היייוש אני חדשה באתר סיפור ראשון שלי, אני אשמח אם תגיבו ואם תעירו הערות בונות! אוהבת אותכן בנות!♥

חשבת שאהבתי, אהבתי שחשבת -פרק 1

31/03/2014 1001 צפיות אין תגובות
היייוש אני חדשה באתר סיפור ראשון שלי, אני אשמח אם תגיבו ואם תעירו הערות בונות! אוהבת אותכן בנות!♥

המשכנו להתנשק ופתאום רינה (אמא שלו) נכנסה…"רוני מה את עושה פה יפה שלי, למה לא אמרת שבאת? בואי תאכלי משהו" אמרה וחיבקה אותי. אין אין..רינה היא כמו האמא שלי..מאז שאמא שלי נפטרה..הכל כל כך שונה..עברו כבר שנתיים מאז ואני עדיין מריחה אותה ליד המיטה שלי..נפטרה שבוע אחרי יומולדת 14 שלי…
הלכתי לאכול משהו ועומר בא ואכל גם, סיימנו לאכול והלכנו אלי הביתה כדי שאני אוכל להחליף בגדים לעבודה, כבר אמרתי שאמא שלי נפטרה ומאז רק אבא שלי מפרנס 3 ילדים..וזה קצת קשה, אני מנסה לעזור במה שאני יכולה..אני עובדת בחנות בגדים עם החברה הכי טובה שלי גילי ו2 ידידים שלי, דין ובן..
הגעתי לבית התקלחתי זריז התלבשתי גינס קרוע של קסטרו חולצת טריקו שחורה ואולסטר, עשיתי קוקו וקצת מחליק בקוקו וזהו בלי איפור אני חושבת הכי יפה, טוב נו קצת מסקרה…
עומר בא איתי לשם נכנסתי לחנות והוא הלך להסתובב בקניון, נפרדנו בנשיקה וחצי חיבוק, גילי משכה אותי באמצע כי המשמרת שלי התחילה "בייי אהובי תשאר זמין" צעקתי לו והתחלתי לעבוד..

עומר:
אני חושב שזה היום, נמאס לי להיות בתול..אני בן 17 ואנחנו כבר שנה ביחד אני חושב שזה היום…התחלנו להתנשק ואז אמא שלי נכנסה והרסה את הכל, אוף!! הלכנו לאכול והיא כבר הייתה צריכה ללכת לעבוד אז הלכנו אליה שתחליף בגדים והלכנו לקניון, לעבודה שלה..היא נכנסה לחנות ואני בנתיים הלכתי לאכול. הלכתי לשאוורמה, הזמנתי לאפה טובה כזאתי..ושמתי לב שהמוכרת עושה לי עיינים…אני בנתיים אוכל ואני רואה שהיא מסיימת משמרת, שמה את החולצה של השאוורמה בצד ואת הכובע ופיו..נרגעתי, חשבתי היא הולכת להתחיל איתי. המוכרת באה יושבת ליידי ואני לא מבין מה קורה ולוחשת לי באוזן "בוא אחרי..". קמתי והלכתי אחריה, לא יודע למה פשוט הלכתי.
היא הלכה לשירותים נכנסתי חשבתי היא רוצה להגיד לי משהו, היא התחילה לנשק אותי ולהתפשט, רציתי לעצור אבל לא יכולתי היצרים שלי גברו עלי, לא עמדתי בזה והתחלתי להתפשט גם..נכנסו לתא אבל לא סגרנו אותו ופתאום נפתחה הדלת של השירותים ושמעתי את הקול של רוני…פאק מה אני עושה?????


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך