. ממש מפתיע… מה אני אגיד לך…\" אמרה, \"יופי.\" \"לאן אתם יוצאים?\" שאלתי, \"הוא הזמין אותי לסרט אצלו.\" ענתה, \"איזה סרט?\" שאלתי, \"לא בטוחה… נראה לי \'אני יודע מה עשית בקיץ האחרון\' או משהו כזה.\" ענתה ונפערו עיניי, \"מה?\" שאלה, \"זה סרט אימה! את מודעת לזה?\" \"כן.\" ענתה באדישות, \"כבר ראיתי אותו, הוא כבר לא מפחיד אותי… כל כך.\" המשיכה, \"חוץ מזה אם יהיו קטעים שיפחידו אותי, אני אקפוץ אליו ואתכרבל איתו.\" וצחקתי, \"את צוחקת, אבל את יודעת שזה נכון.\" \"מתי קבעתם?\" שאלתי, \"יום שלישי בערב, כי אז אפשר להיפגש מאוחר ואין בית ספר יום למחרת.\" ענתה, \"אולי גם אני אפגש עם ליאם לסרט?\" אמרתי בקול מקנא והיא צחקקה, \"לכי על זה. תעשו מסיבת פיג\'מות.\" היא אמרה וקרצה, \"יאללה!\" אמרתי וצחקנו, \"אולי נעשה דאבל דייט?\" הצעתי, \"אולי, אבל פעם אחרת כדי שיהיה לנו קודם זמן לבד…\" ענתה, \"אז לגבי ליאם…\" חזרתי לנושא הקודם למרות שלא היה לי נעים, כי הרגשתי שכבר חפרתי עליו, \"זה אומר שהוא כבר יתחיל להתייחס אליי יותר?\" שאלתי, \"כנראה.\" ענתה, \"קול.\" אמרתי. בגלל זה הוא סימס לי היום בבוקר, כי אדם כבר בטח סיפר לו על זה שהוא הציע לה…


תגובות (1)

תמשייכייייי כברר!!!!!

08/03/2015 00:20
סיפורים נוספים שיעניינו אותך