הצעה של הארי 3

10/08/2018 886 צפיות אין תגובות

באותו יום לא היה אפשר לעבור את היום לימודים כרגיל כי כולם רצו לשמוע על הצעה של הארי פוטר המפורסם לג'יני ויזלי הענייה רבים גם אחרי המלחמה המשכו לקרוא לה בוגדת דם למרות שהיא ומשפחתה נלחמו ביחד עם הארי עדיין לא ממש אהבו את הרעיון שהארי יוצא עם מישהי כמוה להארי כמובן זה לא יפריע הוא כן היה מעיר למי שקורא לה ככה אבל רק בגלל שהוא היה מתעלם מהעירות שזרקו לאברהם כול פעם שהם היו הולכים ברחוב רוב הזמן זה היה עוד בבית ספר או במחילה ככה שלא בדיוק הם שמעו למרות שגם הרמיוני הייתה גיבורת מלחמה עדיין רבים המשכו לקרוא לה ילדת מוגלגים. רבים באותו יום רצו לשמוע על הצעה ולראות את הטבעת הארי שלשם שינוי לא היה במרכז אלא ג'יני כי לה הצעות הטבעת הייתה אצלה על האצבע הייתה יכולה לראות את החיוכים של הארי כול פעם שהיה שומע אותה מספרת על הצעה. רבים מהתלמידים די פחדו מהארי אחרי הכול מורה ולא שאלו אותו יותר מדי על הצעה אבל היו כמה שאלות ורבות השאלות היו מתי הבנת שאתה רוצה להתחתן איתה. הארי היה עונה בחיוך ואומר מהרגע הראשון של אחרי הנשיקה הראשונה. ואז באה השאלה למה נפרדתם הארי היה מורד את החיוך ואומר את זה אנחנו יודעים וזה לא עניין של אף אחד לדעת למה. למרות שהביס את וולדמורט עדיין הארי לא היה מוכן לדבר ולספר על כול מה שעבר עליו והאמת היא שגם ג'יני לא.
במהלך השיעור של הרמיוני שהיה תולדות הקסם שעבר בצורה די חלק אבל לקראת סוף השיעור תלמידה שהיה אפשר לראות על הפנים שלה שהיא מתאפקת לשאול אבל בסוף שאלה רק פרופסור את ראית את הצעה של הארי נכון ?? הרמיוני שדי הופתעה מהשאלה ענתה בצורה מתנשאת שכן אבל זה לא נושא השיעור אבל עדיין היה אפשר לשמוע לחשושים על הנושא. לבסוף הרמיוני נכנעה ונתנה לדיון להתחיל. תלמיד שאל על מה קרה מהצד לגבי הצעה ותלמידה נוספת שאלה למה הוא לא יציע קודם. אחרי יותר מעשרים שאלות שלרוב ג'יני והרמיוני צחקו נשמעה השאלה שגרמה לשקט אם את כול כך אוהבת אותו למה את לא מוכנה לספר לנו איזה סיבה נוספת יש לך כי לפעמים אהבה לא מספיקה. לא היה לג'יני לספר אחרי הכול לכול אחד יש סודות ואת הסוד הזה ג'יני לא סיפרה להרמיוני או לרון ואפלו לא להארי. היא הורידה את עיינה והסתכלה על הרצפה שתקה לכמה דקות ולבסוף ענתה לכול אחד יש סודות ואני מניחה שאם אני ישאל אותך גם אתה לא תענה לי בכנות אז זאת התשובה שלי שאני יחליט לשתף את תדע ואם לא אז לא . ג'יני הסתכלה על הרמיוני ובישקה לצאת מהכיתה. ג'יני יצאה מהכיתה עם דמעות בעיניים שגרמו לעיניים שלה לנצוצץ. היא נתקלה במישהו ומילמלה משהו על סליחה והמשיכה ללכת מבלי להרים מבט. אותו אדם שאל ג'יני זאת את ?! אחרי כמה דקות של שקט ג'יני הרימה את ראשה וראתה את רון מסתכל עליה בעיניים מודאגות. הכול בסדר ? שאל בסוף. ג'יני היססה קצת וענתה די במילמטל מבוהל אאהה מממ כן אני רק צריכה אתה יודע שירותים ומיד ברחה לכיוון השירותים בחדר שלה ושל הארי.
בצהריים לונה שהגיע לאכול שאלה את רון אם הוא ראה את ג'יני כי היא נעלמה הוא ענה שהיא הלכה לשירותים אבל כשלונה ענתה אבל בדיוק בדקתי שם איזה מוזר. רון חשב שאולי שהיא בכלל בשירותים בחדר שבו הם ישנים. שהוא נכנס לתוך השירותים מצאה את ג'יני מועלפת על הרצפה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך