כמעטמלאכים
אשמח לביקורת, האם להמשיך או לא.

הכל תלוי בהחלטה פרק 2

כמעטמלאכים 15/04/2016 700 צפיות אין תגובות
אשמח לביקורת, האם להמשיך או לא.

המכתב: "הסיבה שעזבתי בלי להסביר היא שבגלל אביגל חשבתי שאת בוגדת בי!
זוכרת שבחופש הגדול ביקשתי סליחה והתחננתי לעוד הזדמנות? זה היה כשדודים שלך מרוסיה היו אצלך בבית. את הסכמת לתת לי עוד הזדמנות, ובאתי לבקר אותך בבית שלך, מישהו פתח לי, הוא הציג את עצמו כסמי, היה לו שיער ארוך. שאלתי "איפה יסמין?" והוא ענה שהלכת עם אימא שלו לאנשהו, עזבתי את המקום ופגשתי את אביגיל החברה הכי טובה שלך בכניסה לבניין שלך. שאלתי אותה מי זה סמי שבבית שלך, והיא ענתה לי שזה האקס שלך. הלכתי משם ולא דיברתי איתך יותר, ואני מצטער. טעיתי, חשבתי שחזרתם או משהו, תסלחי לי.."
יסמין סיימה לקרוא את המכתב והייתה בהלם. היא נכנסה לוואטסאפ, לשיחה שלה עם עומר והקלידה "עכשיו אני מבינה הכל, אני רוצה שנחזור.." היא חושבת אם לשלוח לו או לא ומוחקת את ההודעה. עומר מתקשר שוב.. האם תענה או או לא?
היא החליטה לא לענות ולעכל את מה שהיה במכתב.
יסמין החליטה לא ללכת לבית ספר בגלל שלא הרגישה טוב, וירדה לבית קפה למטה אולי כוס שוקו חם יעזור, חשבה לעצמה.
שם פגשה את תומר, הוא ניגש אליה לחיבוק, היא הרגישה קצת נבוכה אבל חיבקה אותו בכל זאת.
הזמינה כוס שוקו חם עם 2 סוכר, ובנתיים חשבה על עומר, חשבה האם לחזור אליו או לא.
יסמין הלכה לשירותים שהיו בבית קפה, וכשחזרה מצאה קרטון מונח על השולחן שלה, הרימה את ראשה ומאחורי חלון בית הקפה עמד בגשם אלן, הוא הצביע לה לפתוח את מה שיש בקרטון.
היא הרימה את הדבר הראשון שענייה לכדו, וזה היה ספריי לאף ועליו פתק "בשביל האף שלך"
יסמין הבחינה בעוד דבר קטן שהיה שם, זו הייתה תמונה של אלן ועליו פתק "בשביל הלב שלך"
יסמין החזיקה בתמונה, חייכה אל אלן במבוכה והוא חייך אליה כולו נרטב בגשם.
יסמין הבחינה שהצטברו אדים על החלון, ניגשה אליו וכתבה עליו עם אצבעותיה "תודה :) "
אלן נכנס אל הבית קפה, ושאל אותה אם היא תרצה להתלוות איתו אליו הביתה?
יסמין נזכרה שעומר יחכה לה בפתח בית הספר עם האופנוע, ולא ידעה מה לבחור.
האם ללכת עם אלן או עם עומר?

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך