סליחה עם יש לי שגאיות .. ! , תגיבו את דעתכן על הסיפור ואני ימשיך : )

המלאכית השומרת עליי – פרק 2 חלק א' –

04/05/2013 876 צפיות 3 תגובות
סליחה עם יש לי שגאיות .. ! , תגיבו את דעתכן על הסיפור ואני ימשיך : )

" אשלי הינה זה התלבושת הקבוע שלך פה בבית הספר לכל מלאך יש תלבושת לשלו ואסור לך לצאת החוצה בלעדייה " לילי אמרה לי , ושלפה את כנפייה והושיטה לי את ידה ואחזתי ביידה ואז היא אמרה ' הגוון והצבע '
ואז ההיתי ביחד איתה בתוך ענקי והיו שם אלפי בגדיי מלאכים זוהרים של ממלכת האש והשמש . " תבחרי בגד אשר יתאים לממלכת האש " אמרה לי לילי עם חיוך גדול על פנייה .
הסתובבתי בין כל המוני הבגדים וראיתי בגד שמשך את צומת ליבי , בגד יפה וזוהר בגון יפיפה של צהוב וכתום .
שלפתי אותו ופניתי ללילי "זה הבגד שאת רוצה " שאלה לילי עם חיוך רחב על פנייה. הנהנתי לאות כן , " טוב לכי תתלבשי בה יש שם תא הלבשה " אמרה לילי והנפתה אותי לתא הלבשה .
אחרי שתיי דקות יצאתי לבחוץ ולילי חקתה לי בחוץ מחויכת ' איזה יפה היא בכלי כל השכבות של גופה יש לה גוף יפה אבל מה זאת השרשרת הזאת שעל צווארה ?' שאלה את עצה לילי , ואשלי קרתאה את מחשובתייה
, "אשלי את נירא יפה מאוד " קרתאה לעברי לילי , שבזמן שסידרתי את השרשרת בבגדיי להסתירו .
"תודה לך לילי , אבל זה לא היה לא מכובד ללבוש חולצת סתרפלס שמגיאה עד מעל הפופיק וחצאית עד מתחת לפופיק שחוסף את הטני ?" שאלתי את לילי בזמן שהיא סדרה את שערי מקדימה .
"לא מתוקה עם לומר לך את האמת זה היה גם הבגד שאימך לבשה שההיתה בגילך " אמרה לי לילי , " באמת לא ידעתי שאימי למדה פה " אמרתי ללילי .
והיה שקט לילי נאנחה ולקחה נשימה עמוקה והתחילה לספר לי " לפני הרה שנים שאימך ואביך למדו פה היו שתיי ממלחות אש ,שכיום חיות בשלום , אביך היה נסיך לממלכה אחת ואימך לשנייה , את שתייהם שלחו
לבית ספר 'מגיקס ' שילמדו לשלוט על כוחותייהם


תגובות (3)

תמשיכייי

04/05/2013 04:42

תמשיכי@@@@!!!!!

04/05/2013 04:55

למה את לא ממשיכה?????

15/05/2013 12:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך