The angel of love13
בתפקיד "איפק" אגם רודברג בתפקיד " סורייה" נינט טייב.

הכלה מתל אביב פרק 1♥חלק 1

The angel of love13 02/04/2020 460 צפיות אין תגובות
בתפקיד "איפק" אגם רודברג בתפקיד " סורייה" נינט טייב.

זמן : 30 ביוני 2025

שחקנים משתתפים בפרק: יאנה יוסף, ציון ברוך , אגם רודברג ונינט טייב. רן דנקר, תומר קאפון, לאה לב, סנדרה שדה.

עדי כהן , הראל מויאל, אסף אמדוסקי , אסף הרץ .

בוקר שטוף שמש עלה על תל אביב. נועה הגיפה את התריס כדי לתת לקרני השמש המסנוורות להיכנס פנימה.

כמה שבועות שהיא כבר לא יצאה כדי לנשום אוויר צח בחוץ. היא ראתה איך תנועת המכוניות נמשכת למרות שעות הבוקר המאוד מוקדמות.

היא לא רצתה לקום מהמיטה , היא הייתה חייבת להתארגן מהר ואז לצאת מהבית של דודתה גרציה כדי להספיק לתפוס את הרכבת הראשונה לחיפה.

היא לא הייתה מסוגלת אודות תאונת הדרכים שבעקבותיה היא איבדה את הוריה, גרציה הסתירה ממנה את הסיבה האמיתית שהיא הייתה חלק מהסיבות בגללן רצחו את ההורים של נועה.

נועה חייה במחשבה שהוריה נהרגו במהלך תאונת דרכים קשה , אולם לא כך הדבר.

ההורים שלה נרצחו בגלל העניין שלהם עם השוק השחור, הם לא ידעו איך להסתדר איתם.

מאחר וגרציה הייתה השליחה היחידה שמסוגלת לשדך בין שניהם לאנשי השוק השחור .

גרציה לא הצליחה להתאושש מאחר שהיא לקתה בליבה פעמיים. היא ידעה היטב שאסור היה לה לשחק איתם.

נועה הייתה תמיד מאחוריה והבטיחה לתמוך בה כלכלית , אבל מכיוון שהיא לא הסתדרה עם שום מסגרת רגילה כלשהי.

היא לא עבדה מעולם, אלא התעסקה בלטפח את קריירת השירה שלה , גרציה התנגדה לכך שהיא תתחיל להופיע בלילות מחשש שהיא תישאר לבד.

אבל נראה שנועה לא הייתה מסוגלת לוותר על החלום שהיא רצתה להגשים לזכרם של הוריה המנוחים.

היא רצתה ממש להיות מפורסמת, אבל גרציה הייתה הסיבה המרכזית שהיא פחדה ללכת בגלוי, עומרי שרדף אחריה מאז שאבא שלה הסתכל עליו כבן הנוסף שלו.

היא מעולם לא אהבה אותו באמת , היא חשבה שהם היו ידידים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך