tory1
2 תגובות וממשיכה :) מקווה שנהניתם :*

העבר ירדוף אותך לנצח אבל האהבה תנצח- פרק 2

tory1 16/03/2014 1339 צפיות 2 תגובות
2 תגובות וממשיכה :) מקווה שנהניתם :*

"כל כך הרבה שאלות שרציתי לשאול אותם" טענה באדישות כשהגיעו חזרה לביתם הקט והצנוע, אך אומרים שהבית נימצא איפה שהלב ואכן הלב שלי היה כאן ליד רון,
"מאמי את בטוחה שאת לא רוצה לחזור?הרי אמרת לי במפורש שהגיע הזמן לסגור כמה מעגלים" פתח רון בטענה בעודו מניח את המפתחות על הדלפק אך כל מחשבותיי היו על ידיו השריריות "את לא רוצה לדעת מה קרה את לא סקרנית?" שאל בתמימות
"רון"קולי היה רציני ורון נדרך" אני רק רוצה את הידיים שלך כאן" התקדמתי לעברו מניחה את ידיו על מותני "ואני רק סקרנית לדעת מה תעשה אם אני יעשה את זה " הנחתי שתי ידיים על עורפו ובתנועה אחת קלילה הרמתי את עצמי עליו כשרגלי הקצרות מנסות לסגור סביב גופו המוצק מבטו אכן לא היה מופתע אך תגובתו הייתה מפתיעה ולטובה, רון הביט בעייני מספר שניות עייניו הירוקות עמוקות כל כך עשו לי את זה, שכל פעם מחדש התאהבתי בהן,ולאט קירב את שפתיו לשלי אותן שפתיים חמימות ומוכרות הנגיעה הראשונה שלהן העבירו בי צמרמורת כמו בפעם הראשונה הוא פשוט הניח אותן שם לא זע כמעט לאט לאט מפשיר את שפתי הקרירות, מוליך אותנו אט אט לחדר השינה ואחת הניח אותי בעדינות במהירות שיא על המיטה מתכופף איתי כשידיו עדיין על גופי מלהיט אותי כל כך רציתי אותו ועכשיו ולא התביישתי להודות בכך "אני רוצה אותך" לחשתי באוזנו בקול הכי סקסי שלי שפתיו נשקו לצווארי וכבר הייתי משותקת למגע ידיו הגבריות ליטפו את גופי מכינות אותי למגיע והנה החולצה שלי על הרצפה והופ גם שלו שפתיו על שלי אני כבר לא יכולה לחשוב על דבר אחר חוץ מעל שלו! הוא מעלי ואני מתחתיו אם הייתם נמצאים לא הייתם רואים אותי בכלל מגודלי הקטן אך זה מה שהדליק אותו כל כך שהוא יכול להגן עלי ו"להכניס אותי לכיס הקטן" בשעת הצורך, ידו עשתה את דרכה כלפי מטה מלטפות, ואז אותה מחשבה 'לא לא, לא עכשיו בבקשה לא'
~היידים הגדולות הלוחצות על בטני ובאותו זמן משתיקות את פי מנסות להרגיע אותי, את צעקותיי, "בבקשה לא" הלחישות שלי לא עזרו רק החמירו את המצב ואת הכאב הידיים האכזריות האלה~
"די אהובה די" מילות העידוד החזירו אותי להווה החיבוק האוהב השפתיים אך במיוחד הוא,


תגובות (2)

מושלםםם תמשיכי כבר… ואשמח אם תשלחי לי הודעה לאימל ב'צור קשר' אצלי בפרופיל כשאת כותבת את הפרק הבא כי אני םשוט נכנסת לפה פעם ב…

16/03/2014 04:37

    בשמחה ותודה נשמה < 3

    16/03/2014 10:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך