כמעטמלאכים
אשמח לביקורת על הסיפור - דברים לתיקון, קטעים שאהבתם, האם תרצו פרק נוסף וכו'... תודה ❤

הכל תלוי בהחלטה פרק 1

כמעטמלאכים 15/04/2016 757 צפיות תגובה אחת
אשמח לביקורת על הסיפור - דברים לתיקון, קטעים שאהבתם, האם תרצו פרק נוסף וכו'... תודה ❤

חורף, ינואר, גשם, קור, יסמין שוכבת במיטתה חולה עם ערימת טישו העוטפות אותה.
הגשם לפתע נפסק ויסמין מחליטה לרדת לבית קפה מתחת לביתה, לשתות כוס שוקו חם ולהתחמם במעט, בדרך לשם מתחיל שוב גשם בתוספת רוח חזקה שמעיפה את המטרייה שלה מידה ויסמין נשארת ללא מחסה בגשם הלא פוסק.
יסמין מחליטה ללכת בגשם אל בית הקפה, בחור עם מטרייה גדולה צועד אל מולה ומציע לה מחסה מפני הגשם. הוא מציג את עצמו כאלן. יסמין מסכימה להצעה, והם מדברים בדרך.
אלן:"אז לאן פנייך מועדות?"
יסמין :"לבית קפה ברחוב ממול"
אלן:"לשבת איתך? לא יזיק לי כוס קפה חמה בקור הזה"
יסמין :"בכיף למה לא"
השניים צועדים יחדיו אל בית הקפה ממול, אלן פותח בפנייה את הדלת, יסמין נכנסת וזורקת "תודה" עם חיוך. הם מתיישבים יחד והמלצר שואל אותם "תרצו להזמין?" יסמין משיבה "כן, אשמח לכוס שוקו חם עם 2 סוכר" אלן משיב "אותו הדבר לי". יסמין ואלן שומעים את מנהל בית הקפה מתקרב אליהם וצועק "תומר, תמהר עם ההזמנות יש לנו עומס" תומר הולך להכין את ההזמנות ובנתיים אלן ויסמין משוחחים, אלן שואל את יסמין "יש לך מישהו?" יסמין עונה בעצב "יש אבל הוא זבל" אלן שואל בתדהמה "מה?" יסמין משיבה לו "לא, זה כלום. זה מסובך אבל אני רווקה".
השניים מסיימים את כוסות השוקו ושנייה לפני שהם יוצאים מפתח הדלת, תומר ממהר אל יסמין ואומר לה:"אני מצטער שזה ככה פתאומי, וגם לא ראוי כי אני מלצר פה אבל יש סיכוי למספר שלך? את נראית ממש חמודה" יסמין מביאה לתומר את המספר.
תומר:"חשבתי שלא תסכימי, תודה, אני אתקשר"
אלן:"טוב, אני ממהר אז אשאיר אתכם לבד לדבר לכם"
יסמין:"אני כבר עוזבת, רק נתתי לו את המספר"
אלן:"עזבי, אני הולך"
יסמין:"מה? איך אני אחזור עכשיו בגשם? איזה זבל!!"
תומר:"אני מסיים את המשמרת עוד 10 דקות, שבי תאכלי משהו על חשבוני ונלך ביחד"
יסמין:"זה אדיב מצידך, טוב, תודה"
בזמן שיסמין אוכלת את חתיכת הוופל בלגי עם כדורי גלידה, היא עוצרת לרגע, מוציאה מכתב *יסמין, אני מתגעגע אלייך, רציתי לספר לך ש..* והיא מכניסה את המכתב במהירות לכיס כשהיא שומעת את תומר מתקרב. תומר מלווה את יסמין אל ביתה, והם נפרדים בחיבוק ונשיקה על הלחי.
יסמין מכינה לה תה ומעבירה את שאר היום במרתון "יומני הערפד". רגע לפני שהיא הולכת לישון, היא ממשיכה לקרוא את המכתב *יסמין, אני מתגעגע אליך ורציתי לספר לך שכל מה שאת יודעת זה שקר! אני לא עזבתי אותך כי רציתי, יש 15 בחורות שיכולתי להיות איתן, אבל בחרתי אותך! כתבתי לך את המכתב הזה כדי לספר לך את האמת, ואם תקראי את זה, אולי ביום מן הימים נוכל לחזור להיות ביחד. את חושבת שעזבתי אותך למען בחורה אחרת, אבל זה לא נכון. מה שקרה זה ש… *
אבא של יסמין נכנס לחדר ושואל אותה "מאוחר, למה את לא ישנה עדיין?" יסמין עונה "אני כבר הולכת לישון, לילה טוב". אביה משיב לה ב"לילה טוב".
יסמין מניחה את המכתב על השולחן והולכת לישון, צלצול פלאפון מעיר אותה וכתוב "עומר". יסמין עונה בלי לומר כלום. בצד השני היא שמעה "הלו? יסמין?" יסמין עונה:" מה אתה רוצה?"
עומר:"לא קראת את המכתב? הסברתי לך שם הכל"
יסמין:" עוד לא, רק חלק ממנו. אתה יכול להסביר לי עכשיו"
עומר:"מה דעתך שניפגש מחר בפתח בית ספר, ואז ניסע על האופנוע שלי ונדבר שם, הולך?"
יסמין:"זה נשמע מפתה, אבל אני מעדיפה שתסביר לי קודם הכל"
עומר:"תחזרי אלי כשתסיימי לקרוא את המכתב, הכל יהיה ברור לך אחרי זה"
יסמין ניתקה את השיחה וחשבה לעצמה שמחר לפני בית ספר היא תקרא את המכתב. יסמין הלכה לישון וחלמה כל הלילה על עומר.
צלצול פלאפון העיר אותה ב6:30 בלי לראות מי זה היא ענתה בצעקה "מה אתה רוצה עומר??!!"
תומר:"אני מבין שאת לא טיפוס של בוקר.."
יסמין:"אופס.. תתעלם ממה שהיה חשבתי שאתה מישהו אחר, סליחה"
תומר:"נפגש היום בקפה?"
יסמין:"אני חייבת להתכונן לבית ספר" ומנתקת.
יסמין פותחת את המשך המכתב וקוראת…

המשך יבוא…


תגובות (1)

מה במשפט הראשון?

15/04/2016 18:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך