התפוח האדום של שלגייה ( 2019)

Bloddy bomb 06/07/2019 518 צפיות אין תגובות

אריקה סטיבן – סוסנה אלברס בחורה בת חמש עשרה המגיעה לארט ווי סקול מתאהבת בברונו למרות שאוליביה עושה לה את המוות והיא רוצה שהיא תעזוב את הבית הספר בכל דרך שהיא.
טובת לב ענייה ומגיעה לבית הספר יוקרתי על מנת להגשים את החלום הישן של אימא שלה.
להפוך לזמרת מפורסמת כדי להמשיך את דרכה אבל אביה מתנגד לכך בכל הכוח לכך שהיא תהפוך לזמרת פופ מוכרת ברחבי אמריקה הלטינית.
אלדו מרטינס פרר – ברונו דה פרר הבחור החתיך שיש לו הכול , יש לו חברה בשם אוליביה והם יוצאים כבר שנה וחצי למרות שהוא אוהב אותה , הוא מכיר את סוסנה והוא רוצה לעזור לה להתאקלם בבית הספר מאחר שהיא תלמידה חדשה שאיננה יודעת איך להשתלב חברתית מאחר שהיא ממש מופנמת וקשה לה להיפתח רגשית.
הוא מתאהב בה קשות תוך כדי שהוא לא מפסיק להסתבך עם אוליביה על כך שהוא רוצה לעזוב אותה ואינו יכול כי היא לא מפסיקה לאיים על סוסנה.
מרטינה מיה מוראלס- אוליביה טניה טורס חברתו הקנאית של ברונו ועושה את המוות לסוסנה , שהיא חושבת שהיא היצור הכי שפל שיש בעולם ובטוחה כאילו העולם נוצר רק בעבורה.
מאוהבת כמו משוגעת ותעשה הכול כדי להרחיק כל בת שמתקרבת לברונו היא לא יכולה לסבול לראות אותו ביחד עם מישהי שזאת לא היא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך