הכלה מאיסטנבול 4 פרק 6

Bloddy bomb 26/07/2020 417 צפיות אין תגובות

תקציר הפרק הקודם: אהמט מצליח לברוח עם המכתב בתוכו רשום כל ההוכחות לכך שהוא הבן של פבזי, פיקרט מעיר לנאזיף שיתחיל לשמור טוב יותר, הוא הולך בעקבות אהמט כדי לגלות האם אדם בשותפות איתו.

השאלה הגדולה היא , האם האחים יסכימו עם העובדה שהוא צאצא נוסף במשפחת בוראן?

היום ב" הכלה מאיסטנבול": פיקרט נוסע במהירות המרבית כדי להדביק את הקצב שבו אהמט מנסה להימלט.

מחשבה אחת לא עזבה אותו, מה אם הוא לקח מהחדר של פארוק את המכתב שהיא כתבה לפני מותה?

הוא לא יהיה אחראי הפעם אם יפרוץ מישהו חדש לאחוזה , בעבר הוא תמך באדם והסכים לעבוד עימו לפני שבכלל הוא גילה שהם אחים .

עכשיו הוא נמצא בדילמה כפולה עם אדם שאינו מוכר לו ולמשפחתו, עניין אותו לדעת האם אדם מכיר אותו אישית.

הוא תוהה למה הוא לא ראה אותו קודם, איך נאזיף מרשה לעצמו להכניס אנשים זרים לתוך האחוזה?

גונש התחילה לחטט בין חפציו של אדם , לברר האם ישנו מקום בו רשום מספר הטלפון של אותו אהמט, אחריו אדם עוקב במשך הרבה זמן.

כל מה שהיא הצליחה למצוא היה מספר הטלפון של הפסיכולוגית אידיל , אדם היה מטופל אצלה עד שהחליט להשתנות בעצמו ולא לחכות שאחרים ידחפו אותו לפעול לפי מה שהם רואים לנכון.

היא החליטה להתקשר אליה לדעת האם יודעת על מעשיו של אדם בקשר לאהמט , והטיפוסים המסוכנים איתם הוא מתעסק ללא ידיעתה כמובן.

כשאדם הודיע על הגעתו הביתה, היא החזירה את כל הדברים שלו למקומם.

אבל גונש הייתה נחושה בדעתה לעשות הכול , במידה והיא תאבד את אדם.

היא לא תרשה לאהמט מכל סיבה שהיא להתקרב לאדם בכדי שהוא ישתף איתו פעולה בכל מחיר , ואת זה היא רצתה למנוע לפני שיקרה אסון כלשהו.

" למה הדברים שלי בחוץ?" אמר אדם בנימה של חשד והביט על גונש במבט ממושך.

" רציתי לברר על אהמט , פשוט ש.." גונש ניסתה להסביר את עצמה.

" לברר מה?" שאל אדם בעצבים , כי הוא בא ישר מהעבודה לבית , הוא חשש שגונש שיקרה לו.

" למה אתה במצב רוח רע מאז שעברנו לגור יחד? איך הגיע אהמט הזה משום מקום?" שאלה גונש בתוקף, אדם ישב מולה ואחז בידה.

" את רוצה לשמוע על אהמט?" שאל אדם בחשש.

" בבקשה , שפוך!" אמרה גונש , שנראתה סקרנית יותר מתמיד.

לפתע נשמע צלצול בפעמון הדלת , גונש קמה ממקומה וניגשה לפתוח. זה היה פיקרט , היא חשבה על אהמט והצטערה שהיא לא יכלה לשוחח עם אדם על כך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך