Lonely girl .. :|
נו , אז איך הוא עכשיו ? שמחה לקבל ביקורת ולהמשיך להשתפר ! תודה רבה לכם ! ♥

לאהוב ולכאוב או לא לאהוב בכלל ?.. פרק 2 ! :)

Lonely girl .. :| 27/02/2012 688 צפיות 6 תגובות
נו , אז איך הוא עכשיו ? שמחה לקבל ביקורת ולהמשיך להשתפר ! תודה רבה לכם ! ♥

הלכתי לחלון וראיתי אותו , זה היה הוא , מייק ..
קורל נדבקה אלי " נאני ? על מה את מסתכלת ? או .. על מי ? .. "
" אה ? סתם .. ילדים את יודעת .. " חייכתי קצת שתראה שהכול בסדר , בזמן שההפך הוא הנכון . " עופי מהחלון ! " היא התחילה לצרוח , רק שלא תעורר לי מהומה עכשיו .. " דיי עם הדיכאון שלך ! תראי לו ולה שאת חזקה פי אלף ממה שהם חושבים ושלא אכפת לך מהם ! "
חייכתי אליה והמשכתי להסתכל בחלון , הוא כ"כ יפה .. היה לי סיכוי איתו , אשכרה היה לי סיכוי . למה היא באה ? בשביל מה ? . פתאום שמעתי את הקול שלה . " דוליייייי ! " אוף אין לי כוח אליה … " מה את צועקת יא סתומה ? " " פעם עשיתי שאני קוראת לך .. למה את עצובה ? " קפאתי . מה אני אומרת לה עכשיו ? היא לא תשחרר ממני . " מי עצוב יא סחאלה ? " דפקתי צחוק שאפילו בסין שמעו כמה הוא מזוייף . " אז .. באלך לבוא אלי היום ? " אני באמת אמרתי אתזה ? למה אמרתי את זה ?! " אממ .. וואלה סבבה " יופי . היא באה אלי . יופידידו . היום המשיך לעבור בסדר , לא בשמיים . לא ראיתי אותו שוב אבל ראיתי את סטיב , נתתי לו נשיקה פעם אחת ומאז התרחקתי ממנו כמה שיותר .. " הלו דולי , יואו דלייילה , דייידי , ווואווווווו ! " " אההההההה מה קרה הייתי פה לא חלמתי פשוט דמיינתי , על מה דיברנו ? " שקעתי במחשבות על מייק בזמן השיחה הקבועה שלי עם ליאור .. כול הפסקה , לייד הקפיטריה , על טוהר ומייק .. " מייק וטוהר , מה את אומרת עליהם ? .. " " לאדעת .. כאילו , בסדר .. " חייכתי והשפלתי מבט . " באלי להרוג אותו ! כמה הוא יכול לפגוע בך כמה ?! " " הוא לא , הנה תראי את החיוך הנסיך שלי ! " חייכתי כמו מפגרת והיא צחקה " חח חייםשלי תורידי את החיוך הרחב מאוד מאוד מאווווווד הזה מהפרצוף שלך . אני שונאת זיופים , שכחת ? " " נו מה את רוצה ליאורי , שאני יגיד לך שחרא לי ? חרא לי , מאוד . " " אני רק רוצה שיהיה לך טוב .. " חיבקתי אותה , היא באמת עושה מעל ומעבר עבורי .. ואז .. אז טוהר באה . " תכונני לחיוך מזויף .. " " היושייייים ! באלכן ללכת לקנות לי ? " ליאור דפקה לה מבט של עופי מכאן אבל לחצתי לה על היד והיא נרגעה , כמו קוד כזה בנינו . " כן תביאי " הלכתי לקנות לה מה שהיא רצתה " גברת אלמקייייס ! " " אההה ?! " " מה התעופפת בחלל ? " " מצטערת , כמה זה יוצא ? " וכן , גם שם , בקניית מסטיק וטרופית אני חושבת עליו .. " 2 שקל בבקשה " " קח יאללה סלאמת " ליאור לחשה לי להרגע כי אני מתחילה לעורר חשד בטוהר , אז לחשתי לה " שתקפוץ לי " והרמתי את הראש לכיתות שמעל הקפיטריה , הוא שם , עם הפלאפון והחיוך הזה שלו .. רק רציתי לברוח , אבל טוהר ? טוהר חייבת להגיד עליו כול דבר כל 5 שניות . " חח תראו את מייק הדפוק הזה " " כן .. דפוק " ליאור הסתכלה עלי ולחשה לי " למה את עונה לה ? " השפלתי מבט ושתקתי , גם ליאור שתקה אבל אז צחקה כדי לשבור את השתיקה . לא הלך לה . טוהר הלכה לתיק שלה , הוא היה קצת רחוק מאיתנו . ואנחנו ? המשכנו לדבר עליהם . אתם יודעים , שיגרה .


תגובות (6)

ייייפה, תתתמשיכיי (((:

28/02/2012 11:26

הנה אני רוצה להחמיא לך ולבקש כי תמשיכי דחוף הסיפור מאד מאד יפה בברכת ערב טוב ממני בקי ♥♥

28/02/2012 11:48

אוקי! זה הרבה, הרבה יותר טןב.. רק אם תסדרי את השורות
היא אמרה
הוא אמר 

28/02/2012 11:51

אני לא כל כ מבינה את תגובתה של : sabriel123 בעיני הסיפור יפהפה ערב טוב מבקי♥

28/02/2012 11:54

בקי, הבה ואסביר לך את תגובתה של סבריאל: היא הבהירה לכותבת שהסיפור אכן מעט מבולגן. לא תמיד צריך לתת עודף מחמאות, מותר לפעמים להעיר.
העלילה חביבה, אך דרוש סדר לסיפור.

ליסה.

28/02/2012 12:03

היי חבר׳ה , אני מנסה להשתפר אבל בסך הכול אני כותבת עבורי והכול ..
המחשב שלי עבר פרמוט ולמזלי הקבצים של הסיפור נשמרו .
אבל הכול התבלגן .. יש בערך 30 פרקים אבל אין לי ממש עצבים לשכתב את כולם ..
עצות מה לעשות ?

01/03/2012 13:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך