מקווה שתהנו מהפרק :)

ידעתי שזה מה שיקרה-פרק 11

22/04/2013 732 צפיות 4 תגובות
מקווה שתהנו מהפרק :)

קמתי בבוקר..לבשתי חולצה ורודה שאני מתה עליה עם מלא אקססוריז…השקעתי כי הייתי מאושרת!!!
נכנסתי לבית ספר כולי שמחה ומחייכת..ולפתע עברו לידי מיכל ושלי, [הן התקרבו בזמן האחרון] מצחקקות להן כמו ילדות מפגרות שחיות בסרט חשבתי לעצמי! ובין רגע ירד לי כל האושר והשמחה…. איך אפשר ששני החברות הטובות שלך לא מדברות איתך ובנוסף לכל הן גם פתאום חברות טובות!?!
נכנסתי לכיתה,מנסה להיות רגילה ולהראות שזה לא מזיז לי שהן לא חברות שלי [למרות שזה מאוד הזיז לייי]
המורה חלי נכנסה לכיתה,כמו תמיד לבושה בשמלה… שחור -לבן עם עקבים מהממים!! אמרה בוקר טוב בשמחה ועליצות [בטח החיים שלה מושלמיים!] והתחילה לדבר איתנו על חג הפסח המתקרב ובא… היא אמרה שצריך לעזור לאמא המון המוןןן ולא לזלזל.. [עוד פעם היא מזכירה לי את אמא שלייי!? חופרת]
והמשיכה לדבר ולדבר ולדבר…ואני שקעתי במחשבות על השיחה שהייתה ערב לפני כן…ואז פתאום היא אמרה ולא יכולתי שלא להקשיב..שצריך לנקות את החמץ מהלב ואם יש לכן חברה או מישהו במשפחה שאתם לא מדברים או סתם כזה בריב,אז חייב לפני פסח להשלים!! מיד חשבתי על שלי-אני חייבת להשלים איתה,מיכל לא עניינה אותי כ"כ,לא נעים להגיד אבל בת'כלס היא חרא חברה!! חשבתי גם על אמא שבת'כלס עושה בשבילי הכל וחשבתי שאני חייבת להשלים איתה!! או לפחות לנסות :S הייתה לי הרגשה רעה… כ"כ הרבה דברים רעים קורים לי,אני רבה עם חצי עולם,מדברת עם ילד שאני לא מכירה בכלל….לאיזה מצב הגעתי…לגמרי התחיל אצלי גיל ההתבגרות! :'( חלי יצאה מהכיתה לאחר הדיבורים והגיע הצלצול להפסקה…לא רציתי לצאת כמו כל יום שאני עושה עם שלי..לא היה לי כוח לראות את מיכל ושלי מול הפרצוף שלייי! אז נשארתי בכיתה עם המוזיקה באוזנים,שמתי את ראשי על השולחן,עצמתי עיניים וחשבתי,על הכל…….

~~~~~~~~

פתאום הרגשתי שמישהו נמצא לידי..פקחתי את עיניי וראיתי את מישהי סוגרת את הדלת…
ולידי ראיתי מעטפה…


תגובות (4)

מהמםםםםםםםםםם ליז
מחכה להמשך:P

22/04/2013 10:36

תווודה:)

22/04/2013 11:01

סיפור מהמממם!
תמשיכייי דחוווווף !!!
<3 ❤ <3 ❤ <3 ❤
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ המשכתי פרק 12 ❤

23/04/2013 12:56

תודה לורין!!<3 ואני אקראאאאאאא חופרת

24/04/2013 06:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך