ה"פרפר" של השכונה ~פרק 1~

The angel of love13 15/07/2020 661 צפיות אין תגובות

מריה איריס אוזונה נקראית על ידי השכונה שבה היא מתגוררת ה"פרפר של השכונה", כי בשביל אחותה היא איננה קיימת בכלל.
מריה איריס מתפקדת כעוזרת לרופא שיניים כבר הרבה שנים, היא מרוצה מעבודתה ואין לה טיפת זמן להקדיש עבור הדבר הזה שנקרא " אהבה".
היא מתיידדת עם בחור חדש שזה עתה הגיע לשכונה, רונאלדו מתאהב במריה איריס מבלי לדעת שהיא משטה בו ובידידתו, היא מזלזלת בו מהרגע הראשון שהיא פוגשת בו ולא נותנת לו אי פעם הזדמנות אמיתית להראות לה שבאמת יש לו כוונות טובות לגביה.
למריה איריס אין שום מושג באהבה, נדמה היה שהיא משחקת כאילו שהיא מאוהבת בכל הגברים ולמחרת היום היא זורקת אותם.

מריה איריס מעריכה בכל ליבה את הקטור הרדיה, הבוס שלה. אבל היא מעדיפה להתמסר לעבודה בלבד.
האמת, שהיא לא חושבת עליו כאל מישהו רציני שהיא תוכל לפתח איתו מערכת יחסים רצינית, רק אכפת לה מכך שהיא תצא איתו לפגישת היכרות ראשונית, ואז במפתיע היא מקבלת החלטה שהיא רוצה להיפטר ממנו כי לטענתה הוא כבר לא מספק את הסחורה.

אנדראה , אחותה הקטנה של מריה איריס אוזונה בכלל לא אוהבת את הגישה המוטעה שיש למריה איריס כשהיא נפגשת עם הגברים איתם היא יצאה במהלך חייה, גברים שטענו שמריה איריס פגעה בהם כי הם לא ידעו שהם הולכים להיות החברים לשעבר רק, לא ידעו שמריה איריס מסובבת את כל הגברים באצבע הקטנה שלה.
מה שמעניין שמריה איריס אף פעם לא ידעה מה זה להרגיש אהבה לעצמה ולאותם הגברים איתם נפגשה.
היא רק שיחקה איתם, ולא הייתה מאוהבת באף אחד מהם.

אנדראה מאשימה את מריה איריס בפגיעה בכל הגברים שנפגעו ממנה, ומבקשת שלא תעז לגעת ברונלדו אחרת הוא כבר ידע איזו סוג של אישה נוראית היא באמת.
מריה איריס נבהלת מהתוכחות של אחותה, היא מנסה להסביר לה שהקשר שיש לה עם רונלדו הוא אמיתי ושהיא לא תהרוס את הסיכוי האחרון כדי לוודא שרונלדו לא יהיה איתה.
אנדראה אומרת למריה איריס שבמוקדם או במאוחר גם רונלדו יהיה הבא בתור לסבול ממנה, כי היא תעזוב אותו לאנוחות.
היא גם מוסיפה שהיא לא תסלח לה ותשכח שהיא הייתה אחותה אם היא לא תהסס לפגוע ברונלדו ביודעין ובלא יודעין.

מריה איריס לא מתרגשת מדבריה הסוערים של אנדראה ובוחרת להמשיך בדרך בה שהיא תמיד צעדה, לא להתאהב באף גבר שאיתו היא תצא.
לא משנה מה אנדראה תגיד על רונלדו, הוא ישאר איתה בסוף כי היא משתמשת בו לרעה על מנת שאנדראה תתרחק ממנו והפעם לתמיד.
היא לא גילתה שרונלדו לא יודע באמת מה האופי האכזרי והנוראי שלה,שהיא מתנהגת עם הגברים שאיתם היא נפגשת בצורה לא הוגנת, אם היא לא מתכוונת להתאהב בפעם הראשונה ולנצח, אז למה היא בוחרת לשבור את הלבבות שלהם?

אנדראה מבטיחה למריה איריס שאם היא לא תשנה דבר בגישתה הפוגענית כלפי הגברים, היא תפגע בעצמה בסוף.
וגם רונלדו לא מודע לכך שמריה איריס משחקת בו , הוא אינו עד לכך שאהבתה היא לא אמיתית אלא מזויפת.
עד עכשיו, היא לא התערבה במה שהיא עשתה, אבל אם היא תמשיך בדרכה, אז היא תגיד את כל מה שהיא יודעת עליה באופן מיידי לרונלדו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך