הלהקה-פרק 2

Bloddy bomb 30/10/2020 472 צפיות אין תגובות

נועם שרה את השורות שלה בהתרגשות, כך זה נמשך עד לשעות אחר הצהריים.

בסיומו של היום , היא שבה לביתה עייפה אך מרוצה, עם ציפיות גדולות לעתיד.

בארוחת הערב , כשכולם התיישבו סביב השולחן , נועם סיפרה את קורות אותו היום בשמחה ובהתלהבות.

המשפחה השתתפה בהתלהבותה ובירכה אותה בהצלחה בהמשך הדרך.

אחת מבנות הלהקה הפיצה עליה שמועות. שהיא שתלטנית , סכסכנית , המנסה למצוא חן בעיני כל אחד.

כשנועם הדליקה את הטלפון שלה וקראה את ההודעות שחברות הלהקה כתבו בקבוצת הוואסאפ,

היא גילתה שמי ששלחה לה את ההודעה הייתה ענבל, חברה שלה שהתחברה איתה מאחר וראתה שאף אחת לא רוצה אותה בחברתה.

מאז שנועם הופיעה , היחסים הבין אישיים בין הבנות התערערו, קבלת הפנים של עמוס וקבלתה ללהקה היוותה מעין הקש האחרון ששבר את גב הגמל.

עבורן , היא הייתה מקור לאיום. כי היא הייתה כישרונית ובעלת קול יפה.

אחד התלמידים בלהקה היה שונה מהנוף , היה יותר שקט ועדין. לא מתבלט בלהקה. הוא אהב לשיר אבל העדיף לא להיות בקידמת הבמה. משום כך לא הפריע לו שנועם הצטרפה ללהקה.

נהוראי יצא עם סתיו במשך שמונה חודשים , אמנם הוא לא הרגיש איזושהי משיכה אליה.

סתיו אהבה לספר לעצמה סיפורי אלף לילה ולילה ולדמיין שהם יהיו זוג, בגלל זה נהוראי סירב בתוקף להתראיין לערוץ טלוויזיוני כלשהו.

לאחר כשבוע , עמוס כינס את הבנות לישיבה באחת עשרה בבוקר והודיע שהוא ממנה את נועם לסולנית הלהקה מפני שהוא מאמין ביכולות הגבוהות שהיו לה.

כולן נדהמו לשמע הבשורה , כמובן שזה לא מצא חן בעיניהן.

סתיו החמיצה פנים והבטיחה שזה לא ישאר בשקט. היא כבר רקמה תוכניות לגבי העתיד של נועם בלהקה.

רגשות הקנאה של סתיו הלכו וגברו ככל שחלפו הימים. היא הסתכלה עליה בשנאה וחשבה איך לפעול נגדה.

יום אחד בחזרות , עמוס הזמין את נועם לבמה. כשהיא קמה ממקומה לעברו , סתיו שלחה רגל בכוונה שהיא תיפול ואז כולם יצחקו עליה.

נועם נפלה והיא שלחה מבט מובך לעבר הבנות. לנהוראי היה לא נעים לראות אותה מובכת. עקב נפילתה , נגרם לה נקע ברגל הימנית.

היא נאלצה להפסיד כמה שיעורים לשמחתה של סתיו. היא הלכה לפיזיותרפיה לטיפול ברגלה הפגועה.

נהוראי רצה לבקר את נועם אבל לא היה לו את הטלפון שלה. הוא התקשר וביקש מעמוס לתת לו את המספר.

נהוראי ישב בבית , מודאג לגבי שלומה של נועם . כשהוא התקשר אליה , נועם לא זיהתה את קולו מפני שהוא דיבר בשקט ובעדינות.

" כן , מי זה?" שאלה בסקרנות.

" זה אני , נהוראי," אמר נהוראי.

" כן , נהוראי?" השיבה נועם , " רצית משהו?"

" רק רציתי לשאול מה שלומך. איך הרגל?" ענה נהוראי.

" יש לי קצת כאבים. אני צריכה להיצמד להוראות של הרופאים. הרגל זקוקה למנוחה."

" את חסרה פה מאוד. אני מחכה שתחלימי , שתהיה רפואה שלמה."

נועם ביקשה שיסגור את השיחה , נהוראי הניח את הטלפון במקומו על שידת הלילה שבחדרו הקטן.

נועם הרגישה קצת מעודדת מכך שהוא התקשר אליה , שהתעניין בשלומה. הבנות לא התקשרו לברר מה מצבה כי הן קנאו בה.

סתיו המשיכה לחזר אחר נהוראי , אבל הוא התעלם ממנה. למרות זאת סתיו לא התייאשה והחליטה בכל נחיר לנסות שוב.

נועם החליטה להתעלם מסתיו כאשר היא תחזור , היא לא תדבר איתה. היא ביצעה את השירים כדי שתהיה מוכנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך