מישהו בא לבקר

ההתנגשות חלק 9

16/09/2020 376 צפיות אין תגובות
מישהו בא לבקר

הירו-
הסתכלתי על מריצה איך שהיא שוכבת במיטתי ומתעסקת בטלפון שלה, מעולם לא רציתי להישאר עם בחורה בתוך המיטה שלי אחרי זיון אם אפשר לקרוא למה שאני ומריצה עשינו זיון, טוב אפשר להגיד שזיינתי אותה עם האצבעות שלי, אני לא יודע איך ולמה אבל היא פשוט שונה, שונה מכולן. מה שונה בה? השיער החום? העיניים ירוקות דבש? מה שונה בה? יצאתי עם בחורות עם שיער חום, זיינתי המון כאלה, זיינתי רזות יותר שמנות יותר ואף אחת מהן לא גרמה לי להרגיש מה שהיא כן. גם שהיא ככה שקטה בטלפונה זה מרגיע אותי, יש לי תחושה אחרת. זה מלחיץ אותי, מעולם לא הרגשתי ככה כלפי אף אחת, מצד אחד אני לא רוצה להכניס אותה לחיים המסובכים שלי, אני לא רוצה שהיא תכיר את העולם הזה, יש בו המון טוב, מצד אחר המון דברים שעשיתי שאני לא רוצה שהיא תדע עלי, דברים שהם שמועות ואף פעם לא היה להם הוכחה, אני יודע שאני לא מספיק טוב בשבילה, שאני לא יכול לתת לה מה שהיא באמת רוצה, אני יודע את זה, היא מחפשת קשר נורמלי, קשר כמו של אלי ונואה, אבל אני לא נואה, אני הירו, אני לא מאמין בחתונה, אני לא מאמין באהבת נצחית, אני לא. מצד אחר אני לא יכול להתרחק ממנה, הדבר האחרון שאני רוצה זה שהקשר שלנו יצא לתקשורת, שיראו אותי איתה ויתחילו לשאול שאלות ולהתעסק בחיים שלי ושלה. אני יודע שאם סטייסי תדע עליה היא תמרר לה את החיים, אני מסתכל עליה עכשיו כמה היא תמימה ולא מוכנה לעולם הזה, כמה היא לא יודעת מה מחכה לה. אבל זין על כל זה עכשיו, אני רוצה אותה איתי. אני יודע שאני חושב על עצמי ואנוכי, אבל תמיד הייתי כזה.
״מה אתה חושב כל כך הרבה?״ היא שאלה אותי והניחה את הטלפון שלה על השידה שעל יד המיטה שלי. היא הייתה עדיין בחזיה ותחתונים. היא נשארה יושבת על המיטה. ״סתם כלום בייב.״ עניתי כשלקחתי את השלט והתחלתי לזפזפ ערוצים. היא התקרבה אלי. ״אתה בסדר?״ היא הסתכלה לתוך עיניי. ״כן למה?״ שאלתי.
״חשבתי אולי אתה מאוכזב ממני.״ היא ענתה
מאוכזב? למה שאהיה מאוכזב ממנה? מה עובר לבחורות לפעמים בראש אני אף פעם לא הצלחתי להבין. טוב גם לא ניסיתי.
״למה שאהיה מאוכזב ממך?״ גיחכתי הזזתי את שערה החום למאיירי אוזנה. ״כי… כי אני לא… אתה יודע.. אני לא מנוסה״
היא ניסתה למצוא את המילים הנכונות.
צחקתי.
״מה אתה צוחק?״ היא שאלה אותי.
״בואי לכאן״ משכתי אותה עלי. היא התיישבה עלי ברגליים פשוקות. ״את הסקס הלא סקס הכי טוב שהיה לי.״ אמרתי מסתכל לתוך עיניה. היא השפילה מבטה. ״אני רוצה גם.״ היא אמרה. לא הבנתי למה היא מתכוונת.
״מה את רוצה גם? עוד סיבוב בייב?״ חייכתי חיוך גדול ונישקתי את שפתיה בעדינות, אני מוכן לעוד סיבוב. ״אני רוצה גם לעשות בשבילך.״ היא אמרה גלויה. לא חשבתי שמריצה הבחורה בת 21 הבתולה תרצה להיות נועזת. אני אוהב את זה.
״מה את רוצה לעשות בשבילי?״ התגרתי בה.
״נו… אתה יודע״ היא התביישה לבטאות זאת במילים.
״אני לא.״ גיחכתי.
״נו הירו״ היא אמרה כבר מעוצבנת.
״אוקי אוקי״ צחקתי. ״רק אל תעשי לי את הפרצוף המעוצבן שלך.״ נישקתי אותה שוב על שפתיה לפני שתתעצבן יותר.
״אמ.. אני .. אני פשוט לא… אני לא יודעת… ״ היא ניסתה שוב למצוא את המילים הנכונות, אפשר לראות שהיא עדיין נבוכה לבטאות את זה במילים.
״שש.. אני אוביל אותך.״ אמרתי. היא הסתכלה עלי בעיניים הגדולות, גירתה אותי לגמרי. החזקתי אותה במותניה וסימנתי לה מעט להתרחק. היא ישבה על הירך שלי. לקחתי את כף ידה, ליטפתי בעזרה את גופי כשידי מחזיקה בה, היא הסתכלה על ידי מובילה את ידה, היא נשכה את שפתיה והתזוזה על ירכי. ״אם את רוצה שאפסיק רק תגידי לי.״אמרתי לה. הגעתי עם ידי לגומי המכנסיים שלי, והיא שיחקה עם הגומי של המכנסיים שלי באצבעותיה. ״את בסדר?״ שאלתי כשלא ענתה לי. ״כן, תמשיך.״ היא לחשה.
הכנסתי את ידי עם ידה לתוך התחתונים שלי, בשניה עמד עלי. היא פלטה אוויר כשידה נגעו בזין שלי. ידיה רעדו מעט והזיעו, הסתכלתי עליה והיא מסתכלת עלי, התחלתי לעלות את ידה ולהוריד בעדינות והיא עושה זאת ללא כל התנגדות או פחד. ״את רק צריכה לאחוז לא חזק מידי ולא חלש מידי״ אמרתי לה. ״את לא חייבת מריצה״ הוספתי כדי לנסות להקל עליה, כמה שאני רוצה שהיא תעשה לי ביד ותיגע לי בזין, בכל זאת אני גבר, אני לא רוצה שהיא תרגיש שהיא חייבת רק כי ירדתי לה מקודם. ״אני רוצה״ היא אמרה.
שחררתי את ידי והיא המשיכה במעשיה, מורידה ומעלה את ידיה, מענגת אותי. ואו. זה טוב, שמתי את ידי מאחורי עורפי ועצמתי את עיניי בזמן שהיא מתעסקת עם הזין שלי, מתענג על ידייה המדהימות, כמה שהיא לא מנוסה היא מצליחה בעבודתה, אני לא יודע אם אני נהנה ככה רק כי חיכיתי לזה מהרגע הראשון שראיתי אותה או כי היא באמת עושה את זה טוב, פלטתי אנחה והיא נשכה את שפתייה, פתחתי עיניי וראיתי אותה מסתכלת עלי. היא ללא ספק רוצה שאני אגמור בשניות. היא החלה לנשק אותי בחזה נשיקות קטנות היא נשיקה את קעקוע הפרח שלי, ואט אט עברה לבטני ואני מתנשף. היא מתכוונת גם למצוץ לי? בבקשה שכן. הסתכלתי עליה מתחנן ונהנה לראות אותה נוגעת בי. היא הרימה מבטה אלי, פאק כנראה שלא. ״פאק. זה טוב בייבי.״ אמרתי מתענג על כל אחת ואחת מאצבעותיה.
״אני עומד לגמור״ אמרתי לה שבאמת היא עוד רגע מביאה אותי אל הסף, ותוך שניות גמרתי, כתם ניהיה על התחתונים שלי. היא הוציאה את ידה. ״טוב זה היה מחרמן ללא ספק״ אמרתי לה.
״זה היה טוב בייב, אבל אני חושב שעכשיו אני צריך להחליף תחתונים.״ צחקתי.
היא ירדה ממני צוחקת גם. נישקתי אותה בראשה וקמתי מהמיטה. החלפתי בוקסר ואני לעומתה לא צריך פרטיות.
*********
מריצה
הסתכלתי על הירו מחליף בנוכחותי את הבוקסר שלו, וכשראיתי את כל כולו ראיתי כמה איבר מינו גדול, הרגשתי זאת כשנגעתי בו וההוכחה האחרונה הייתה ללא ספק כשראיתי אותי.
אני לא יודעת למה אבל היה לי הצורך גם לתת להירו להרגיש מה שאני מרגישה ממנו כשהוא נוגע בי, ומשום מה זאת הייתה ההרגשה הכי טובה שהרגשתי, לראות אותו מתענג ממני היה יותר כיף מאשר הוא מענג אותי.
הוא נכנס למיטה ואני שכבתי על חזהו ושמעתי את נשמותיו איך הפכו לקלילות ויכולתי להרגיש שהוא נרדם.
קמתי בבוקר כשהירו לא במיטה. איפה הוא שאלתי את עצמי. בטח הוא בסלון מכין איזשהי ארוחת בוקר או ביקש משרה להכין ארוחת בוקר.
לבשתי את הטישרט שלו מאחר וישנתי בתחתונים וחזיה, וירדתי לסלון, הוא לא היה שם. רק שרה. ״בוקר טוב״ היא אמרה לי. ״מריצה נכון?״ היא שאלה. ״בוקר טוב, כן״ חייכתי אליה.
״את רעבה? שאכין לך ארוחת בוקר?״ היא שאלה אותי כשהיא מסדרת את הסלון של הירו.
״איפה הירו?״ שאלתי אותה.
״הירו יצא עם מיס סטייסי״ היא אמרה.
אני שמעתי נכון? היא אמרה סטייסי? הוא יצא עם סטייסי? הסתכלתי על הטלפון שלי שבידי וראיתי שהשעה 12:38 אני בהלם שככה מאוחר, וישנתי כל כך הרבה ויותר מזה אני בהלם שהירו שוב פעם עזב אותי לטובת סטייסי אני כל כך טיפשה איך נפלתי בפח הזה שוב. ״אה״ אמרתי. ״אז את רעבה?״
״לא, תודה. ״ אמרתי כשעליתי בחזרה לחדרו של הירו. הדבר היידי שרציתי לעשות זה ללכת, זה הרגיש לי פשוט חוסר כבוד וזלזול שהוא השאיר אותי ככה בדירתו לבד כשהוא הולך להיפגש עם סטייסי ולי הוא אומר שהוא לא מוכן לצאת בגלל הפאפרצי? כיאלו אני אחת הפרוצות שלו. הרגשתי מגעיל עם עצמי, שמעתי את הדלת של ביתו נפתחת ושהוא נכנס, שמעתי את צעדיו במדרגות.
״קמת סוף סוף״ הוא חייך אלי את החיוך המושלם והמטופש שלו, הדבר היחידי שרציתי לעשות זה לצעוק עליו מה לעזאזל הוא עשה עם סטייסי, אני לא קנאית מטורפת אבל זה לא נשמע לי הגיוני שהוא ישן איתי במיטה ואז הולך בבוקר בשביל להיפגש עם האקסית שלו? בשבת? .
״כן.. איפה .. איפה היית?״ אמרתי מותשת מהמחשבות שלי, על מה שהוא עשה איתה.
״הייתי בסידורים״ הוא אמר שכחלץ את נעליו. ״סידורים? בשבת?״ שאלתי מופתעת. ״כן את צריכה ללמוד שלכוכבים גדולים יש סידורים גם בשבת.״ הוא אמר מחייל והתיישב על המיטה נשען על מרפקיו מסתכל עלי במבט הסקסי שלי. אני מולו משלבת ידיים. ״אני יכולה לשאול עם מי הלכת?״ מצד אחד רציתי לשמוע שם אחר משל סטייסי ומצד שני אני לא רוצה שישקר לי.
״סליחה?״ הוא שאל אותי.
״אני לא צריך לתת לך כל פרט על חיי״ הוא הוסיף.
האדמתי מעצבים שעלו בגופי. ״או לא ממש לא, אבל הייתי שמחה לדעת שאתה נפגש עם האקסית שלך.״ התפרצתי, לא יכלתי לשתוק יותר, איך הוא מעז לענות לי בכלל ככה, הגסות רוח הזו שבו שוב יצאה ממנו.
״מה איך את יודעת? את עוקבת אחרי או משהו כזה?״ הוא שאל בציניות מעצבנת.
״מצחיק, אבל לא. שרה אמרה לי.״
״הבנתי, שרה, ברור. טוב זה לא מה שאת חושבת.״
״או אין לך מושג מה אני חושבת״ גלגלתי עיניי.
התחלתי לאסוף את הדברים שלי וללבוש את מכנסיי.
״מה את עושה?״ הוא שאל אותי.
״הולכת.״ אמרתי יבשה ועצבנית.
הוא קם מהמיטה אלי. ״חכי מריצה נכון נפגשתי עם סטייסי, אבל זה לא מה שאת חושבת באמת.״ הוא תפס בידי אני שחררתי את ידי ממנו, ״מה שאני חושבת הירו זה שאתה ישן איתי בלילה ואז נפגש עם הכלבה הבלונדינית בבוקר, אתה לא יכול לחכות אפילו 12 שעות עד שאתה עובר לבחורה הבאה?״ הוצאתי את כל מה שהיה לי להגיד.
״מריצה… תני לי להסביר״ הוא הסתכל לריצפה.
״אז תסביר, אני מחכה.״ הסתובבתי אליו.
״אני נפגש עם ד״ר דברון, הוא היה הפסיכולוג שלי והרופא במוסד הגמילה, אנחנו נפגשים אחת לשלושה חודשים מאז שהשתחררתי, וסטייסי מלווה אותי כי היא מכירה אותו, היא מכירה את מוסד הגמילה הזה.״
אני לא יודעת מה לחשוב, אם עדיין להיות עצבנית עליו כי זה מעצבן אותי שהלך איתה, אבל מצד אחר אני לא יכולה לכעוס עליו כי היא ליוותה אותו בכל תקופת הגמילה והייתה איתו.
״אני דפוק מריצה, אני יודע שאני דפוק, ואני כל הזמן הזה הייתי בלאגן אחד שלם, אבל הדבר האחרון שאני רוצה זה להיות עם מישהי אחרת כרגע מלבדך״ הוא אמר גלוי לב, ממיס אותי במילים האלו, מצד אחד מצער שכדי לשמוע את המילים האלו מהירו אני צריכה להיות עצבנית עליו, מצד שני הוא מצליח לשבור את החומות שלי כל פעם מחדש.
״חוץ מזה כיף לי לדעת שאת מקנאה לי.״ הוא הוסיף כשראה את הפרצוף שלי מתרכך.
״אני לא מקנאה לך״ נשפתי אוויר וכיווצתי את גבותיי.
״את כן.״ הוא אמר מתקרב עוד צעד אלי.
״אני לא שילבתי ידיי.
״אני לא.״ המשכתי במשחק לא נותנת לו לנצח.
הוא תפס במותני משך אותי אליו. ״אנחנו יודעים שכן.״ הוא נישק אותי נשיקה כזו מעוררת, הוא יודע לנשק כל כך טוב איך שפתיו הרכות נוגעות בשלי, הוא מחזיק אותי ביד אחת במורד גבי בויד השניה את מרגישה את אצבעותיו עם טבעותיו עליהן מחזיקות אותי בלחי שלי.
הוא הפסיק את הנשיקה הלוהטת שלנו.
״אני יודע שסטייסי זה משהו שצריך להתמודד איתו ואני לאט לאט אוציא אותה מהחיים שלי, אני מבטיח לך, כל עוד זה מפריע לך, היא לא תיהיה בסביבה.״ הוא אמר לי והאמת היא שסטייסי כן מאיימת כלי אבל לעולם לא אגיד לו עם מי להיות, אבל כן אני צריכה לדעת שאני יכולה לסמוך עליו. ״אני לא צריכה שתתרחק ממנה בשבילי, רק שתהייה כנה איתי ותגיד לי, יהיה לי קשה לגלות לבד דברים כאלה. היא האקסית שלך הירו.״
״אני יודע ״ הוא אמר. הוא הסתכל עלי והמשיך לנשק אותי תוך כדי שהוא מוביל אותנו למיטה, הוא התיישב על המיטה ואני מתיישבת עליו ברגליים פשוקות. יכלתי להרגיש את הבליטה מהגינס שלו בבירור והיא הייתה נעימה לגמרי.
הוא המשיך לנשק אותי בתשוקה רבה, ידו במורד גבי מצמידה אותי אליו יותר, גורמת לי להתמתח, הוא מזיז את שערי מצווארי ומחל לנשק אותו, ואו הוא יודע לגרום לבחורה להתעצבן עליו, לשנוא אותו, לסלוח לו, ולחרמן אותה בשניות. או שאני ככה קלילה.
הוא מחל להרים את חולצת הטי שרט שלו ממני כשפתאום קול גברי נשמע ״הירו אתה כאן?״
מהר הפסקנו את מעשינו. הירו ישר הוריד אותי מעליו, הסתכל על עצמו במראה שעל הארון שהוא בסדר ״מי זה?״ שאלתי.
״את חייבת ללכת.״ הוא אמר ונחפז לצאת מהחדר.
מה? למה הוא אמר את זה? את מי הירו מנסה להסתיר ממני או להפך? איך כל רגע קורה משהו, אין מנוחה לרגע, הוא כל כך מסובך.
הורדתי את הטי שרט ממני ושמתי את הבגד גוף בצורת מחוך השחור שלי, יצאתי מהחדר והתחלתי לרדת במדרגות כשאני נעצרת אחרי כמה מדרגות כשאני רואה את הירו מסתכל על מישהי בסביבות גיל ה50 נראה טוב בשיער לבן אפור מגולח ולבוש בחליפה. אותי גבר הסתכל על הירו. ״ נו בן לא תברך אותי לבואי?״ הוא שאל בקול בריטי יותר כבד משל הירו. ״אבא? מה אתה עושה כאן?״ הירו השיב לו.
או. זה אבא שלו. הלורד ויליאם נייט, ואני נראת כמו פרחה ממועדון. מעולה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך