הכלה מאיסטנבול פרקים 4-5

Bloddy bomb 22/07/2020 419 צפיות אין תגובות

תקציר הפרק הקודם: גונש מבקשת מאדם שיאמר את האמת , הוא אמר שאהמט הוא כלום בשבילו , אהמט מנסה להוציא את המכתב שאסמה סולטן כתבה לפני מותה , ולפני שהוא מספיק להיכנס לחדר , הוא נתפס על חם על ידי פארוק.

היום ב"הכלה מאיסטנבול": אהמט צפה אחר תנועותיו של פארוק, כשהוא יצא מהחדר הוא ינצל את ההזדמנות הראשונה להתגנב פנימה עוד הפעם.

באחת הוא ישלוף את המכתב מן המגירה מבלי שאף אחד יחשוד שהוא לא אחד מבני משפחת בוראן.

אפילו לא נורגול.

אהמט חיכה לזה כל כך הרבה שנים, ליום בו הוא יקבל את שם המשפחה של אביו המנוח " בוראן".

הוא הסתכל ימינה ושמאלה , הוא רץ אל תוך האחוזה ובדק שהסביבה פנויה דיו כדי שיוכל להשתחל אל הקומה העליונה מבלי להיתפס כמובן.

הראשון שחשף אותו היה נאזיף שישב ליד האחוזה לבדוק שזרים לא יכנסו אליה.

" מי אתה? אני אף פעם לא ראיתי אותך," שאל נאזיף וצחק.

" אני באתי לבדוק את האחוזה." אמר אהמט במסתוריות ונכנס מבלי לבקש את רשותו של נאזיף תחילה.

" אדוני , אסור לך להיכנס.." אמר נאזיף אבל לפני שהוא הספיק לסלק אותו מהאחוזה.

מה הוא יעשה עכשיו? מה הוא יגיד לפארוק? אסור להיכנס מי שאינו בן בית לאחוזת בוראן, עבור אהמט הכניסה הייתה אסורה בהחלט.

כשהוא ראה שהחדר היה ריק, הוא ניצל את הזמן שעמד לרשותו בשביל למצוא את המכתב של אסמה ולברוח משם ככל האפשר.

" הנה המכתב שחיפשתי!" הוא אמר בחיוך זחוח והיה מרוצה שעכשיו אף אחד לא יגלה את האמת.

אדם לא יוכל להוכיח שאכן הוא האח הנוסף והאבוד של משפחת בוראן.

כשהוא פתח אותו , הוא התיישב על המיטה .

" ילדים שלי,

אני כותבת את המכתב הזה בשבילכם. כשיום אחד תמצאו אותו. אתם תתהו ביניכם לעצמכם למה הסתרתי מכם את העובדה שאהמט הוא הבן הנוסף של משפחת בוראן.

רציתי לחסוך מכם את הכאב מגלות את זה בדרך כואבת על ידי בן אדם זר.

אני לא אכחיש, בהתחלה גם כאב לי.

אבל מגיע לאהמט לקבל את שם המשפחה " בוראן."

אני אוהבת כל אחד מכם באופן שווה ומקווה שתבינו.

שלכם , על החתום אסמה סולטן."

אהמט חייך לעצמו. האם אסמה באמת רצתה לקבל אותו למשפחה?

תקציר הפרק הקודם: אהמט מהתל בנאזיף כשהוא אומר לו להכניס בשביל שיוכל לבדוק את האחוזה. אהמט מוצא את המכתב שאסמה כתבה לפני שהלכה לעולמה, הוא תוהה אם באמת היא רצתה לקבל אותו כבן בוראן לתוך המשפחה ללא בעיות.

היום ב"הכלה מאיסטנבול": אהמט לא יכול היה לדבר במשך הרבה זמן. הוא עמד ליד החלון וצפה בפיקרט ובאיפק שזה עתה שבו לאחוזה.

הוא חייב לצאת מפה עם המכתב איכשהו.

אבל איך הוא יעשה את זה? בפעם הקודמת הוא נתפס על חם, ועכשיו איך הוא יוכל לחמוק משם כדי לצאת מן האחוזה בריא ושלם, בשלמותו?

מה יהיה אם פיקרט יגלה אותו? איך הוא יגיד לו שהוא בא לאחוזה עבור מטרה מסוימת?

אהמט החליט לנסות את מזלו , הפעם הוא יצטרך לצאת משם ללא פגע.

הוא חמק מן החדר אל המשך המסדרון , משם הוא המשיך במדרגות , כשהוא שמע פתאום את פיקרט ואיפק עולים , הוא עצר את נשימתו לרגע.

הוא פחד שאם פארוק הצליח לתפוס אותו , עכשיו הגיע תורו של פיקרט. בידו הוא הסתיר את המכתב הסודי שאסמה כתבה.

כשהוא פנה אל הדלת הכניסה, נאזיף ניסה לעשות את כל המאמצים האפשריים כדי להסגיר את אהמט בידי פארוק, אבל לבסוף אהמט הצליח לברוח עם ההוכחות החותכות לכך שהוא האח הנוסף של משפחת בוראן.

" סוף סוף המכתב בידי," הוא אמר בחיוך מנצח , " האחוזה הזאת שייכת גם לי." ענה במרץ כאשר פיקרט ואיפק חזרו אל מחוץ לאחוזה כדי לנסות לתפוס אותו , ללא הצלחה .

" אתה יודע מי זה?" פנה פיקרט הזועם אל נאזיף , שהכין את עצמו למטח של נזיפות.

" לא אדוני , אני נשבע שאני לא יודע מי נכנס ומי יוצא," אמר נאזיף בנימה של בכי .

" כדאי שתדע, נאזיף," אמר פיקרט בכעס, " מי שאינו בן בוראן , לא יכול להיכנס, אתה מכיר את החוקים אז למה אתה מרשה לכל אחד להיכנס?" אמר בחומרה ואותת לאיפק להמשיך אל האחוזה.

" זאת הפעם האחרונה שזה יקרה," הבטיח נאזיף וביקש להמשיך בעבודתו.

" הפעם האחרונה בהחלט ."

הסכים פיקרט ופנה אל מכוניתו , הוא יסע לאדם לברר איתו מיהו המתחזה החדש שמתעקש על כוונותיו להרוס את משפחת בוראן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך