sahar_love_live_smile
סליחה שהוא קצר! אבל זה עדיף על כלום לא? אני רוצה להגיד שאם מישהי מחפשת אותי בוואצאפ ןואני לא עונה זה רק בגלל שהאייפון שלי בתיקון אחרי אירוע טראומתי חחחח אז אני לא מסננת ;) ו- ivroy לא שכחתי אותך, כשיתפנה לי קצת זמן אני אשמח לקרוא את הסיפור החדש שלך. שבוע טוב אהובותתתת ♥♥♥

'היחידה' ~ פרק 18

sahar_love_live_smile 25/04/2015 2035 צפיות 15 תגובות
סליחה שהוא קצר! אבל זה עדיף על כלום לא? אני רוצה להגיד שאם מישהי מחפשת אותי בוואצאפ ןואני לא עונה זה רק בגלל שהאייפון שלי בתיקון אחרי אירוע טראומתי חחחח אז אני לא מסננת ;) ו- ivroy לא שכחתי אותך, כשיתפנה לי קצת זמן אני אשמח לקרוא את הסיפור החדש שלך. שבוע טוב אהובותתתת ♥♥♥

פרק 18-חברה שלו.

~נקודת המבט של סהר~

בלעתי את רוקי בכבדות. ברגע שהיא אמרה את שלושת המילים האלו, קרסתי. כלפי חוץ נראיתי אותו הדבר, אולי רק קצת טיפה יותר מבועתת, אבל מבפנים? התמוטטתי.
החברה שלו? מאיפה באה עכשיו חברה? היא תמיד הייתה? למה הוא לא הזכיר שום דבר בנוגע לזה?
כל אלו ועוד התרוצצו במוחי בזמן שעמדתי מול דור והחברה שלו. מוזר לי להגיד את זה אפילו.
״הח-החברה שלו?״ שאלתי בגמגום והיא הנהנה בחיוך מאוהב.
״יפה.״ אמרתי ושידלתי חיוך. הבטתי בדור. הוא שם לב שמשהו פה מוזר ולא כמו בדרך כלל והוא שם לב לאווירה המביכה.
״לא אמרת לי שהיא תבוא לשיעור.״ אמרתי לדור במעין סוג של האשמה על כל שהזמין אורחים לשיעור שלנו שאני אמורה ללמוד ממנו אך בדיעבד האשמתי אותו על כך שלא אמר לי שיש לו חברה. ״כן.״ הוא אמר בחוסר נוחות ״מה שקרה זה שקים באה לבקר בהפתעה והיא לא ידעה שאני אהיה עסוק עכשיו.״ הוא אמר בחוסר נעימות וגירד בראשו.
״אוקיי, שאני אלך?״ שאלתי והבטתי בדור. מה פתאום הוא מביא את החברה שלו לשיעור שלנו?
״לא לא לא!״ קים מיהרה להגיד ״אל תלכי.״ היא ביקשה בחיוך מתנצל. ״תמשיכו שניכם ברגיל, אני לא אפריע לכם.״
הסתכלתי על דור והוא משך בכתפיו. במבט מהוסס התחלתי להתקדם לכיוון הכיסא לידם, גררתי אותו בקולניות והתיישבתי.
״שנתחיל?״ הוא שאל.
״סיימתי.״ אמרתי בשקט והנחתי את העט על השולחן ליד הדף. דור הביא לי דף עבודה כדי שאני אתרגל אבל בעצם הוא ניצל את כל הזמן הזה בשביל להתנשק ולהתחבק ולומר עוד כמה דברים שאני לא בטוחה שהייתי רוצה לשמוע, עם קים. זה מה שהוא עשה כל השיעור.
הרמתי את ראשי וראיתי שהם היו בעיצומה של נשיקה מטורפת. אדיר יודע שזה מה שהוא עושה בזמן התפקיד שלו?
״סיימתי.״ אמרתי בקול רם יותר ורק אז הם התנתקו אחד מהשני.
״אהה.. אממ אוקיי אני אבדוק.״ דור אמר בחוסר נעימות ולקח ממני את הדף.
״אז מה סהר, שמעתי שאת מכירה את דור כבר מפעם.״ קים אמרה והעבירה יד בשיערה.
״כן.״ עניתי בקצרה וחזרתי להתעסק בעט שלי הזמן שדור בדק בדריכות את העבודה שמילאתי.
״מאיפה?״ היא הוסיפה ומזווית העין ראיתי שינוי בהבעת הפנים של דור שהעידה על כך שהוא מצפה בכיליון עיניים לתשובה שלי.
״חבר של אחי.״ עניתי.
״אדיב?״ היא שאלה.
״אדיר.״ תיקנתי אותה בחדות והיא צחקקה בקול סקסי. פאק איט! למה הכל אצלה צריך להיות כל כך סקסי?! רק מלראות אותה מתנשקת איתו נהייה לי חשק!
״זה שהכיר בנינו לא?״ היא שאלה והניחה את ידה על זרועו השרירית של דור שראשו היה רכון כלפי הדף. הוא העביר בה מבט חטוף והנהן.
איך שהעולם קטן. האח של הילדה המאוהבת הפגיש בין האהוב שלה לחברה שלו. חמוד.
״הוא התחיל איתי פעם ואחרי שלא זרמתי הוא נתן לדור את המספר שלי.״ היא הסבירה למרות שלא ביקשתי. אני הנהנתי בנימוס ורק רציתי שהיא תעזוב אותי בשקט, השיעור הזה יגמר ואני אלך לחדר.
״ אתה זוכר את זה מאמי?״ היא שאלה בחיוך חולמני וחיבקה את זרועו של דור ונשענה עליה באיטיות.
״כן.״ הוא ענה ורשם כמה דברים על הדף. מה יש לו לרשום כל כך הרבה?
״איך דור בתור מפקד ומדריך?״ היא שאלה והביטה בי. ״כי בתור חבר הוא מדהים!״ היא אמרה ושפתיה המשוכות באודם אדום התמתחו לחיוך רחב.
״הוא בסדר.״ עניתי בקצרה.
״הוצאתי את האייפון שלי מהתיק וראיתי שכבר שבע וארבע דקות. תודה לך אלוהים!
״אוי נגמר לנו הזמן!״ אמרתי בעצב מזויף ונעמדתי מהר על הרגליים שתיק הצד שלי על ידי וכל הדברים שכבר טרחתי לארוז, היה בתוכו.
״ביי!״ אמרתי והתחלתי ללכת לכיוון דלת.
״רגע הדף שלך!״ הוא אמר ושמעתי שהוא נעמד.
״תשמור אותו אצלך.״ אמרתי כשעוד הייתי עם גבי אליו.
״ביי היה נעים להכיר אותך!״ קים אמרה בחיוך. והסתובבתי. אם אני לא זה היה מחשיד בטירוף.
״גם אותך!״ אמרתי באושר מזוייף ״אתם מדהימים ביחד!״ אמרתי והצבעתי על שניהם.
״יום טוב.״ אמרתי ובצעדים גדולים ובנקישות העקבים שלי יצאתי מהכיתה.
אני הולכת לשתות. והרבה.
~נקודת המבט של ליאב~
"איפה שקד?" שאלתי. היינו אני, עמית וליאור בחצר. ליאור שיחק אם איזה כדור, עמית למדה לאריזה זה משהו שלא ממש מעניין אותי-אז אני לא אלמד, ולי? לי סתם שעמם.
"עם אופיר." עמית ענתה שהיא לא מסיתה את עיניה מהספר והמחברת.
"נהיו בי-אפ-אפ אלו" ליאור אמר בגיחוך והקפיץ את הכדור על הברך עוד כמה פעמים.
גיחכתי "וסהר?" שאלתי.
"עם דור." עמית אמרה באותו הטון. מרוכזת בספר.
"ואני?" שאלתי כדי לראות אם היא תשים לב.
"מציק." היא ענתה וסוף וסף הרימה את מבטה החד אלי.
צחקקתי ונשכתי על הדשא שגבי מועך את הספר הפתוח שהיה ליד רגליה המשולבות ושמתי את ראשי על בירכיה של עמית, מעל המחברת. היא עצרה לרגע והביטה בי במבט לא מאמין.
"אכפת לך?" שאלה.
"לא כל כך," עניתי בחיוך חמוד ועצמתי את עיני.
"נו קום!" היא הפצירה בי.
"אבל משעמם לי!" גערתי בילדותיות.
"אבל לא אכפת לי!" היא ענתה באותה הנימה ואני פקחתי את עיניי.
"למה את ככה?" שאלתי בעלבון מזויף שעבד עליה כי היא נאנחה.
"מה אתה רוצה לעשות?" היא שאלה אחרי התחבטויות רבות עם עצמה. אני או הלימודים. כל טיפש היה בוחר בי. טוב אולי גם בגלל שהוא לא כל כך מוצלח בלימודים אז אני האופציה היותר 'ידידותית' עבורו.
"יש! אוהב אותך!" אמרתי בחיוך והדבקתי לפניה נשיקות, נזהר לא להתקרב לאזור הפה כי היא תפתח את זה למקומות אחרים.
"רד ממני מציק!" היא אמרה ברתיעה והעיפה אותי ממנה.
"בואו נלך לסרט!" אמרתי בהתלהבות.
"לא אין לי כוח," היא אמרה בייבוש.
"נו פליז?" שאלתי במבט מתחנן וחמוד. "פליז? פליז? פליז?" המשכתי והצמדתי את ידיי אחת אל השנייה. היא נאנחה.
"יש!" קראתי "בוא ליאור הולכים לסרט!" קראתי לליאור ונעמדתי על הרגליים.
"רגע! עדיין לא הסכמתי!" היא אמרה.
"אין מה להסכים. ה גם ככה עדיף על השטויות האלו!" אמרתי והצבעתי על הספרים שלה והיא הסתכלה עלי במבט מזהיר.
"סליחה! אין על הספרים האלו, הייתי מתחתן איתם," תיקנתי את עצמי במהירות "אבל מתנת חתונה הולכים לסרט, יאללה בואי!" אמרי והיא צחקה.
"טוב." היא אמרה בחיוך והושיטה לי את ידיה כדי שאני אעזור לה לקום מישיבה.
"בוא ליאור!" קראתי לליאור בזמן שעמית ניקתה את שאריות הדשא מבגדיה והרימה את הציוד שלה מהדשא.
"יש לך מזל שאתה כזה נודניק לפעמים!" היא אמרה.
"או שזה פשוט בגלל שאת אוהבת אותי?" אמרתי-שאלתי וחייכתי חיוך חרב וגאה ובדיוק ליאור הגיע עם הכדור בידו.
"אל תהיה בטוח." היא מלמלה והלכנו משם.

~נקודת המבט של סהר~

נכנסתי למועדון בצעדים בטוחים. המוזיקה הייתה רועשת ומקפיצה כמו שאני אוהבת, האורות היו מעומעמים והמועדון היה מלא בצעירים שמילאו את הרחבה או השתרעו על הבר.
"תן לי שלושה שוטים של ואן גוך," ביקשתי בחיוך מהברמן לאחר שהתיישבתי על אחד הכיסאות הגובהים שליד הבר. הוא הנהן בחיוך והלך להביא לי את מבוקשי.
ישבתי על הבר וצפיתי בכל ברוקדים ברחבה. כולם משוחררים ונהנים. בעוד כמה שוטים גם אני אהיה ככה. אני לא חושבת שצריך אלכוהול בשביל ליהנות. להפך, אני חושבת שמי שבילוי טוב בשבילו נחשב בילוי עמוס במשקאות חריפים שגורמים לך לאיבוד שליטה והזיכרון לגבי מה אתה, הוא בן אדם עצוב ומריר שלא מסוגל לשמוח גם מבלי סוג של סם. אבל הפעם, אני חייבת לשתות ולהתנתק.
"תודה." חייכתי אל הברמן שהניח את הכוסות הקטנות מולי. הרמתי כוס אחת ובתנועה אחת שתתי את כל הנוזל השקוף. הוא צרב מעט בגרוני ואז התפשטה לי תחושת חמימות בבטן ובחזה.
הורדתי את השוט השני והשלישי גם כן ובקפיצה קלילה נחתי על האדמה עם נעלי העקב השמנת שלי.
התחלתי להתקדם לכיוון הרחבה. בדרך כלל אני לא נוהגת לבוא לבד למסיבות ולמועדונים אבל אני בטוחה שעם כמה תנועות סקסיות אני לא ארקוד לבד הערב.
הג'ינס השחור האהוב עלי ישב עלי יפה כמו תמיד וחיטב לי את הרגליים והמחוך הפרחוני שלבשתי התאים לו בדיוק.
אהבתי לרקוד. אהבתי להשתחרר. לשמוע מוזיקה ופשוט לזוז לפי הצלילים שלה. בכל הזדמנות נתונה הייתי רוקדת. במסיבות בתיכון, כשהייתי שומעת מוזיקה בחדר, אפילו כשהיה שיר נחמד ברדיו והייתי מתחילה לנוע לפי הקצב. אני חושבת שהדבר הכי משחרר ופורק עצבים שיש זה לרקוד.
את יכולה לדמיין את עצמך בתור מה שת רוצה ואיך שאת רוצה. לשכוח מהמציאות שלפעמים לא כל כך מאירה לנו פנים, ופשוט לרקוד!
ידי עלו למעלה והתחלתי לזוז בחושניות ובאיטיות, מתאימה את עצמי למוזיקה ולא חוסכת בתנועות אגן. מיד הרגשתי כמה מבטים ננעצים בי, ואהבתי את זה. הרגשתי כאילו גם דור עומד שם, ביחד עם הקים הזאת שלו, וגם הוא נועץ מבט וכועס על הריקוד שלי.
מיד הרגשתי ידיים נכרכות סביבי ומישהו נצמד אלי מאחורה. אם הייתי קצת יותר פיכחת הייתי עוצרת אתו ומבקשת ממנו לעזוב אותי בנימוס, אך האלכוהול כבר בהחלט התחיל להשפיע עלי ואם לומר את האמת, די נהניתי מהמגע של אותו בחור.
עצמתי את עיניי חייכתי חיוך מסופק והמשכתי לזוז ולרקוד כשאותו אלמוני מאחורי מחקה את תנועותיי ונע ביחד איתי.
"את רוקדת יפה." שמעתי מישהו לוחש לי באוזן. פאק! רק מהקול שלו אני נהית רטובה.
הסתובבתי אל אותו הבחור שעדיין לא עזב אותי מהחיבוק והסתכלתי לו בפנים. אלוהים הוא היה יפיפה. היו לו פנים גבריות והוא היה מגולח. העיניים שלו היו בהירות והשיער שלו היה בלונדיני ומסודר. הוא היה בדיוק ההפך מדור. לדור היה לוק יותר מזרחי ועם מראה מלוכלך סקסי והוא היה יותר אלגנטי. שובב אבל בו בזמן ילד טוב. די סהר! עומד מולך חתיך-על ומה שאותך מעניין זה דור?!
"אהבת?" שאלתי בחיוך מתגרה והעברתי את ידיי על החזה שלו שיכולתי להרגיש מבעד לחולצתו שהיה קשה.
הוא הביט בי במבט מתגרה והנהנן באיטיות. הידיים שלי מצאו את מקומן על הצוואר שלו ותוך שניות ספורות שפתיו היו בתוך שפתיי. הוא נישק אותי בתאוותנות ובפראיות שלבסוף היינו צריכים להתנתק בשביל להסדיר את הנשימה.
"גם רוקדת טוב, גם מנשקת מעולה, מה עוד?" הוא לחש לתוך שפתיי. שלוש שניות להתחרט. שלוש…שתיים…אחת…
"אתה רוצה שאני אראה לך מה עוד?" לחשתי לו באוזן ונשכתי אותה בעדינות. כן, האלכוהול משפיע יותר מידי. הסתכלתי בעיניו וראיתי בהם מבט מהופנט כזה. והנה עוד אחד שנפל ברשת, כרגיל.
"אני מחכה לך בחוץ," לחשתי בסקסיות והלכתי אחרי שהשארתי לו נשיקה קטנה ורטובה על הצוואר.
אחח איזה לילה זה יהיה.


תגובות (15)

בסוף זאת הייתה סהר ?או שקד?

25/04/2015 20:27

אעאעעא יואו מושלם את חייבת להמשיך !! פליזזזז
דור חייב לעצור אותה ..הם חייבים להיות ביחד
העלתי פרקים חדשים אשמח שתקראי ותגיבי❤

25/04/2015 20:50

אני לא אוהבת את הקים הזאתתת
ושתהיה איתוווו
לא צריך את דורר המעצבן הזהה
רק שלא יהיה אנס
חחחחחח
קיצר
מושלםםם
תמשיייכייייייייי

25/04/2015 21:18

אוף ! אני ממש מקווה שסהר ודור יהיו ביחד ושקיים תעלם או משהו בסגנון ! מדהימה ומצפה להימשך :-)

25/04/2015 21:52

מקווה שקים תיפול מבניין גבוה (-;
את כותבת מדהים וכמו תמיד פרק יפהפה (-:
תמשיכי מהרררר3>

25/04/2015 22:04

לא משנה כמה קצר זה זה מושלםםם

25/04/2015 22:58

תמשיכייי

25/04/2015 22:59

אללה סהרר!! -חיוך מפגר-
חחחח קטלנייי, אהבתיי את הפררק.
שובבה שכמוך.
איזה מעצבנת קים.
אני עם העצבים שלי הייתי מורידה לה בעיטה מה הקטע?!
איך היא סובלת אותה?!
הלוואי עליי.
מחכה להמשך, ומהררר.
שבוע טוב אהובתי❤️

25/04/2015 23:14

מושלם מושלם מושלםם. ..
ושקים ודור לא יהיו ביחד
תמשיכיייי

25/04/2015 23:40

מדהים מדהים !!
אוי סהר לא היא לא יכולה לעשות את זה היא תהרוס את עצמה !!!
דיי דור המעצבן מה זה שיזרוק את החברה ויגיד לסהר שהוא אוהב אותה !!
תמשיכי :))

26/04/2015 00:45

יפה שלייי
רק עכשיו ראיתי שהעלית פרק
יצא לך פרק פשוט וואו!!!
את משפרת מפרק לפרק את תותחית אין עלייך!!!!!!
אני כבר מחכה לפרק הבא
אוהבת ❤️

26/04/2015 20:58

סהרושית בואי נתחיל בזה שהפרק מדהים סבבה? מדהים. עכשיו בואי ניגש לדבר השני, את מנסה לעשות לי התקפי לב?! איפה את? לאן נעלמת למען השם?! אני מאוד דואגת. ואגב אם באמת אין לך פלאפון תעשי טובה לאלוהים, לי, לך ולטובת חייך ותשלחי הודעה במייל או תגיבי לי בפרק שאת בסדר וחיה שאני לא אדאג לפחות. אה והפרק מדהים. אוהבת♥

29/04/2015 14:14

סיפור מושלםםם אשמח אם תקראי גם את שליי

01/05/2015 18:07

רציתי להגיד שחזרתי לאתר אחרי הרבה זמן אם סיפור חדש ומעניין ואשמח שתקראי אותו. וקראתי את הפרק הראשון של יחידה.

08/05/2015 17:52

מתי את ממשיכה??!

15/05/2015 22:54
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך