וואצאפ-פרק 4

28/10/2023 337 צפיות אין תגובות

עלמה והאביר על הסוס הלבן מאוד רצו לבלות בסופשבוע ביחד בחוף הקשתות באשדוד אך מצב המלחמה שקיים לא נותן להם את האפשרות שהם יפגשו.
היא אכלה ארוחת בוקר ב11:00 שכללה:סלט עם שמנת,עגבניות,בצל ומלפפון,חביתה וקפה הפוך.
האביר שלה התקשר אליה בזמן שהיא העבירה זמן איכות עם הוריה,היא ענתה לשיחה שלו ואמרה לו:"אני עם ההורים,נשוחח כשאהיה פנויה",הוא ענה לה:"אוקיי,מחכה לשיחה ממך".
הוא התקשר אליה פעם נוספת,היא עונה לו והוא שואל אותה:"מה שלומך?",היא אומרת לו:"הכל בסדר".
היא אומרת לו:"התגעגעתי אליך,לגופך,לחום שלך,להרגיש אותך,להריח אותך,אני מאוד אוהבת אותך,מתה עליך אך אני גם רוצה שנתגעגע אחד אל השניה".
הוא אומר לה:"גם אני מאוד מתגעגע אליך,בחורה שמרתיחה את דמי וכל חלקי גופי,את שוכנת בלב שלי כל הזמן,אני כבר מת לראות אותך לובשת מולי את החלוק תחרה הסקסי,הלוהט והרותח שלך כשנעשה אהבה אחד עם השניה".
היא חולמת ששניהם ביחד במשך 24/7,היא חסמה אותו מהוואצאפ כי היא לא רצתה שיראו את השיחות שלהם,הם קובעים דייטים וכל מה שקשור לקשר ביניהם כשהם נפגשים בממלכת האהבה שלהם.
יש ימים שהיא שוכבת במיטתה וחושבת עליו,גם הוא שוכב במיטה ומעניק את כל מחשבותיו רק אליה,השבוע היא חלמה ששניהם עושים אהבה אחד עם השנייה:שניהם נכנסים לחדר,נרות דולקים,היא מתפשטת וגם הוא,היא לובשת את החלוק,היא נשרפת מבפנים מאהבה אליו וגם היא,הם מתנשקים,מתחבקים,הוא מפשיט את החלוק ממנה בזמן שהיא שוכבת במיטה,הוא חודר אליה,בהתחלה כואב לה כי הפין שלה צר,היא צועקת,הוא גומר,היא בעננים מרוב תשוקה אליו,היא שוכבת לידו וגם הוא,היא נוגעת בפניו בזמן שהלב שלה פועם בחוזקה בגללו.
היא עדיין מרגישה אליו את אותה אהבה מאז שהיא פגשה אותו בפעם הראשונה וגם הוא עדיין מאוהב בה,אין אצלם אנשים נוספים מבחינת קטע רומנטי חוץ מהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך