החתונה

02/12/2018 775 צפיות תגובה אחת

למי שלא הבין הפרק הראשון של זה הארי פוטר והסיפור שלי. זה המשך.
נקודת מבט של גי'ני
כול מוכן ויום החתונה הגיע. הלחץ באוויר ואני יודעת שאני מחכה לרגע זה הרבה זמן. אני בשמלת כלה שלי שהייתה בעבר של אימא, היא נתפרה מחדש שתתאים לי. שמלה לבנה עם כתביות פרחים שהורדתי. עכשיו השמלה חושפת כתפיים ומגדלה לי את החזה קצת יותר מגדולו המקורי. הנעליים שלי היו נעלי עקב גם לבנות עם עקב של בערך עשר ס"מ. הרמיוני סידרה את השיער שלי בחצי קוקו והכניסה את העטרת שעוברת במשפחה שגם פלר התחתנה איתה. היא איפרה אותי בצורה עדינה ומחמיאה. כולם מרגשים לא פחות ממני ומהארי. המשפחה שלי הגיעה כבר התחלו לדבר על זה שהארי פוטר חלק מהמשפחה עכשיו. הם לא פגשו אותו אף פעם עד עכשיו. הארי עומד ומחכה שאני יבוא. אני הסתכלתי על מה שקורה מהחדר שלי. פחדתי כול כך. "גי'ני יש משהו שאת רוצה לפני שמתחילים?" שאלה הרמיוני. "אני רוצה את הארי" אמרתי. "את יכולה לחכות" אמרה הרמיוני. " לא אכפתי לי" אמרתי. "טוב שנייה" אמרה הרמיוני. "גי'ני" שמעתי את קולו של הארי מבעד לדלת."תכנס" אמרתי. "את בטוחה"שאל הארי. "כן"אמרתי. הארי פתח את הדלת בזהירות. "את בסדר" שאל הארי. "לא יודעת" אמרתי. "רצת חתונה קטנה במקום יש לנו חתונה גדולה" אמר הארי. "יש אנשים ששנים לא פגשנו, יש אנשים שלא הכרתי הם לא באו בשבילי, הם באו בשבילך" אמרתי. "את רוצה לברוח איתי ולהתחתן לבד" אמר הארי. חייכתי. "בוא נעשה את זה" אמרתי. "מה לברוח"של הארי. "לא, נתחתן" אמרתי. הארי יצא מהחדר . צעדתי לכייון החופה (אני לא יודעת איך קוראים לזה בנצרות סליחה). "התכנסנו פה כדאי לאחד שתי נשמות לנשמה אחת. זוג שכולנו האמינו וקווינו שהם יגיעו למעמד הזה. ויותר מזה אנחנו מצפים לילד הראשון שלהם. אתם זוג שמראה האהבה. הם זוג שעברו לבד או ביחד דברים קשים ועדיין הגיעו למעמד הזה. עכשיו נעבור לנדרים. האם אתה הארי גיימס פוטר לוקח לאישה את גנברה מולי וויזלי מבטיח לדואג לה ולשמור אליה גם ברגעים קשים" אמר הכומר הקטן. "כן"אמר הארי. ענד לי את הטבעת. "האם את גנברה מולי ווזלי לוקחת לבעל את הארי גיימס פוטר מבטיחה לדאוג לו ולשמור עליו גם ברגעים קשים" אמר הכומר הקטן "כן" אמרתי בחיוך קטן להארי. "לפני שאני מרכיז עליכם כעל בעל ואישה יש מישהו שמתנגד מסיבה כולשהי לנישואים האלו" שאל הכומר. "אני" אמר פיט. הסתכלתי עליו במבט כועס."אני, היית אמורה להתחתן איתי"אמר פיט. כולם הסתכלו אליי. הארי הביט בי בחשש. "התקדמתי אלה, הכרתי את הארי, התחלתי לצאת איתו ועכשיו אנחנו מתחתנים מצטערת פיט אבל מעולם לא הייתה לי כוונה להתחתן איתך, ביטלתי את השידוך הזה מסיבה פיט. הגעה הזמן שגם אתה תתקדם אלה"אמרתי. "תבואי איתי"ביקש פיט. הסתכלתי על הארי ושוב על פיט. "לא" אמרתי. "אני מכריז עליכם כעל בעל ואישה, אתה ראשי לנשק את הכלה"אמר הכומר שהבין שאני לא הולכת לשום מקום. הארי נישק אותי."לאאאאאאאאא" צעק פיט שכנראה שגם הוא הבין שאני לא הולכת לבוא איתו לשום מקום. אחנו נשואים!


תגובות (1)

ראשונה :)

02/12/2018 12:57
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך