יום עצמאות שמח לכל הקוראים:)

ידעתי שזה מה שיקרה-פרק 6

16/04/2013 710 צפיות 3 תגובות
יום עצמאות שמח לכל הקוראים:)

עליתי למחשב,פתחתי את הפייסבוק כמו כל יום ואח איזה הקלה מיכל לא שלחה לי שום הודעה!
ואז נכנסתי לצאט ואמרתי טוב נו…נכנס רק לראות אותם וזהו..אני עדיין חושבת שזה מסוכן אבל רק נציץ ונצא..אני חייבת לדעת איך הם נראים ואיך קוראים להם! אמרתי לעצמי לא ,נטלי לא! אבל לא שלטתי בעצמי..נכנסתי לפרופיל של הראשון קראו לו שון עם עיניים כחולות,בלונדיני-לא הסגנון שלי,הוא מתאים למיכל,היא אוהבת בהירים…
נכנסתי לפרופיל של השני קראו לו ארי..הוא היה שחור עם עיניים חומות אבל חודרות כאלו,יש לו סגנון של ערס אבל הוא נראה ממש חמוד ות'אמת הוא די חתיך חשבתי לעצמי ואז חשבתי שוב…נטליייי!? מה יש לך הם בני 15,את לא מכירה אותם והם מאילת תרגעי..ניסיתי לעודד את עצמי…שקלתי אולי נתחיל להתכתב איתם אולי הם באמת חמודים ולא כמו כולם כמו שמיכל אמרה?!
ואז עצרתי את עצמי…נטלי לא את לא כזאת את לא מורידה ת'כבוד שלך!! והתחלתי להפחיד את עצמי כדי שלא יעשה שטיות-אולי הם מגעילים,אולי זה איזה זקן בן 100!?! ואז יצאתי מהפרופיל שלהם…אהה איזה הקלה עברתי זה בשלום…אימי נכנסה הבייתה,העצבים עלו לי אבל משום מה היא הייתה די רגועה היום ואפילו די פינקה אותי..

~~~~~~~~~~יומיים למחרת
"בוקר טוב" אמרה חלי המורה "ובכן כמו שאמרתי לכן לפני כמה ימים אנו נדבר היום בנושא של סכנות ברשת ואיך מתמודדים עם גיל ההתבגרות בשלום"..היא התחילה לדבר על הנושא וסיפרה סיפור על מישהי שדיברה עם מישהו זר בפייסבוק ונקלעה לצרות צרורות,ברגע זה כ"כ הייתי מאושרת והסתכלתי על מיכל במין מבט כזה של את רואה,אמרתי לך! מיכל התעלמה ממני לגמרי והיה נראה כאילו היא לא מקשיבה למורה ושומדבר לא נכנס לה למוח שלה! בנות כאלו כ"כ מעצבנות אותייי! פשוט מתעלמות…
ואז חשבתי לעצמי אני חייבת לדבר על הנושא עם שלי רק היא תבין אותי ותגיד לי מה לעשות…אבל לא ידעתי אם כדאי לי? זה לא יפגע במיכל עוד יותר? ואמרתי לעצמי שזה לא מעניין אותי כל עוד זה סכנה שאורבת למיכל,היא חברה שלי וחייב לעזור לה גם אם זה קצת יפגע בה….
אז קבעתי פגישה עם שלי באותו היום בשעה 5 וחצי בבית שלה,ההורים שלה חוזרים הבייתה בשעות המאוחרות אז אין מי שיפריע לנו…


תגובות (3)

ממש יפה
תמשייכי!

16/04/2013 08:21

תודה :) עכשיו העלתי פרק 7

16/04/2013 08:23

תמשיכיייי

16/04/2013 08:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך