יעל ורם פרק 3

Bloddy bomb 20/04/2021 342 צפיות אין תגובות

שלוש שנים קודם לכן…

~ נקודת מ. יעל~

הייתי בדרך לעוד יום עמוס וגדוש, בקושי קמתי היום. אחי רצה לקחת אותי ולחסוך חצי דרך כשאני הולכת ברגל לבד.
פתחתי את המכון באחד לאפריל שנת 2019, אני זוכרת את זה משום שהייתה מסיבת השקה אליו לא כל מי שהכרתי היה נוכח.

לפתע ראיתי אותו מגיח מבין הקהל, מפלס את דרכו ובידו האחת הוא אוחז בתמונה שלי ושל יאיר ביחד. בידו השנייה היה לו אקדח.
חשבתי שאני ניצבת בתוך סרט מתח שאני לוקחת חלק ממנו.

הוא ניצב מולי וביקש שאפסיק את האימון בשבילי.
" אני מדריכת כושר, אני לא יכולה להפסיק. עליי להיות אחראית על כל התלמידים שמעוניינים לעבור שינוי מכל סוג שהוא."
אני אומרת לו בביטחון ולרגע לא היה לי פחד .
הוא התקרב אליי , ניסיתי להישאר רחוקה ממנו.
הוא הסתכל עליי ללא הפסקה,

מה קורה כאן, לעזאזל??
מה אני מרגישה.
" את שלי, רק שלי." הוא אמר כמעט בלחישה.
" למה שלך?" שאלתי בזלזול ולא הבנתי מה הוא רצה .

לא חשבתי שהוא רציני כלפיי, ומאז אותו אימון הוא לא עזב אותי .
הוא כיוון את האקדח לעבר איתי, אם הוא יגרום לו להיפגע.  אני לא באה איתו לשום מקום.

הוא מתקשר כל הזמן לשאול לשלומי.
"אני מכירה אותך רק יום אחד, איך אני אמורה לסמוך על מישהו שאני לא מכירה?"
"זה נכון, זאת הייתה אחת הסיבות בגללן התאהבתי בך."
הוא אמר בחיוך והסתכל עליי בעיניים גדולות, לא רציתי להפסיק את האימון בגללו.
" אם זה חשוב , תלכי איתו!" התעוררה דולי ממחשבותיה.

ברקע השיר " טמפטורה" של עומר אדם התנגן, הבנות מנסות לעקוב אחר סרטון שצלמתי בחצר ביתי עם נוגה ואסתר.

~ נקודת מ. איתי~

יעל לא יודעת עם מי היא נמצאת. משפחת כרמלי וביניהם רם, אני מבין שהילדות של רם לא הייתה סוגה בשושנים.
יעל היא בחורה עדינה שזקוקה ליחס מיוחד של גבר שיש לו לב רך כמו שלה, אם הוא ישבור לה את הלב, לא אתחשב בו ואהרוס אותו ואת משפחתו.
מההתחלה הוא לא נראה מתאים ליעל, אחותי אוהבת את הבאד בוי מאשר חתיכת צנון שכמוהו.
אני לא רואה אותו מתחתן איתה ומביא איתה יחד ילדים.

אני פוחד שיעל עלולה להיפגע. איזו ילדה עקשנית שמסרבת לשמוע בקול אחיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך