יום חג

Broken 17/05/2020 418 צפיות 2 תגובות

בתקופה מסויימת, הרחק מזאת הנוכחת, היה פעם יום שהיה עבורי יום חג.
סיבה למסיבה. הולדת אדם שהיה חלק גדול מחיי. כמעט כולו אפשר לומר.
כי אם לא המאורע הזה שקרה בדיוק היום, מספר שנים קודם לכן, האדם הזה לא היה קיים. ולא הייתי חווה את הדבר הכי טוב שקרה לי.
וכיום, המאורע עדיין ממשיך להתקיים, החגיגה עדיין מתרחשת כל שנה ושנה, רק הפעם זאת חגיגה של בן אדם אחר. הפעם זה סימון היום בלב אדום ביומן שנה של מישהי אחרת, שזכתה לקבל לחייה את המתנה – שפעם חשבתי שהייתה מיועדת לי.
כמה מוזר שאותו התאריך שגרם לי להתרגשות אדירה בכל שנה מחדש, פשוט חלף הפעם לנגד חיי השגרה השחוקים שלי, ולא הרעיד דבר.
לא הזיז אפילו. לא נדנד לי בזרתו הקטנה כדי להזכיר לי שזמנו הגיע.
הוא פשוט חלף לו בשקט כמו בריזה חלשה ביום קיץ חם.
ורק ממבט לאחור זיהיתי אותו, רק כשהיה מאוחר מדי. ונופפתי לו וצעקתי וקפצתי, אבל הוא כבר הפך מאתמול לשלשום. ומשלשום לשבוע שעבר.
‌ורק רציתי שידע שלא אשכח אותו לעולם,
גם אם לא ארעד מהתרגשות וציפייה.
גם אם לא אסמן אותו בלב אדום השנה.


תגובות (2)

ברכות לכל הצופים ברשת, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי איזבלה איתן, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של התנהגות זוגית בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבין מה קורה, הוא ארוז מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהב אותו שאני אף פעם לא חולם לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא בעלי חוזר אליי, אך הכל ללא עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על כך עם משפחתו אך לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה ביותר אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים ביניהם. באמת השתכנעתי, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, [email protected] או עם WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +2349039885856. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואני אמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, הופתעתי מאוד, זה כל כך מדהים. תהילת מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה כעת ושנינו חיים באושר ועושר. אם אתה נתקל בבעיה דומה, פנה אליו מיד ופתור את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

16/09/2021 08:37

נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הלחש של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל [email protected] אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

28/11/2021 19:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך