המדריך למחזר הגלקטי – פרק 3

18/07/2016 709 צפיות תגובה אחת

איך אני נראה
המראה שלך איננו חד מימדי ופשוט כל כך לתיאור. הוא כולל גם את הלבוש שלך, את סגנון ההליכה שלך, את הבושם שאתה משאיר מאחוריך, את המבט השובב, את הארנק שלך, את המחשבות שמעסיקות אותך באותם רגעים ואפילו את האדרנלין שאתה מביא איתך מחדר הכושר בו בילית קודם.
כפי שאישה יפה מושכת בזכות המבטים שלה, בזכות הלבוש היפה או הפרובוקטיבי שלה, בזכות התנועה והעינטוזים שלה על המסלול, כך גם עבורך, הגבר הנאה, אתה יכול להרשים בזכות הליכה בטוחה, מבט שובה לב, בגד אלגנטי, העמדת גוף מרשימה, רכב יקר ועוד.
עסקתי הרבה באומנויות לחימה. כולן מעצבות את הגוף, נותנות גמישות להליכה, מעמידות את הגוף זקוף ונאה. כל זה מוסיף למראה. לך תתאמן. לא משנה אם זה חדר כושר, ריקוד או כדורעף, לך תתאמן. הגוף שלך יודה לך גם מסיבות בריאותיות וגם תראה יותר טוב.

הגישה שלי לנושא החיזורים, כמו הגישה שלי לכל דבר החיים, היא להשקיע בתשתיות, לטפח את עצמך לעומק, לא להסתפק בדברים שטחיים. לא רק לקנות נעליים באלף שקל וג׳יפ מרשים, אלא לטפח את עצמך לעומק, את הגוף ואת הנפש באופן יסודי. תקרא ספרים ואם אתה מבקר בפרופיל של אישה יפה באתר היכרויות, תתעניין בספרים שהיא מתארת, בסרטים, בהצגות, באומנים שהיא אוהבת ולך תקרא עליהם קצת באינטרנט. זכיתי בדייטים רבים בזכות התעניינות אמיתית בנושאי תרבות שונים.

היופי
היופי מורכב ממה שאתה משדר, כלומר משפת הגוף שלך, ממצב הרוח שלך, מהאנרגיות שיש עליך, וגם מהאופן בו התלבשת הבוקר, והאם התקלחת והתבשמת, וגם מכל מה שעשית ביממה האחרונה.
כל הבעות הפנים שנתת ביממה האחרונה יושבות ברגע זה עליך. וגם כל המחשבות שחשבת עליהן וגרמו לך לדאגה, שמחה או עצב. כל אלה יושבים עליך ברגע זה, וניתן לראות את זה. לא כולם רואים את זה באופן מיידי, רובם לא מודעים, חלקם קולטים רק חלק.
והכי חשוב בחזות שאתה משדר זה, האם אתה מאושר? וזה הדבר שכולנו מחפשים אצל בני זוג פוטנציאלים. הדבר שאישה משדרת הכי חזק בהבעת הרוך חסרת הקמטים שלה, בחיוך שובה הלב שלה, בעיניים הבהירות שלה, זה אושר. היא מוכרת לנו אושר. היא מאושרת ולכן מי שיהיה איתה יהיה מאושר.

שפת הגוף
הגוף הוא שחקן מרכזי בתקשורת הראשונית מול הדייט שלך. הגוף הוא פטפטן גדול והוא מספר בעיקר כמה טוב לך עם עצמך. וזה כבר עניין של היסטוריה, כמה השקעת בעצמך במהלך החיים? האם אתה אדם מטופח והאם הגוף שלך הוא שלך או שהוא עושה מה שבא לו. שוחחתי עם גלי מספר פעמים לפני שנפגשנו לדייט בגלל המרחק הרב בינינו. הייתי סקרן ומאוד רציתי לפגוש אותה, היו לנו הרבה נושאים במשותף. ישבנו בנמל באחת המסעדות. בניגוד למקובל בדייט הראשון היא הזמינה דג, כי הייתה רעבה. הנוחות שלה מצא חן בעיניי והשיחה קלחה לכל כיוון אפשרי. היה כייף אבל לא היה לי מושג היכן היא נמצאת ביחס אלי. עד כמה היא רוצה אותי. לאחר שעה ועשרים של ישיבה ועם סיום הארוחה לקחתי את ידה. אני עושה זאת בתיאטרליות מסוימת, מסיט הצידה את הכוסות וכל מה שמפריע, לוקח בעדינות את ידה ושואל משהו בנוסח אז מה דעתך עלי? או מה דעתך עלינו כזוג? התשובה של גלי הייתה לגמרי פושרת, היא עדיין לא יודעת, אבל היד שלה אמרה משהו אחר לגמרי, היד שלה אחזה בי בחוזקה כאומרת, אני רוצה אותך מאוד. ולכן החיוך שלי נשאר רך ומשוחרר על פני בעוד אני ממשיך לברר איתה מתי אנחנו נפגשים שוב. היה ברור שאנחנו ממשיכים ביחד.

בגדים
ההבדל בין אנשים מצליחים לכאלה שלא, הוא בכך שמצליחנים תמיד מוכנים לבחון גישה חדשה. אם בגד מסוים לא עושה את הרושם המצופה, לך תבחן בגד אחר, קו אחר. גופיה ירוקה ישנה ומקומטת שיושבת לה תחת חולצה מכופתרת חדשה עם צווארון בצבע קרם, לא תמיד מושכת נשים רוחניות עם גישה הומניסטית לחיים. לעתים הן משדרות בלבול, לעתים זה מעלה שאלה האם ישנת איתה בלילה. האם אתה עצלן שלא טורח להחליף גופיה בבוקר. האם אתה מבורדק ולא כיבסת / גיהצת את הגופייה התואמת. או שבכלל לא טרחת לקנות כזו.
תראה בחור, מדובר בשתי רמות שונות של אנשים. כאלה שרואים את הניואנסים הללו ומשקיעים בהם זמן ומחשבה. וכאלה שקמים בבוקר לעולם כאוטי או ארון כאוטי או חיים כאוטיים והנוכחות שלהם מוטלת בספק. הם בקושי מודעים לעצמם. לרוב הם אומרים שלא מעניין אותם מה חושבים עליהם. לעתים הראש שלהם עסוק בנושאים ברומו של עולם ולעתים בשטויות מבוקר עד ערב. וזה כמובן מאוד סובייקטיבי. ראה מקרה הפרופסור המפוזר…

נעליים
זהו המבחן האולטימטיבי. חבר שלי ממוצא רוסי שעובד בשב"כ אמר לי פעם: "במפגש ראשון עם אנשים לימדו אותי לבדוק ארבעה דברים – שיער, שיניים, חגורה ונעליים". ארבעת אלה יתנו לך תמונה ראשונית טובה של האדם היושב מולך. בדוק את איכות הנעליים שלו ותדע מהי איכותו. לא כל אחת תשים לב לכמה השקעת בנעליים שלך, אבל זה גם אומר משהו עליה. פעם קניתי זוג נעליים מאוד יקרות, והן זיכו אותי בדייט עם האישה המוכשרת והעשירה ביותר שהכרתי אי פעם. זה השתלם.


תגובות (1)

קראתי את הפרקים והם מאוד מעניינים! תמשיכי!

18/07/2016 23:55
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך