וואצאפ-פרק 5

18/05/2024 359 צפיות אין תגובות

הבעל שלה והיא בתקופה האחרונה יותר בעבודה ובבית,היא ישר נוסעת הביתה ויותר לא מטיילת אחרי העבודה מפני שהיא לא רוצה שגברים יתחילו איתה.
שניהם נסעו לארץ השועל ב10:30 כדי לטייל בנחל מצרים,הם עשו טיול רגלי עד סביבות השעה 15:00 והיא נהייתה רעבה,הם אכלו בארוחת צהריים:לחם,תפוחי אדמה,חצילים ושתו מים.
סינדרלה והאביר שלה נשואים יותר משנה ומסתירים זאת מהמשפחה שלהם כי הם יודעים שתהיה התנגדות ליחסים ביניהם,הגיעה השעה 16:30,הם חזרו לארמון שלהם,אחיותיה בהתחלה קינאו ביחסים שלה איתו ולא קיבלו זאת אך כשנעל הזכוכית התאימה לרגלה,הן התרככו וקיבלו את היחסים ביניהם ומצאו לעצמן בעל משלהן(בסיפור הנכתב לפני יותר מ70 שנה האחיות נפטרו בגלל עונש שהן קיבלו מהפיה הטובה שגרמה לסינדרלה ולנסיך שלה להיפגש).
אמא שלה באה לבקר אותה ב18:00,דופקת בדלת,הזוג מבוהל,היא אומרת לאמא שלה עם קול רועד:"אמא,אני לא יכולה לפתוח לך את הדלת כי אני עייפה,נדבר מאוחר יותר",אמא שלה איחלה לה לילה טוב והלכה לישון.
האביר שואל אותה:"האם את קולטת שהאחיות שלך גרמון למצב הזה לקרות"?
היא שואלת:"האחיות שלי גרמו לכך שאמא שלי תעקוב אחרינו"?
הוא עונה לה:"תפתחי את עינייך,לא מקרי שאמך דפקה על הדלת בזמן שאני פה אתך".
הוא יצא מאחורי הדלת של האמבטיה,היא דיברה איתו בפלאפון,אמא שלה ראתה שהיא מנהלת שיחה וחיכתה שהיא תסיים לדבר,אמא שלה אומרת לה שנישואין זוהי מחוייבות שאת נשארת עם בעלך לנצח עם לפתור בעיות בשיחה,היא ביקשה מאמא שלה שתצא מהחדר שלה כי היא רוצה לישון,אמא שלה העניקה לה נשיקת לילה טוב והם הלכו לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך