היי, אני חדשה באתר וחדשה בכל העניין של הכתיבות, אשמח לעצות, רעיונות וביקורות. זה סיפור שדי מבוסס על חיי עם שמות בדויים, כמובן שאני טיפה אשנה ואוסיף יותר תוכן ואקשן.. אבל הבסיס של הסיפור הזה הוא על חיי האישים. אם יש לכם סיפורים שהם סיפורי ערסים שאתם מאמינים שטובים תרשמו לי את השמות אני מאוד אשמח:) ואשמח לרעיונות לשם הסיפור. תודה :)

הקדמה – הבחירות שלי (עדיין לא הוחלט)

05/03/2016 701 צפיות 5 תגובות
היי, אני חדשה באתר וחדשה בכל העניין של הכתיבות, אשמח לעצות, רעיונות וביקורות. זה סיפור שדי מבוסס על חיי עם שמות בדויים, כמובן שאני טיפה אשנה ואוסיף יותר תוכן ואקשן.. אבל הבסיס של הסיפור הזה הוא על חיי האישים. אם יש לכם סיפורים שהם סיפורי ערסים שאתם מאמינים שטובים תרשמו לי את השמות אני מאוד אשמח:) ואשמח לרעיונות לשם הסיפור. תודה :)

הקדמה-

ניקול- בת 14 וחצי, גרה באשדוד , יש לי שני אחיות קטנות , אחת בת 10 השנייה בת 3
אני בהתעמלות קרקע ואני שחקנית מאוד טובה:)
תיאור: צבע עור לבן~שחום , צבע שיער חום, עיניים חומות דבש, אף קטן וחמוד, שפתיים ורודות כהות ועבות, עצמות לחיים טיפה בולטות, גוף חטוב ומטופח.
נטלי- בת 10, גרה באשדוד, יש לי שני אחיות, אחות גדולה בשם מישל ואחות קטנה בשם אלין
אני בהתעמלות קרקע 4 שנים, ואני אוהבת לשיר ולרקוד.
תיאור: צבע עור לבן, צבע שיער שטני~בלונדיני, עיניים חומות כהות, אף שמן חמוד קטן, שפתיים ורודות בהירות עבות, עצמות לחיים בולטות ואיתן עגביות של לחיים, בטן מחוטבת ותחת מחוטב וכנ"ל על הידיים והרגליים.
רוני- אחות של אמילי ומישל, הבת של סאשה ופאשה, בת 3.
תיאור: צבע עור לבן, צבע שיער שחור~חום, עיניים כחולות~ירוקות, אף קטן וחמוד, שפתיים ורודות בהירות , עצמות לחיים בולטות ואיתן עגבניות של לחיים , עושים איתה ספורט קליל :)
סאשה + פאשה- ההורים של ניקול, נטלי ורוני
תיאור של סאשה- האמא עם צבע עור לבן~שחום, צבע שיער שחור~חום, עיניים חומות, אף בינוני בגודלו, שפתיים עבות , עצמות לחיים בולטות בטיפה, גוף מחוטב אך עברה ניתוחים אז יש סימני צלקות מכיוון שהייתה חולה בסרטן.
תיאור של פאשה- האבא עם צבע עור לבן, צבע שיער שטני~בלונדיני, עיניים כחולות בהירות, אף גדול, שפתיים עבות, ידיים ורגליים מחוטבות וקרס בבטן מכיוון ששותה המון בירות.
ליהי- הכלבה שלהן (חיית מחמד)
תיאור- פיקינז לבן בת 6 שנים אולי טיפה יותר.
דן- בן 16 , גר באשדוד – קרוב לבית של ניקול, יש לו אחות תאומה, ולומד באותו בצפר של ניקול
תיאור- צבע עור שחום, צבע שיער שחור, עיניים חומות, אף גדול, שפתיים עבות, מחוטב, כדורגלן.
רון- בן 15 וחצי, גר בניר גלים (ליד אשדוד) , ידיד של ניקול, לניקול היה קראש עליו ואולי עדיין יש..
לומד באותו בצפר של ניקול, לרון יש אח גדול בשם אור.
תיאור- צבע עור לבן~שחום, צבע שיער חום~שטני, עיניים כחולות, אף בינוני, שפתיים בינוניות, מחוטב, כדורגלן.
אור- בן 17 , גר בניר גלים (ליד אשדוד), האקס של ניקול, ניקול ואור היו ביחד במשך שבוע ולאחר
שנפרדו הם היו שוב בקטע אבל לא עבד.. , לומד בבצפר של ניקול
תיאור- צבע עור לבן, צבע שיער שטני~בלונדיני, עיניים ירוקות, אף גדול, שפתיים עבות, מחוטב מאוד.


תגובות (5)

היי קודם כל ברוכה הבאה לאתר, יש לי הערה קטנה לגבי ההקדמה, זה יותר הקדמת דמויות זה מעט דונה מהקדמה רגילה שפשוט מספרת מה אנחנו נפגוש במהלך הסיפור, הייתי מציעה שתקראי לזה 'הכר את הדמות' ואת ההקדמה תשמרי למשהו טוב יותר.

06/03/2016 14:26

בהצלחה!

06/03/2016 14:26

    אוקי תודה רבה
    אז איך את מציעה לעשות את ההקדמה?

    07/03/2016 18:13

אני מציעה פשוט שאם כבר יש לך תכנון לעלילה תחשבי איך היית מספרת בהתחלה מה שיבוא בהמשך, פשוט תפעלי לפי אקספוזיציה, זה יעזור לך

07/03/2016 19:41

    תודה ענקית

    07/03/2016 22:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך