אחרי האמת

ההתנגשות חלק 6

10/09/2020 413 צפיות אין תגובות
אחרי האמת

מריצה-
אלי שמה אותי עם המונית במלון, יצאתי מהמונית כשאני קצת שיכורה, שתיתי הרבה שמפניה היום, הייתי צריכה את זה אחרי שראיתי את הירו עם הכלבה הבלונדינית, למה היא ככה מהממת? אבל אחרי שראיתי שהוא בא אחריי והעדיף להיות איתי, זה קצת הרגיע אותי למען האמת. הגילוי שלו על התקופה שעבר האמת קצת היה קשה לעיכול, לא חשבתי שהוא לא ניסה את כל הדברים האלה אבל להגיע לרמה שהוא מכור וכמעט מת פעמיים? זה באמת מלחיץ מעט. אני שמחה שהוא אחרי זה והוא עבר את זה, כמה שאני שונאת את הכלבה הבלונדינית היא משהו טוב בחייו של הירו. מה שכן הפריע לי זה שהוא עצר את עצמו מלהיות איתי. הייתי שיכורה אני מודה, אני עדיין. אבל בכל זאת הוא לא נמשך אלי מספיק כדי לשכב איתי? אולי זה קצת היה מוגזם לשכב באיזה משרד שאנחנו לא יודעים של מי הוא, אבל כל כך רציתי אותו באותה שניה, לא חשבתי יותר מידי. הוא מוציא אותי מדעתי, הוא מוציא ממני דברים שמעולם לא הייתי מעזה לעשות, מצד אחד זה נחמד לגלות צד בי שלא הכרתי, מצד שני זה מלחיץ, אני לא הכרתי את עצמי ככה.
נכנסתי לחדר שלי במלון והדבר הראשון שעשיתי היה להעיף את נעלי העקב ממני, זרקתי אותן על הרציפה כשאני מועדת תוך כדי, ללא ספק אני מושפעת מהשתייה. החלפתי למכנס פיגמה קצר וחולצת פיגמה קצרה עם כפתורים בצבע שחור מבד סאטן. נשכבתי על המיטה, כל כך רציתי לישון, מזל שמחר אלי נתנה לי להגיע מאוחר יותר, כל מי שהוזמן יכול להגיע עד עשר, השעה הייתה רק 12 וחצי בלילה ככה שיש לי זמן לישון. עצמתי את עיניי ולקחתי אותן שניה אחרי כששמעתי רטט של הודעה.
פתחי את הדלת
הירו? הוא כאן? מה הוא עושה כאן ואיך הוא יודע את המספר של החדר שלי. הוא עדיין לא היה אצלי במלון, התיישבתי במיטה מתלבטת אם לענות לו או לא, אני לא יודעת איך אגיב לזה שאראה אותו אחרי שדחה אותי, נורא היבשתי מכך ובגלל זה ניסיתי כמה שיותר להתחמק ממני במסיבה.
דפיקות על הדלת נשמעו.
קמתי מהמיטה והסתכלתי בעינית של הדלת זה היה הירו לבוש בבגדי המסיבה. פתחתי את הדלת ״הירו?״ שאלתי כשראיתי אותו מול עיניי נראה כל כך טוב גם כשהוא שיכור אחרי מסיבה, לבוש בחליפה שחורה, השיער שלו פרוע במקצת, מופנה לאחור, והטבעות שעל אצבעותיו לגמרי עושות לי את זה.
״איך מצאת את מספר החדר שלי?״ שאלתי מופתעת כשהוא עומד בחוץ נשען על המשקוף. ״אני הירו נייט זוכרת?״ הוא צחק. ברור. כל מה שהוא רוצה להשיג הוא משיג.
״מה אתה עושה כאן?״ שאלתי אותו .
״באתי לישון איתך.״ הוא חייך ונכנס לחדר. אני סגרתי את הדלת אחריי. ״לישון איתי?״ שאלתי בחוסר הבנה מוחלטת. ״אהבתי לישון איתך אתמול, חשבתי למה לא נעשה את זה שוב״ הוא אומר כשהוא שיכור לגמרי עיניו כמעט סגורות והוא מחל להתפשט, מה שהבן אדם הזה יכול להעביר לי בגוף כשאני רואה את גופו, כמו חשמל באוויר שרק אני מרגישה. הוא נשאר בבוקר ונשכב על המיטה. ״אני צריכה לקום מחר לעבודה.״ אמרתי מנסה לרמוז לו שזה פחות מתאים, למרות שנשמע לי נורא טוב לישון איתו מחובקת כל הלילה. ״מעולה, תעירי אותי כשאת קמה בבוקר״ הוא אמר וטפח על המיטה שאשכב לידו. נכנסתי למיטה ונשכבתי עליה. שמתי שעון מעורר למחר וגיסתי את הצג של הטלפון שלי והנחתי על השידה. ״החלפת טלפון״ הוא אמר. ״כן נהרס לי הטלפון הקודם היום, אז החלפתי.״
״בגלל זה לא ענית לי להודעה.״ הוא אמר כשעצם את עיניו.
״כן, ולא היה לי מספרים כדי שאוכל לתקשר איתך.״ אמרתי
מבטי היה לתקרה וגם שלו כשלפתע הוא הסתובב על הצד אליי והסתכל אלי. שתקנו למשך כמה רגעים . ״ואני חשבתי שזה בגלל שאת עם מר חליפה מזויינת.״ מר חליפה מזויינת? על מי הוא מדבר?
״מה?״ שאלתי אותו.
״נו מר חליפה מזויינת.״ הוא חזר על זה כיאלו זה מבהיר משהו.
״מי זה?״ שאלתי אותו.
״מה מי זה, מי זה, מי זה״ הוא אמר שיכור לגמרי.
צחקתי ״מי זה נו?״
סובבתי את פני אליו ״החבר הזה שלך מהעבודה ״
בריידן? הוא מקנא בריידן? רגע הוא מקנא לי? נמסתי.
״בריידן? מה היה לי לעשות איתו?״ ניסיתי להוריד אותו מהעניין שיש לי משהו עם בריידן. ״אני לא יודע, ברור לעין שהוא רוצה אותך, אבל הוא לא יכול לקחת אותך, כי את שלי.״
הוא הסתכל עלי בעיניים פקוחות, אני נדהמתי לשמוע את המילים האלה, את שלי, את שלי הוא אמר. אני שלו. אני רוצה להיות שלו, אני רוצה.
הוא התחיל ללטף את פרק כך ידי. ״את שלי״ הוא חזר על זה. כמה זזה היה מחמיא לי בטירוף, הוא שיכור ומדבר שטויות. ״הירו אתה שיכור״ צחקתי. ״אז?״ הוא שאל אותי כשהוא ממשיך לנדוד עם אצבעותיו על גופי, ההרגשה של המתכת הקרה של הטבעות שעל אצבעותיו שוב מכה בי, התחושה הנעימה הזו שוב מציפה אותי, נאנחתי. הסתכלתי שוב לתקרה.
ידו מלטפת את הבטן התחתונה שלי ומרימה מעט את חולצתי, הוא הכניס את אחת אצבעותיו בגומי של המכנסיים שלי וטייל במורד המכנס עד לתחילת התחתונים שלי, אני הסתכלתי על ידיי מתהלכות עלי ונשמתי נעתקה ברגע שהגיע לתחתונים שלי. הוא נצמד אלי יותר, ונישק אותי נשיקה קטנה באוזן ולחש לי״להמשיך?״
הסתכלתי עליו והנהנתי בלי להסס לרגע, הוא ליקק את שפתיו ואני עצמתי את עיניי והוא נכנס עם ידו לתוך התחתונים שלי, הרגשה לא מוכרת הציפה אותי, הוא נגע באיבר מיני עם אצבעותיו תחילה הוא שיחק עם הדגדגן שלי באגודלו כשאחת מאצבעותיו מחליקה לתוכי, הוא סובב אותה בסיבובים איטיים הרגשה מוזרה אבל נעימה, כיפית, אני התחלתי להתנשם, התנשמויות כבדות. הוא המשיך במלאכה שלו יודע את העבודה, גורם לי להתענג על אצבעותיו.
״נעים לך?״ הוא לחש לי באוזן בקול הכי סקסי שזה היה מחרמן עוד יותר.
״כן״ התנשפתי
״להמשיך?״ הוא שאל
הנהנתי בראשי. ״תגידי שכן״ הוא דרש. ״תגידי שאת רוצה שאמשיך.״ אני לא יודעת למה אבל הדיבור שלו גרם רק לרצות שיגע בי יותר.
״אני רוצה שתמשיך״ אמרתי כנועה לו.
הוא החליק עוד אצבע לתוכי והגביר את הקצב שלו, גנחתי, ההרגשה הייתה קצת כואבת אבל עדיין מדהימה וכייפית. נשכתי את שפתיי .
״את כל כך רטובה וסקסית ״ הוא אמר. ״אני רוצה שתגמרי״ הוא הוסיף.
ואני מרגישה את עצמי כבר מגיעה אל הסף, הוא המשיך לסובב את אגדולו במעגלים סביב הדגדגן שלי, ואצבעותיו נעות בקצב בתוכי ותחושת העונג מציפה אותי, תפסתי את הסדין בחוזקה כשעוד גניחה נפלטה ממני, הקשתתי את גבי מהמזרן מתענגת עוד יותר מפעולותיו בגופי, הוא ממש יודע איך לענג בחורה, רעד לא מוכר בין רגליי הציף אותי ותחושה לא מוכרת אבל טובה גם כן, הבנתי שהוא גורם לי לגמור. האורגזמה הציפה אותי ואני הרגשתי את חיוכו מתרחב על האוזן שלי.
״איך זה היה?״ הוא שאל אותי
״מדהים.״ אמרתי בלי בושה, באמת זה מה שהרגשתי, מדהים, כמה שהתחושה הזו מוזרה והייתי בטוחה שארגיש מבוכה בפעם הראשונה שאעשה דברים כאלה, ליד הירו הרגשתי את הכי ביטחון והתחושה הכי טובה שהייתה לי, והוא ללא ספק הצליח להביא אותי לאורגזמה הראשונה שלי בכמה דקות ספורות.
״וזה רק ההתחלה של מה שאני יודע לעשות בייבי״ הוא אמר כשהוא נושך את האוזן שלי. גורם לי לרצות ממנו עוד.
״אני חייב לומר שלראות אותך מחורמנת ככה היה הדבר הכי מחרמן שראיתי.״ הוא אמר בבוטות, כיאלו המילים האלה אמורות לתת לי הרגשה של מבוכה וחוסר נעימות אבל דווקא ממנו אני מרגישה את ההפך.
הסתכלתי עליו ״נראה לי אתה צריך מקלחת קרה״ אמרתי לו כשראיתי את הבליטה מהבוקסר שלו. ולפי מה שראיתי היה נראה שביום שהוא יקבור את עצמו בי זה יהיה די כואב.
הוא צחק ״את צודקת. אלך להתקלח״ חייכתי כשהוא קם מהמיטה. ״יש מגבות על מתלה האמבטיה״ אמרתי לו.
הוא נכנס להתקלח ואני משום מה הרגשתי כל כך טוב עם עצמי, הייתי בטוחה שארגיש מגעיל אבל גם מקודם כשהיינו ביום ההולדת של ריצ’רד למרות שהוא דחה אותי שם, עדיין הרגשתי טוב אחרי, לא התחרטתי על כך. באיזשהו מקום הוא אפילו הפתיע אותי כשלא ציפה ממני לשום דבר, לגעת בו או שנעשה סקס כאן ועכשיו, שהוא לוקח את הדברים אפילו ביותר איטיות ממני, אולי לעשות סקס במשרד באמת לא היה מתאים לפעם ראשונה, ואולי הוא מחכה ועדיף שגם אני.
מה שבטוח שהוא רק גורם לי לרצות אותו עוד ועוד ואת מגעו אפילו יותר. וכמה שהירו נייט מתוסבך ומסתורי, אני מוכנה לגלות אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך